چهره متفاوت بهنوش طباطبایی قبل از جراحی زیبایی + فیلم

0

به تازگی ویدیویی از بهنوش طباطبایی در حال دست به دست شدن است که برای قبل عمل بینی وی می باشد و توجه کاربران را نیز به خو جلب کرده است.

فیلم های بهنوش طباطبایی عمل زیبایی عکس قدیمی بازیگران عکس جدید بهنوش طباطبایی عکس جدید بازیگران عکس جالب بهنوش طباطبایی عکس بازیگران ایرانی قبل از عمل زیبایی بهنوش طباطبایی قبل از عمل زیبایی بهنوش طباطبایی قبل از عمل بهنوش طباطبایی اینستاگرام بهنوش طباطبایی اینستاگرام بازیگران اخبار بازیگران

بهنوش طباطبایی بازیگر جوان و زیبای سینما و تلویزیون است که بیشتر او را بازی در فیلم «کلاغ پر» که در کنار مهناز افشار و محمدرضا گلزار ایفای نقش داشت می شناسیم.

بهنوش طباطبایی دهه ۷۰ در برنامه «جدی نگیرید» حضور داشت. این اولین کار حرفه‌ای او در تلویزیون محسوب می‌شود.

از جدی نگیرید تا سیمرغ

مجموعه جدی نگیرید از شبکه سوم و با حضور چهره‌های شاخصی مثل رضا عطاران، منوچهر آذری، ارژنگ امیرفضلی و موچهر نوذری سال ۷۶ پخش می‌شد.

بهنوش طباطبایی دو دهه بعد و در جشنواره فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را به خاطر بازی در قیم ماجرای نیم‌روز، رد خون به دست آورد.

«جدی نگیرید» اولین حضور بهنوش طباطبایی در تلویزیون محسوب می‌شد و او سال‌های بعد در سریال‌هایی معروفی مثل چاردیواری، مسافری از هند و مختارنامه هم بازی کرد.

او سال ۸۹ با مهدی پاکدل ازدواج کرد و سال ۹۵ نیز از این بازیگر جدا شد.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ