نعمیه نظام دوست قبل از چاقی /علت چاقی نعیمه نظام دوست +عکس

2

نعیمه نظام دوست تازه ترین پست اینستاگرام خود را به یک سریال با بازی مریلا زارعی اختصاص داد.

نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون ایران، تصویری از پشت صحنه سریال دریایی ها را در سالهای گذشته به اشتراک گذاشت.

وزن نعیمه نظام دوست علت چاقی نعیمه نظام دوست عکس قدیمی بازیگران بیوگرافی نعیمه نظام دوست اینستاگرام نعیمه نظام دوست اینستاگرام بازیگران

در این تصویر یادگاری مریلا زارعی با تیپ زنان روستای دیده می شود.

 

نعیمه نظام دوست : من دچار اضافه‌وزن هستم و این را از ظاهرم می‌شود، فهمید. چاقی من ارثی نیست بلکه به‌دلیل مصرف کورتون به‌وجود آمد. چند سال قبل به‌دلیل یک بیماری مجبور به مصرف کورتون شدم، همین قضیه هم باعث افزایش وزن من شد. بعد هم اتفاقات دیگری باعث شد که وزنم روز‌به‌روز بیشتر شود. ۱۰‌سال است که با بیماری چاقی درگیر هستم، یادم می‌آید که قبل از آن ۶۰‌کیلو بودم.

مشکل بزرگ من برای چاقی این است که نمی‌توانم جلوی غذا خوردنم را بگیرم. من زمانی که عصبی، ناراحت یا افسرده می‌شوم به غذا خوردن پناه می‌برم و از این طریق می‌توانم خودم را آرام کنم. هرکسی برای کسب آرامش به چیزی پناه می‌برد، من به غذا خوردن پناه می‌برم. من و افرادی مثل من به خوردن معتاد هستیم و با کوچک‌ترین ناراحتی به سمت غذا خوردن هجوم می‌بریم. به‌علاوه مشکل این است که من زمان غذا خوردن به غذاهای پرکالری هم بیشتر تمایل دارم.

عاشق فست‌فود هستم و وقتی در خیابان هستم دائم بوی غذاهای مختلف وسوسه‌ام می‌کند که بروم داخل رستوران و غذا بخورم. به شیرینی هم علاقه خاصی دارم که اگر شیرینی ببینم حتما باید بخورم. این است که مشکل غذا خوردن من یک مشکل عصبی یا روانی است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. درسا می گوید

    چقدر لاغر بوده الان فک کنم بالای ۱۰۰ کیلو شده
    حیف این هیکل نبوده با خوردن به این روز بیفته

  2. خرید فالوور اینستاگرام می گوید

    ممنون خسته نباشید