سندی که استقلالی‌ها علیه ساکت رو کردند! + عکس

0

پس از محرومیت ۳ بازیکن استقلال به دلیل عدم حضور در تیم ملی امید و تنش های بوجود آمده، استقلالی ها سندی را علیه ساکت رو کردند.

بر اساس این گزارش؛  علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال ، زمانی که سرمربی تیم ملی امید بود در صحبتی که با یکی از خبرگزاری ها داشته خواستار برخورد چکشی با تیم‌هایی شده بود که بازیکن به تیم ملی نمی‌دهند.

محمد رضا ساکت دبیر فدارسیون فوتبال  باید حکم نهایی در خصوص سه بازیکن استقلال را امضا کند.

این در حالی است که زمانی که محمد رضا ساکت مدیرعامل سپاهان بود تاکید داشت که بازیکن به تیم ملی در خارج از تاریخ‌های فیفادی نمی‌دهد.

ساکت در سال ۸۸ در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها در این خصوص گفته بود: «به فدراسیون فوتبال هم هشدار می‌دهیم که از حضور در تورنمنت‌هایی که در تاریخ‌هایی به غیر از فیفادی برگزار می‌شود، خودداری کند. فدراسیون کتبا به باشگاه‌ها نامه نوشته و اعلام کرده است که تیم ملی تنها در روزهای فیفا بازی می‌کند. اما، شنیده‌ایم که قرار است تیم ملی در تورنمنتی حاضر شود. این حق طبیعی باشگاه‌هاست که با استناد به تعهد کتبی فدراسیون در تاریخ‌هایی به غیر از فیفادی بازیکنانشان را در اختیار تیم ملی قرار ندهند و ما قطعا چنین خواهیم کرد.»

محرومان لیگ برتر فوتبال محرومان این هفته فوتبال بیوگرافی محمدرضا ساکت اخبار ورزشی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

حال باید منتظر ماند و دید با این اوضاع و احوال و اسناد رو شده، وضعیت بازیکنان محروم استقلال چه خواهد شد.

البته امروز هم خبرهایی مبنی بر بخشیده شدن بازیکنان استقلال شنیده شده اما هنوز این موضوع بصورت قطعی و رسمی اعلام نشده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ