افسانه بایگان: حس و حال پیاده روی اربعین گفتنی نیست! +تصاویر

0

افسانه بایگان بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) حضور دارد، در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس اظهار داشت: ما امروز (چهارشنبه ۲۶ آبان) پیاده‌روی خود را از نجف آغاز کردیم و فعلاً قرار است تا عمود ۴۴۰ برویم. بعد از آن هم اگربتوانیم باز پیاده ادامه می‌دهد. مهم مقصدمان است که کربلاست. ان‌شاءالله پس‌فردا هم برای بازگشت به کشور اقدام می‌کنیم.

راهپیمایی اربعین حسینی بیوگرفی افسانه بایگان اربعین پیاده روی

وی درباره این که چه حس و حالی از حضور در بزرگترین تجمع صلح‌آمیز جهان دارد، پاسخ داد: اصلاً گفتنی نیست، در مستندها تا حدودی با فضای پیاده‌روی اربعین آشنا شده بودم اما وقتی از نزدیک با موضوع برخورد می‌کند، کاملاً یک چیز دیگر است. این همه صفا و انسانیت همه به راه یک هدف است.

راهپیمایی اربعین حسینی بیوگرفی افسانه بایگان اربعین پیاده روی

این بازیگر ادامه داد: وقتی به اطراف نگاه می‌کنم و آدم‌ها که حرکت می‌کنند، احساس می‌کنم یک نیرو و جذبه شدیدی که روز به روز هم در حال زیاد شدن است، انسان‌ها را به این سمت می‌کشاند و ان‌شاءالله که ما شاهد ظهور باشیم.

وی درباره ذهنیت غلطی که درباره اعراب و تقابل عرب و عجم وجود دارد، گفت: از هفته پیش یاد یک فرمایشی افتادم که می‌گفت: تا کربلا راهی نیست. هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم روزی شود که به کربلا برسیم و عرب و عجم اینچنین کنار هم و دوشادوش هم باشیم. ان‌شاءالله که این برادری و صمیمیت ادامه پیدا می‌کند.

بایگان در پایان ابراز امیدواری کرد زیارت کربلا قسمت همه دوستداران و علاقه‌مندان امام حسین(ع) شود.

فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ