سرگرمی عجیب مرد ثروتمند آبادانی در سایت دیوار

0

چندی پیش پسر جوانی با مراجعه به پلیس فتای شهر آبادان از ماجرای گرفتار شدن در دام فریبکاری مرد شیک پوشی خبر داد.

این جوان به ماموران گفت: چند روز قبل در سایت دیوار به دنبال گوشی موبایل بودم که دیدم مرد گوشی گرانقیمتش را آگهی کرده که پس از تماس با او برای خرید با هم قرار ملاقات گذاشتم.

وی افزود: فروشنده گوشی موبایل سوار بر خودروی گرانقیمتی در محل قرار حاضر شد و پس از دیدن گوشی موبایل خواستم گوشی را از او بخرم که ادعا کرد که یک جلسه کاری برایش پیش آمده و با دادن یک شماره کارت ازمن خواست تا پول را برایش واریز کنم و پس از آن گوشی را برایم ارسال می کند.

پسر جوان ادامه داد: من که به حرفهای مرد شیک پوش اعتماد کرده بودم خیلی زود ۳ میلیون تومان به حسابش واریز کردم اما پس از آن هرچه به موبایلش زنگ زدم گوشی اش خاموش بود و تازه متوجه فریبکاری مرد جوان شدم.

ماموران در این مرحله با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی صاحب آگهی در منطقه امیرآباد آبادان شدند و زمانیکه برای دستگیری وی وارد عمل شدند مشخص که عرشیا یکی از افراد پولدار و صاحب یک نمایشگاه خودروهای لوکس است.

در این مرحله عرشیا دستگیر شد اما ابتدا خود را بیگناه می دانست تا اینکه در برابر مدارک و شواهد پلیسی قرار گرفت و لب به اعتراف گشود.

عرشیا ۴۴ ساله گفت: برای سرگرمی و شوخی تصمیم گرفتم گوشی گرانقیمتم را در سایت دیوار با قیمت ارزانتری به فروش برسانم که پس از آن پسر جوانی بارها با من تماس گرفت که با او قرار ملاقاتی را هماهنگ کردم و برای معامله در محل قرار حاضر شدم.

وی افزود: قصد اذیت کردن پسر جوان را داشتم و پس از اینکه او پول را به حسابم ریخت گوشی ام را خاموش کردم و تصمیم داشتم بعد از یک هفته پول را به حسابش برگردانم که دستگیر شدم.

عرشیا که فکر نمی کرد در این سناریو دستگیر شود در ادامه گفت: حاضرم برای گرفتن رضایت ۲ برابر پول دریافتی از پسر جوان را به حسابش واریز کنم چون نیازی به ۳ میلیون تومان نداشتم و فقط از روی سرگرمی و اذیت کردن دست به این کار زده ام.

بنا به این گزارش، متهم برای صدور حکم نهایی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

نوآوران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ