ساعت بازی پرسپولیس و سایپا +پیش بازی

0

زمان بازی پرسپولیس و سایپا امروز ، بازی پرسپولیس و سایپا امروز ساعت چنده ، تاریخچه بازیهای پرسپولیس و سایپا

پرسپولیس در حالی روز جمعه ۱۶ آبان اولین بازی خود در فصل جاری را مقابل سایپا انجام خواهد داد که سه بازیکن خود را برای این بازی در اختیار نخواهد داشت. براین اساس آریا برزگر، آرمان رمضانی و بوژیدار رادوشویچ نفرات غایب پرسپولیس در بازی با سایپا هستند.

برزگر مصدوم است و رمضانی به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است. البته مهاجم پیشین سایپا انگیزه زیادی برای بازی مقابل تیم سابقش دارد و در روز‌ها اخیر تلاش زیادی کرده تا خود را به این بازی برساند، اما بعید است که کادر فنی پرسپولیس بخواهد در مورد او که تازه بهبود پیدا کرده است و شرایط بدنی ایده‌آلی هم ندارد، ریسک کند.

رادوشویچ نیز با توافقی که با مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس داشته، قرار است روز جمعه کرواسی را به مقصد ایران ترک کند و از شنبه در تمرینات سرخپوشان حاضر خواهد شد.

مسابقه دو تیم سایپا تهران و پرسپولیس از هفته اول لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ روز جمعه ۱۶ آبان ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می شود.

زمان بازی پرسپولیس و سایپا

جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹

ورزشگاه دستگردی تهران – ساعت ۱۶:۳۰

در ۶ دیدار اخیری که این دو تیم با هم داشته اند، پرسپولیس در ۴ دیدار پیروز بوده، در ۱ بازی شکست خورده و ۱ بازی هم با نتیجه مساوی پایان رسیده است.

  • یکی از نکات جالب دیدار روز جمعه، حضور آرمان رمضانی در پیراهن پرسپولیس است، رمضانی در لیگ هفدهم توانسته بود مقابل پرسپولیس گل زنی کند.
  • در دیدار رفت لیگ هجدهم که بازی با نتیجه ۱-۱ مساوی به پایان رسید، بازیکنان دو تیم باهم درگیر شدند و دایی، مربی سایپا پس از این دیدار با اشاره به حضور رادوشوویچ، دروازه بان ذخیره پرسپولیس در درگیری ها به کنایه گفت “رفته اند از کرواسی بزن بهادر آورده اند”
  • این دو تیم در حالی در هفته اول رقابت های لیگ بیستم به مصاف هم می روند که در هفته پایانی لیگ نوزدهم نیز با هم بازی کردند که با پیروزی ۳-۰ پرسپولیسی ها همراه بود.
  • سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس سابقه بازی در سایپا را دارد و رغبتی عضو هیات مدیره این باشگاه نیز سال ها در دوره مدیریت مهرداد هاشمی، معاون باشگاه سایپا و عضو هیات مدیره این باشگاه بود. حسین ماهینی نیز معروف ترین پرسپولیسی حال حاضر سایپاست.

 

زمان بازی سایپا تاریخ بازی بعدی پرسپولیس برنامه بازیهای پرسپولیس بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اسامی بازیکنان سایپا اخبار لیگ برتر فوتبال اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی اخبار تیم سایپا

نتایج آخرین تقابل های اخیر دو تیم

نتیجه تاریخ تورنومنت
سایپا ؟ — ؟ پرسپولیس تهران جمعه، ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۳۰ لیگ برتر ایران
پرسپولیس تهران ۳ — ۰ سایپا پنجشنبه، ۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۴۵ لیگ برتر ایران
سایپا ۰ — ۲ پرسپولیس تهران شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۰۰ لیگ برتر ایران
پرسپولیس تهران ۰ — ۲ سایپا چهارشنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۰۰ جام شهدا
پرسپولیس تهران ۳ — ۲ سایپا ۱۳۹۸-۱-۲۴ لیگ برتر ایران
سایپا ۱ — ۱ پرسپولیس تهران ۱۳۹۷-۸۵ لیگ برتر ایران
پرسپولیس تهران ۱ — ۲ سایپا ۱۳۹۷-۱-۹ لیگ برتر ایران
سایپا ۰ — ۲ پرسپولیس تهران ۱۳۹۶-۸-۹ لیگ برتر ایران
پرسپولیس تهران ۱ — ۰ سایپا ۱۳۹۵-۱۰-۲۴ لیگ برتر ایران
سایپا ۰ — ۱ پرسپولیس تهران ۱۳۹۵-۵-۵ لیگ برتر ایران
سایپا ۱ — ۱ پرسپولیس تهران ۱۳۹۴-۱۱-۲۹ لیگ برتر ایران
پرسپولیس تهران ۱ — ۲ سایپا ۱۳۹۴-۶-۲۵ لیگ برتر ایران
سایپا ۲ — ۲ پرسپولیس تهران ۱۳۹۴-۲-۶ لیگ برتر ایران
پرسپولیس تهران ۰ — ۱ سایپا ۱۳۹۳-۷-۲۹ لیگ برتر ایران
پرسپولیس تهران ۱ — ۰ سایپا ۱۳۹۲-۹-۲۸ لیگ برتر ایران
سایپا ۱ — ۰ پرسپولیس تهران ۱۳۹۲-۵-۲۰ لیگ برتر ایران

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ