تعداد کاربران پیام رسان سروش بیش از ۱۰ میلیون نفر شد

1

میثم سیدصالحی در گفت‌وگو با جام جم با تاکید بر این‌که موفقیت پیام‌رسان سروش نتیجه اقبال و اعتماد هموطنان به عملکرد، دانش و تلاش نخبگان ایرانی بوده است، گفت: میانگین اتصال و افزوده شدن به جمعیت پیام‌رسان سروش در یک هفته اخیر، بیش از ۳۰۰ هزار نفر بوده است.

مدیر پیام‌رسان سروش با اشاره به این‌که ظرفیت این پیام‌رسان ابتدای سال، حدود ۲۰ میلیون کاربر تخمین زده ‌شده گفت: این ظرفیت براساس محاسبات فنی و تئوریک به دست آمده بود، اما در حال حاضر متناسب با رشد تعداد کاربر این ظرفیت را بهینه کرده‌ایم و سروش برای بیش از ۲۰ میلیون کاربر آماده‌سازی شده است.

سیدصالحی در ادامه به حضور هفت میلیون کاربر فعال روزانه در این پیام‌رسان بومی اشاره کرد و گفت: این اولین بار است در پیام‌رسان‌های داخلی به این رکورد از نصب، تراکنش و ارتباطات در داخل یک پیام‌رسان می‌رسیم.

مدیر پیام‌رسان سروش توضیح داد: در حال حاضر حجم استفاده‌ای که از پهنای باند سروش می‌شود، روزانه بیش از صد ترابایت است، یعنی بیش از صد ترابایت دیتا در این پیام‌رسان، ذخیره و بازخوانی می‌شود.

سید‌صالحی بیشترین میزان پنهای باند ارائه شده توسط سروش را حدود ۴۰ گیگابیت برثانیه عنوان کرد و افزود: قطع به یقین در حال حاضر سروش، پرطرفدار‌ترین پیام‌رسان ایرانی بومی کشور است.

مدیر این پیام‌رسان داخلی، با اشاره به فعالیت بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار کانال تعاملی در اپلیکیشن سروش گفت: در حال حاضر به طور میانگین روزانه بیش از ۳۰۰ هزار پیام در کانال‌های سروش به نمایش گذاشته می‌شود .

او ادامه داد: تعداد گروه‌های فعال در پیام‌رسان نیز در روزهای اخیر به بیش از ۷۴۰ هزار گروه رسیده است، همه اینها هم برای ما مسئولیت به بارآورده است.

سیدصالحی همچنین از اضافه شدن امکانات گسترده‌تری به این پیام‌رسان از اول خردادماه خبر داد و به کاربران این اپلیکیشن پیشنهاد کرد همیشه از آخرین نسخه پیام‌رسان استفاده کنند.

او گفت: ما به صورت ۲۴ ساعته پذیرای نظرات مردم درباره مشکلات این پیام‌رسان و پیشنهاداتشان هستیم تا در نهایت به اپلیکیشنی برسیم که با ذائقه مخاطبان ایرانی هماهنگ باشد.

سیدصالحی در نهایت از رفع مشکلات فعلی این پیام‌رسان خبرد اد و گفت: در روز بیش از ۲۰۰ میلیون فایل در پیام‌رسان سروش درحال آپلود شدن است و با این حال ما سعی کرده‌ایم مشکلاتی را که در این زمینه وجود داشت با افزایش سرورها سامان بدهیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ابا می گوید

    آره خب.وقتی گزینه دیلیت اکانتو برداری بایدم ۱۰ میلیون کاربر داشته باشی