حباب قیمت عجیبی که دلالان برای تیگوان و پاسات ایجاد کردند!

0

با وجود آنکه کمتر از یک ماه از آمدن دو خودروی جدید پاسات و تیگوان به ایران نمی‌گذرد، دلالان نقشه عجیبی برای به راه انداختن بازار سیاه این محصولات دارند.

دقیقا در روز ۱۸ دی ماه فروش فوری دو خودروی جدید پاسات و تیگوان ۲۰۱۸ با قیمت‌های ۲۷۵ و ۲۸۹ میلیون تومان از سوی شرکت ماموت خودرو آغاز شد. طی بررسی‌های شکل گرفته از سوی خبرنگار ما این خودروها در روزهای اول با استقبال خوبی مواجه نشدند و حتی گمان میرفت این شرکت با قیمت‌های اعلامی، شکست بسیار سختی در بازار خواهد خورد.

در هفته‌ اول همچنان فروش این خودرو از سوی ماموت خودرو ادامه داشت اما دلالانی که حواله این خودرو را در اختیار داشتند از توقف فروش این خودرو از سوی نمایندگی مربوطه خبر میدادند تا بازار سیاه بزرگی را برای این محصولات به راه بیاندازند. پیش بینی کارشناسان برای حباب ایجاد شده این خودروها در زمان ورود به بازار چیزی حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان بود ولی با تحویل این خودرو به کسانی که آن را پیش خرید کرده بودند، ورق کاملا برگشته و قیمت‌های بسیار عجیبی برای این خودرو در همان روز اول تحویل اعلام شد.

روز سه‌شنبه ۳ بهمن‌ماه اولین سری از خودروهای فولکس‌واگن به دست مشتریان رسید. ۲ روز بعد تعداد بسیار زیادی از این دو محصول در نمایشگاه‌های خودرو تهران مشاهده شد و وقتی خبرنگار ما جویای قیمت این محصولات بود با قیمت‌های بسیار شوکه کننده‌ای روبه رو شد. قیمت اعلامی نمایشگاه‌داران برای خودرو پاسات چیزی حدود ۳۴۵ تا ۳۶۰ و برای خودرو پاسات حدود ۳۸۵ تا ۴۰۰ میلیون تومان بود!

در تماسی که بتازگی با نمایندگی مربوطه داشتیم، قیمت‌های بازار را بسیار کاذب و غیرواقعی دانستند و اعلام کردند به زودی این شرکت، پاسات و تیگوان را با شرایط بسیار متنوعی به متقاضیان ارائه نمایند و حباب ایجاد شده در بازار را از بین میبرد.

منبع : ایران جیب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ