همدستی دختر و پسر در سرقت از رانندگان

0

به گزارش ساتین : دختر و پسر جوانی که برای تامین هزینه ازدواجشان، رانندگان را فریب داده و از آنها سرقت می‌کردند، از سوی پلیس آگاهی شهرستان کردکوی استان گلستان دستگیر شدند.

 سرهنگ محمدعلی شیرازی فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در این باره گفت: روز چهارشنبه بیست و پنجم دی امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از یک زن و مرد جوان به اتهام سرقت خودروی مدل بالایش خبر داد.

وی افزود: ماموران انتظامی با اعزام به محل و در تحقیق از مالباخته متوجه شدند او در مسیر بازگشت به خانه اش بوده که زنی جوان به عنوان مسافر سوار خودرویش می شود و در میانه راه وانمود می کند حالش بد شده و او نیز برای تهیه آب از خودرو پیاده و دقایقی بعد در حال بازگشت متوجه می شود مردی جوان سوار خودرویش شده و بسرعت از محل دور شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی یادآور شد: با اطلاعات به دست آمده از مالباخته، ماموران طرح مهار را اجرا و ساعاتی بعد خودروی مسروقه را در محور ورودی استان مازندران شناسایی و زن و مرد سارق را دستگیر کردند.

شیرازی خاطرنشان کرد: متهمان با انتقال به پلیس آگاهی، به سرقت از رانندگان اعتراف کردند.

مرد سارق درباره انگیزه اش از این دزدی ها گفت، با دختر جوانی که همدستش است، در یک محله زندگی می کنند و به هم علاقه مند بوده و درصدد ازدواج با هم بودند، اما به دلیل مشکلات مالی و نداشتن کار مناسب، تصمیم به دزدی خودروها می گیرد تا با پول آن بتواند با دختر مورد علاقه اش ازدواج کند.

وی افزود: در ادامه تحقیق از متهم مرد معلوم شد دختر جوان به دلیل علاقه به او، با وی همدست شده؛ به طوری که به عنوان مسافر سوار خودروهای مدل بالا می شد و به بهانه ای از راننده می خواسته برایش نوشیدنی بخرد و به محض پیاده شدن راننده، او خودروها را سرقت و پس از برداشتن پول، لوازم قیمتی و اموال درون آن، آنها را در محله های خلوت رها می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی یادآور شد: در پی اعتراف مرد سارق، همدستش نیز گفته های او را تائید کرد. با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد. افرادی که به شیوه ای مشابه در دام سارقان گرفتار شده اند، می توانند برای شکایت و پیگیری پرونده هایشان به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

جام جم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ