زمان واریز سود سهام عدالت به جاماندگان ۹۶

0

مشاور سازمان خصوصی سازی از آغاز مرحله تکمیلی واریز سود سهام عدالت به حساب مشمولان از دیروز خبر داد و گفت: در این مرحله سود واریزی هر نفر، ۲ برابر مرحله نخست و مبلغ ۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان است.

سیدجعفر سبحانی با اعلام این خبر اظهارداشت: مبلغ ۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان واریزی به حساب دارندگان سهام عدالت در واقع مرحله تکمیلی کل دریافتی تا پایان امسال است. در مرحله قبل مبلغ ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان به حساب افراد واریز شده بود و مبلغ جدید بابت مرحله تکمیلی سود دریافتی تا پایان امسال خواهد بود.

 

مشاور سازمان خصوصی سازی افزود: در مرحله اول برای ۳۴ میلیون دارنده سهام عدالت مبلغ ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان واریز شده بود که با رقم ۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان این مرحله، جمعا هر فرد دارنده سهام عدالت ۷۹ هزار و ۸۰۰ تومان دریافت می کند.

 

سبحانی ادامه داد: حدود ۱۶ گروه در این مرحله برای دریافت سود سهام عدالت در نظر گرفته شده اند که عبارتند از مددجویان کمیته امداد امام، مشمولان تحت پوشش سازمان بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، ایثارگران، خدام مساجد، خبرنگاران، بیماران خاص و …

 

وی تاکید کرد: در مرحله بعد برای ۴ گروه واریز سود در نظر گرفته شده که بعد از دهه فجر خواهد بود که عبارتند از روستاییان و عشایر، کارگران فصلی و ساختمانی، مددجویان کمیته امداد امام و بهزیستی که در واقع از پوشش این سازمان ها خارج شده اند، کارمندان و بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی.

 

گفتنی است، رییس سازمان خصوصی سازی اعلام کرده بود از ۱۲ بهمن ماه و از ابتدای دهه فجر، مرحله تکمیلی پرداخت سود سهام عدالت مشمولان به صورت گروهی آغاز شد.

سید جعفر سبحانی مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: سود سهام عدالت چهار گروه باقی مانده که ۷۸ درصد مشمولین را تشکیل می دهند از دهه فجر تا پایان اسفند ماه به حسابشان واریز می شود.

 

وی در ادامه افزود: دردوازدهم بهمن ماه مصادف با شروع دهه فجر سود ۲۲درصد از مشمولین که شامل ۱۶دهک بودند و مبلغ حدود ۶۰۰ میلیارد تومان به حسابشان واریز شد.

 

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه پایان سال مالی برخی از شرکتهای موجود در سبد سهام خرداد ماه است، گفت: تعداد اندکی از شرکتهای موجود در سبد سهام پایان سال مالی آنها مربوط به خرداد ماه سال آینده می شود ولی با مذاکراتی که با این شرکتها انجام شده مقرر است تا در کوتاه ترین زمان ممکن تا قبل از نوروز ۹۷ سود به حساب سازمان خصوصی سازی واریز و بین مشمولین باقی مانده تقسیم شود.

سبحانی اظهار کرد: در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت حدود ۹۳۰ میلیارد تومان سودبین تمامی مشمولین تقسیم شد که بر این اساس ۱۶ گروه مشمولی که در مرحله اول ۵۰ هزار تومان دریافت کرده بودند در مرحله انتهایی ۱۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد و سایر مشمولین این گروه که هیچ سودی دریافت نکرده بودند ۱۵۰ هزار تومان دریافت و سود سال مالی ۹۵ به صورت کامل تسویه می شود.

 

وی در انتها خاطر نشان کرد: سود مشمولین ۴ گروه حدودا ۸۰ هزار تومان و سود ۱۶ گروه دیگر ۱۵۰ هزار تومان است که تمام تلاش خود را می کنیم تا پایان سال ۹۶ سود سال ۹۵ را به صورت کامل تسویه کنیم.

مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ