ارزش خالص دارایی های “خگستر”

0

ساتین : طی روزهای اخیر با انتشار خبر واگذاری بلوک بانک پارسیان توسط گروه صنعتی ایران خودرو شاهد اقبال عمومی بازار سرمایه به سهام این شرکت و زیرمجموعه های آن هستیم بطوریکه در نماد شرکت ایران خودرو حجم معاملات بسیار قابل توجه در نوسانات حداکثری مثبت و در نماد شرکت های زیرمجموعه عدم عرضه سهام و یا عرضه به میزان حجم مبنا و صف های خرید میلیونی قابل مشاهده است.

براین اساس مدیر امور سهام شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز با اشاره به اقبال بازار سرمایه به سهام شرکت های ایران خودرو و زیرمجموعه های آن اظهار داشت: به دلیل افق اقتصادی روشن موجود در کشور و افزایش تولید خودرو در شرکت های خودروسازی و البته فروش دارایی در برخی از شرکت های خودرویی اقبال به سهم های خودرویی افزایش پیدا کرده است. تمام این موارد در کنار امکان بازگشت شرکای خارجی به دلیل رفع تحریم ها همگی می تواند محرکی برای بازار باشد تا به این گروه اقبال نشان دهد.

حسینی در پاسخ به برخی شایعات موجود در بازار سرمایه مبنی بر تصمیم این شرکت برای فروش بلوک بانک پارسیان و برخی از داریی هایش اعلام کرد: شرکت برنامه ای برای فروش دارایی ندارد البته امکان فروش برخی از سهم های تابعه شرکت با توجه به روند بازار وجود دارد.

اما شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در موضوع فروش بلوکی پارسیان تابع ایران خودرو می باشد و هر تصمیمی که این شرکت در این خصوص اتخاذ کند، انجام می دهد.

وی در بیان ارزش پرتفوی “خگستر” بیان کرد: در حال حاضر پرتفوی “خگستر” رو به رشد است و هم اکنون ارزش خالص دارایی های شرکت رقمی در حدود ۸۰۰۰ ریال می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ