رابطه فوتبالیست معروف با امینه گولشی ملکه زیبایی ترکیه +عکس

0

همیشه اخبار رابطه فوتبالیست ها و هنرمندان و چهره های معروف، محبوبیت خاصی بین مردم داشته است! اینبار صحبت از فوتبالیست پرحاشیه آلمانی و ترکیه ای الاصل است با دختری که ملکه زیبایی و مدل در ترکیه است.

دختری که دو سال پیش توانست دختر شایسته ترکیه شود «امینه گلشه» نام دارد که بازیگر قهاری نیز هست و در میان مردم محبوبیت زیادی دارد.

«مسعود اوزیل» ستاره آلمانی باشگاه آرسنال رابطه عاشقانه ای با بازیگر ترکیه برقرار کرده است!

دوربین های خبرنگاران تصویر مسعود اوزیل ستاره آرسنال را در حالی که دست دردست نامزد جدیدش آمینه گلشه، زیباترین دختر ترکیه در سال ۲۰۱۴ در حال خروج از رستوران بودند را ثبت کردند.

این بازیکن با اجازه ی باشگاهش برای دیدار با نامزدش و خرید خانه ای در ترکیه، به این کشور سفر داشته است.

بیوگرافی امینه گولشه

امینه گولشـه مدل و بازیگر کشور ترکیه است که دختر شایسته سال ۲۰۱۴ نیز بوده است. امینه در سوئد متولد شده است. این بازیگر متولد ۳۰ آوریل ۱۹۹۳ است و در حال حاضر در استانبول ترکیه زندگی می کند. مادر این بازیگر ترک است و پدرش ترکمن است و اهل کرکوک عراق است.

وی به سه زبان ترکیه ای ، انگلیسی و اسپانیایی مسلط است . قد او ۱٫۷۸ متر و ۵۵ کیلوگرم وزن دارد.

همسر فوتبالیستها همسر بازیکنان همسر امینه گولشی مسعود اوزیل و همسرش عکس ملکه زیبایی عکس دختر ترکیه زیباترین بازیگر زن ترکیه زن ترکیه دوست دختر فوتبالیست ها دختر ترکیه بیوگرافی مسعود اوزیل بیوگرافی امینه گولشی بازیگر زن ترکیه ای

mesut özil Amine Gülşe

مسعود اوزیل در ۱۵ اکتبر ۱۹۸۸ در شهر گلزنکیرشن در آلمان غربی (سابق) به دنیا آمد. پدرش مصطفی اوزیل اهل شهر دورک در شمال ترکیه است او به همراه خانواده‌اش از مدت‌ها پیش به کشور آلمان مهاجرت کرد.

مسعود اوزیل با ماریا لاگربلوم (خواهر سارا کونور، خواننده مشهور آلمانی) ازدواج کرد اما این ازدواج چندان به طول نینجامید بعد از حضور اوزیل در اسپانیا همسرش بنا به گفتهٔ خودش طاقت دوری از کشورش و نبود اوزیل در خانه به خاطر شرکت در تمرینات فشردهٔ رئال مادرید را نیاورد و از او جدا شد.

m10_official

Happy birthday askim , iyki varsin.?? Love u❤️

gulseamine

Lovely day together with my love ❤️ went to @39stepscoffeehaus were the food? & the coffee ☕️ was delicious

Dün gece bana hayatımın süprizini yapan biricik aşkıma çok teşekkür ediyorum, senii çoook seviyorum @m10_official ❤️???
Bir yaşıma daha girdim???beni arayan, mesaj atan doğum günümü kutlayan herkese çok teşekkür ediyorum, iyiki varsınız ???

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ