نیلوفر در خانه تنها بود که ۲ پسر داخل شدند و او را آزار دادند/زنان همسایه نیلوفر طراح این نقشه شوم بودند تا ….

1

دو پسر جوان که برای سرقت تلفن همراه زن همسایه اجیر شده بودند، به زور وارد خانه او شدند و نقشه آزار و اذیت خود را عملی کردند.

چندی پیش زنی با مراجعه به یکی از کلانتری‌های پایتخت به کارآگاهان گفت: «امشب دو پسر ۲۰ ساله زنگ در خانه ام را زدند. فکر کردم آشنا هستند برای همین در را باز کردم اما آنها به زور وارد خانه ام شدند و پس از بستن دست و پایم، مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. آنها از من فیلم تهیه کردند و با تهدید انتشار آن، تلفن همراهم را دزدیدند و متواری شدند.»

با ثبت این شکایت، چهره‌نگاری از متهمان انجام شد و هر دویشان پس از چند روز دستگیر شدند. یکی از آنها در بازجویی‌ها گفت: «دو زن در طبقه پایین خانه شاکی زندگی می‌کنند که با او اختلافات مالی دارند. آنها در ازای مبلغی، من و دوستم را اجیر کردند تا گوشی همراه شاکی را بدزدیم و اطلاعات درونش را به‌دست آوریم. روز حادثه مقابل خانه شاکی رفتیم و زنگ در او را به صدا درآوردیم. او فکر کرد آشنا هستیم و در را باز کرد. وقتی داخل رفتیم، او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم سپس متواری شدیم.»

با ثبت این اعتراف، هر دو زن همسایه نیز شناسایی و به جرمشان در دادگاهی دیگر رسیدگی شد. سپس پرونده دو پسر جوان برای رسیدگی در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده قرار گرفت.

در جلسه دادگاه، شاکی درخواست مجازات کرد سپس هر دو متهم در جایگاه ایستادند و با رد وقوع تعرض گفتند: «آن روز وقتی وارد خانه شاکی شدیم با او ارتباط نامشروع برقرار کردیم اما این کار را به اجبار انجام ندادیم.»

در پایان دادگاه، شاکی نیز اظهارات هر دو متهم را تائید کرد تا به این ترتیب، هر دو متهم به ۹۹ ضربه شلاق و یک سال تبعید محکوم شوند. این احکام چندی پیش در دیوان عالی کشور تائید شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. کورش می گوید

    یعنی ازین به بعد هر بی ناموسی که وارد خونه مردم شد و بهش تجاوز کرد با یه سال تبعید و ۹۹ ضربه شلاق توبه میکنه و انسان پاکی میشه !
    اینارو باید سنگسار کنن