واکنش تند کوروش تهامی به اختلاف سنی با همسرش

7

روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد و بین کاربران شبکه های اجتماعی دست به دست میشد و حکایت از این خبر داشت که همسر کوروش تهامی ۱۰ سال از او بزرگتر است. انتشار این خبر باعث عصبانیت کوروش تهامی بازیگر کشورمان شد . کوروش تهامی با انتشار تصویری از خودش در کنار همسرش با لحنی تند به ماجرای این شایعه واکنش نشان داد.

اختلاف سنی کوروش تهامی و همسرش چقدر است

کوروش تهامی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :در یکی دو پیج زرد و منحوس در اینستاگرام که تکلیف گردانندگانشان بزودی روشن خواهد شد، مطلبی به چشمم خورده که فقط نشان از کینه ها و عقده های درونی و خانوادگیست… آن مطلب مزخرف ودروغ هم اینست که من در جایی گفته ام همسرم ده سال از من بزرگتر است!!!

به هر حال لازم دیدم در همینجا یکبار برای همیشه به آن دوستان مریضی که به هر قیمتی میخواهند لایک گدایی کنند اعلام کنم:”نه تنها همسرم از من بزرگتر نیست بلکه چندین سال هم از من کوچکتر است” با عرض معذرت از دوستان و همراهان همیشگی عزیزم که کمی با لحن تند حرف زدم ….

همسر کوروش تهامی شایعات تلگرام بیوگرافی کوروش تهامی بیوگرافی پونه یزدانی اینستاگرام کوروش تهامی اختلاف سنی زوج های بازیگر ایرانی اختلاف سنی 10 سال در ازدواج آنتی شایعه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 7 )
  1. علی می گوید

    حالا مگر خانم بزرگتر باشند ایرادی داره؟
    ای کاش ظرفیتها بالاتر باشه و انقدر بیخودی عصبانی نشوند

    1. شیرین می گوید

      چه فکر بازی، جالبه خوشم اومد کم ازین ادما دیدم

  2. محمد رضا می گوید

    درستش اینه که آقایون ۱۰-۱۵ سال از خانمها کوچکتر باشن باعث استحکام زندگی میشه.

  3. یه خانوم می گوید

    پیرمرد۷۰ساله اگه با زن۵۰ساله ازدواج کنه اصلا اشکالی نداره ولی اگه یه زن بخواد با همین اختلاف سنی حتی کمتر حتی ده سال اختلاف سنی ازدواج کنه واویلاااا ،طوری مردا برخورد میکنن که انگاری تفاوت سنی والد فرزند رو دارن

    1. شیرین می گوید

      کاملا موافقم

  4. محمد رضا می گوید

    بله وقتی قراره زیر بار مهریه سنگین بری و تا آخر عمرت تو خواب کابوس ببینی و از ترس نتونی بگی بالا چشمتون… باید چشمتو باز کنی ببینی چی میگیری،بقیه مسائل هم بماند…!!!

  5. فرید می گوید

    کوروش تهامی که با پونه یزدانی طلاق گرفتن. علت بچه دار نشدن و سن بالای زنش بوده