بیوگرافی الکس سمیع زاده ،بازیکن ایرانی مورد توجه گواردیولا +عکس

1

درخشش یک جوان خوش تکنیک ایرانی همه نگاه‌ها را در فوتبال جزیره به خود جلب کرده است. پیشرفت او به حدی است که حتی گواردیولا هم او را زیر نظر گرفته است. بنا بر گزارش رسانه‌های جزیره، الکساندر سمیع‌زاده فوتبالیست تکنیکی ایرانی-انگلیسی یکی از مهاجمان آینده گواردیولا در تیم منچستر سیتی خواهد بود.

بیوگرافی لژیونر ها بیوگرافی پپ گواردیولا بیوگرافی الکس سمیع زاده بازیکنان منچسترسیتی ایرانیان در اروپا Alex Samizadeh

الکس سمیع زاده Alex Samizadeh (متولد ۱۰ نوامبر ۱۹۹۸) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است.

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال بولتون واندررز اشاره کرد.

الکساندر سمیع زاده فوتبالیست تکنیکی ایرانی-انگلیسی یکی از مهاجمان آینده گواردیولا در تیم منچستر سیتی خواهد بود. الکس سمیع‌زاده که همین هفته ۱۸ ساله شده متولد تهران است و در سال ۲۰۱۳ و در ۱۵ سالگی ایران را به مقصد انگلیس ترک کرده است. در گزارشی که در خصوص این بازیکن منتشر شده آمده است: فیلم و تصاویر حرکات تکنیکی سمیع‌زاده در شبکه های اجتماعی غوغایی به پا کرده است. الکس در بدو حضورش در انگلیس و پیش از پیوستن به منچستر سیتی به تیم کرزن اشتون پیوست و در مسابقات رده سنی زیر ۱۸ سال بازی کرد. الکس در این بازی ها ۱۹ گل به ثمر رساند و خیلی زود به ترکیب تیم اصلی باشگاه رسید اما فقط بعد از چند بازی در سال ۲۰۱۵ با دریافت دعوت نامه‌ای از منچستر سیتی به این باشگاه پیوست و به تمرین با تیم زیر ۱۶ سال من‌سیتی پرداخت. او سپس از سوی این باشگاه برای کسب تجربیات بیشتر به بولتون قرض داده شد و در اولین فصل حضور در این تیم موفق به زدن ۲۴ گل شد.

بیوگرافی لژیونر ها بیوگرافی پپ گواردیولا بیوگرافی الکس سمیع زاده بازیکنان منچسترسیتی ایرانیان در اروپا Alex Samizadeh

سمیع زاده در اولین بازی برای بولتون موفق به هت تریک برابر کولچستر شد و در سه دیدار پیاپی مقابل لیدزیونایتد، هادرزفیلد و برنتفورد گلزنی کرد. سمیع‌زاده، کارلوس توز و سرخیو آگوئرو را الگو و اسطوره خود می‌داند و قصد دارد خیلی زود به قله فوتبال و به سطح ستاره های آن برسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. عبدالعزیز می گوید

    چرا شما ایرانی ها اینقدر نجات پرست هستید؟!
    الکساندر سمیع زاده متولد تهران است اما از یک پدر و مادر مهاجر افغان!

    شما را بخدا یک کمی بشرمید. تا دیروز شاعران و دانشمندانی مانند فردوسی و مولانا ی بلخی و ابوعلی سینای بلخی و فارابی و اسدابادی و سعدی و رودکی را از ما افغانها می دزدید حالا نوبت به هنرمندان و ورزشکاارن افغان اللصل شده است؟ این هم از بی عرضه بودن حاکمان خائن در افغانستان است.افسوس