اکبرعبدی: من و شریفی نیا مانند زن و شوهری هستیم!

0

اکبر عبدی بازیگر سینمای ایران شامگاه چهارم فروردین ماه مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود و به پرسش های او درباره مسایل مختلف پاسخ داد.

عبدی در ابتدا درباره شایعه های زیادی که درباره سلامتی اش وجود دارد، اظهار کرد: سالی دو بار مرا می کشند و من نمی دانم این از دوست داشتن است یا از دوست نداشتن. من سال ۹۴ را دیالیز می کردم و سال ۹۵ پیوند کلیه داشتم همچنین جراحی قلب کردم ولی این روزها حالم بهتر است.

همسر اکبر عبدی مهمان دورهمی امشب دختر اکبر عبدی خانواده اکبر عبدی بیوگرافی عبدالله اسکندری بیوگرافی اکبر عبدی بیماری اکبر عبدی اینستاگرام دورهمی

بازیگر فیلم های «اخراجی ها» و «رسوایی» همچنین درباره سلفی گرفتن های مردم با وی و اینکه بیشتر وقت ها این سلفی گرفتن ها آزاردهنده است، بیان کرد: نمی دانم چه کسی سلفی را اختراع کرد، گاهی ما به بهشت زهرا می رویم و یا روی تخت بیمارستان بستری هستیم و بعد می بینیم یک نفر می آید و می خواهد عکس سلفی بیندازد.

عبدی در بخشی از سخنانش در ارتباط با دیگر بازیگران به محمدرضا شریفی نیا اشاره و با مزاح بیان کرد: به من گفتند با شریفی نیا در نیفت اما ما دو نفر مثل تام و جری هستیم نه می توانیم با هم باشیم و نه می توانیم بدون هم باشیم.

بازیگر فیلم های «مادر» و «ای ایران» در بخش دیگری از سخنانش در واکنش به پرسش مهران مدیری درباره همکاری اش با کارگردانان مختلف یادآور شد: من با داریوش مهرجویی همکاری کردم. این افتخار را داشتم که راه رفتن جلوی دوربین، ایست بازیگر و… و حتی مفهوم سینما را از ناصر تقوایی بیاموزم و ۲۰ سال در خانه علی حاتمی سکونت داشتم، به شکلی که حتی گاهی دو تا سه ماه منزل خودم نمی رفتم.

او افزود: همچنین در این سال ها مدیون عبدالله اسکندری هستم که مشورت های زیادی با ایشان داشته ام چه در حوزه کاری و چه در حوزه زندگی خصوصی ام.

عبدی با اشاره به اینکه حدود یک سال و نیم بیکار بوده است و همچنین عمل کلیه خود اظهار کرد: من حدود یک سال و نیم اروپا رفتم و در آنجا تئاتر کار کردم و حدود یک سال و نیم هم تهران بی کار بودم، من به نوعی کارگر ارشاد هستم و وزارت ارشاد کارفرمای ماست اما در این ۲ سال از طرف زنگ نزدند که حال مرا بپرسند.

این بازیگر سینما در پایان بیان کرد: فیلمی هست که خیلی جدی دوست دارم تهیه کننده و بازیگرش باشم سوژه آن از یک فیلم هندی گرفته شده و بخشی هم سوژه ای است که خودم آن را پرورانده ام و اگر کسی بسازد حاضرم بازی کنم و در سرمایه گذاری هم شریک باشم.

****

اکبر عبدی بازیگر سینما وتلویزیون، شب گذشته با حضور دوباره خود در برنامه «دورهمی» درباره حرفه بازیگری، رابطه‌اش با محمدرضا شریفی نیا، پشیمانی‌های کاری خود و شایعاتی که برایش ساختند، صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، اکبرعبدی با اشاره به شایعاتی که برایش ساخته بودند، بیان کرد: من به دلیل بیماری دیابت پشت صحنه سریال یا فیلمی که بازی می‌کردم، مجبور به مصرف انسولین بودم و برخی شایعه کردند که من معتاد شده‌ام و هروئین مصرف می‌کنم. من هم برای اینکه به شایعات خاتمه دهم از مصرف انسولین خودداری کردم البته این کار اشتباه محض بود زیرا رگ‌های قلبم بسته شد و کلیه‌ام از کار افتاد. با اینکه نزدیک به دوسال بیکار بودم اما برایم مالیات هم آمد.

او با ابراز پشیمانی از برخی بازی‌هایی که انجام داده است، گفت: از برخی فیلم‌ها و سریال‌هایی که بازی کردم به دلیل اینکه پولم را نداده‌اند پشیمانم. برخی از کارگردانان ما خانوادگی کار می‌کنند و در یک پروژه به همه فامیل خود سمت کاری می‌دهند.

این بازیگر با اشاره به محمدرضا شریفی‌نیا و در پاسخ به این پرسش که آیا کسی با شما در حیطه کاری رقابت دارد افزود: من با کسی رقابت نداشتم اما کسی بود که چشم دیدنم را برای بازیگری  نداشت.کسی که شبیه من است و با نقش ولید هم معروف شد. ما مانند زن وشوهری هستیم که  نمی‌توانیم باهم باشیم اما  بدون همدیگر هم نمی توانیم، انگار که یک بچه داریم.

او با بیان اینکه بازیگری شغل نیست ادامه داد: اگر شغل دیگری داشتم بهتر بود زیرا بازیگری باید شغل دوم باشد. من وضعیت بسیاری از هنرمندان و حتی خودم را دیدم که به این نتیجه رسیدم. بازیگری را نباید شغل ببینیم بلکه باید یک هنر بدانیم. دراین عرصه باید به مرحله‌ای برسیم که ما انتخاب کنیم نه این که برای نقشی انتخاب شویم.

اکبرعبدی درپایان بیان کرد: افرادی در حکومت، دولت و میان مردم دعا می‌کنند که سال ۹۶ سرشار از شادی و خوبی باشد اما من می‌گویم که یک سال معمولی باشد. برای مثال دو دو تا چهار شود نه ۲۷۰۰۰ تا! در واقع همه چیز معقول و درست پیش رود تا فرد فقیر و ثروتمند هردو راحت زندگی کنند.

عبدی با اشاره به ابراز احساسات مردم نسبت به خودش گفت: از رضایت و ابراز احساسات مردم نسبت به خودم احساس خوشبختی می‌کنم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ