جدال مرگبار زن و شوهر به خاطر یک عکس

1

مرد جوانی که در پرونده سقوط همسرش از طبقه چهارم خانه‌شان بازداشت شده ادعا می‌کند به‌خاطر عکس پس‌زمینه گوشی تلفن همراه همسرش با او درگیر شده اما در مرگ او نقشی نداشته است.

عصر ۳۰ آبان زن جوانی پس از سقوط از طبقه چهارم ساختمانی مصدوم شد و ۲۴ ساعت پس از انتقال به بیمارستان جان باخت. با مرگ این زن، موضوع به بازپرس کشیک قتل اعلام و تحقیقات آغاز شد. از آنجا که این زن ۲۲ ساله در آخرین لحظات زندگی از درگیری با همسرش صحبت کرده بود، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت همسر او را صادر کرد.

صبح روز گذشته کیوان، همسر این زن برای انجام تحقیقات در مقابل بازپرس سجاد منافی آذر قرار گرفت و دخالت در مرگ همسرش و سقوط او را انکار کرد. او گفت: ۶ ماه قبل با همسرم ازدواج کردم و اختلاف خاصی با هم نداشتیم.

او قبلاً ازدواج کرده بود و از همسر اولش کودک ۶ ساله‌ای داشت و عکس او را پس‌زمینه تلفن همراهش قرار داده بود و مدام نگاهش می‌کرد. من از این کار او عصبانی بودم و سر همین موضوع دعوایمان شد که او ناگهان به سمت پنجره رفت و خودش را به پایین انداخت.

حتی مادرم که در خانه بود خواست او را بگیرد اما نتوانست.پس از این اظهارات مرد جوان با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شد تا تحقیقات در این پرونده و ادعای او کامل شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. عدو مبین می گوید

    أعوذُ بِاللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیمِ
    …فَیَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا یُفَرِّقُونَ بِهِ بَیْنَ الْمَرْءِ وَزَوْجِهِ ۚ …﴿١٠٢﴾ «بقره»…و [لی‏] آنها از آن دو [فرشته‏] چیزهایی می ‏آموختند که به وسیله آن میان مرد و همسرش جدایی بیفکنند…
    … إِنَّ الشَّیْطَانَ یَنزَغُ بَیْنَهُمْ ۚ إِنَّ الشَّیْطَانَ کَانَ لِلْإِنسَانِ عَدُوًّا مُّبِینًا ﴿۵٣﴾ «إسراء» …که شیطان میانشان را به هم مى‌زند، زیرا شیطان همواره براى انسان دشمنى آشکار است. (۵۳)