رفتار عجیب مجری زن شبکه من و تو در حالت مستی +عکس

1

هذیان گویی آرام بلند پرواز مجری سبکه من و تو در حالت مستی

آرام بلند پرواز یکی از مجریان زن ایرانی است که در میان اعضای شبکه ماهواره ای من و تو فعالیت می کند ، مجری که پیش از این پیوستن او به گروه همجنسگرایان نمایی از افکار ناهنجار او را نمایان کرده بود اینبار با رفتاری عجیب و هذیان گویی در حالت مستی که در فضای مجازی منتشر شد پرده از رفتارهای خارج از ضوابط خود برداشت.

 شبکه ضدفرهنگی “من و تو” یکی از تلویزیون های ماهواره ای فارسی زبان است که کارکنانش به دلیل فضای حاکم بر محیط کار و نوع برنامه های تولیدی، در حجم بالایی به رفتارهای ناهنجار و خارج از ضوابط اخلاقی مبتلا هستند.در یکی از تازه ترین نمونه ها، «آرام بلندپز» یکی از مجریان این تلویزیون لندنی -که پیش تر همجنس باز بودن خود را از طریق یک پیام نفرت انگیز ویدئویی علنی کرده بود- در فضای مجازی پست جدیدی منتشر کرده است.در ویدئوی ضمیمه شده به پست مورد اشاره، آرام بلندپز در حال شرب خمر است و مست لایعقل کلماتی بی معنا به زبان می آورد!

همسر آرام بلندپز مجری شبکه من و تو عکس همجنس‌بازها دختران ایرانی همجنس باز بیوگرافی آرام بلندپز اینستاگرام آرام بلندپز

عکس آرام بلند پرواز در حالت مستی

همسر آرام بلندپز مجری شبکه من و تو عکس همجنس‌بازها دختران ایرانی همجنس باز بیوگرافی آرام بلندپز اینستاگرام آرام بلندپز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. Raha می گوید

    من در ەر صورت شاهین نجفی رو بعنوان هنرمند قبول دارم . و بشدت مخالف شبکه یا پورنکده. منوتو هستم و اگه هزار بار دیگه بگن با بهایها هستن و با اسرایل ووو قابل قبول نیست چون اولا اسمی در نهایت از منبع مالی و ساپورتینگ نبوده در هیچ تحلیلی از این کانال کیوان و مرجان دوما تنها منبع اگاه میتونه شعور خود ادم باشه که با دیدن مستنندات و نوع تهیه بولتن خبری و نوع استخدام صد در صد دو اسم پشت این پورنکده هستند صدر در صد ‌ رضا پهلوی صاحبان اصلی این پورنکده هستند. بیتردید . و اگه. هر طرفدار سلطنتی میگه محاله . میشه گفت. کحال مخیه که باید تو سرشما. میبود و نیست و محال شده .