شیلا : شوهرم را کشتم چون عاشقش بودم

0

پیرزنی که شوهر ۸۳ ساله خود را با بالش خفه کرده بود علت این قتل را عشق شدید به همسرش عنوان کرد.

 به گزارش پلیس «شیلا سامفورد» این پیرزن ۷۵ ساله هنگامی که متوجه شد شوهرش «جان سامفورد» مبتلا به سرطان خون شده و تا شش ماه دیگر زنده نیست او را با بالش خفه کرد تا به باور خودش او را از تحمل درد و عذاب ناشی از بیماری نجات بدهد.

«شیلا» پس از دستگیری به ماموران پلیس گفت: وقتی متوجه شدم شوهرم به سرطان مبتلا شده و بزودی درد و رنج زیادی متحمل خواهد شد به او آرامش ابدی دادم و او را کشتم!

شوهرم حتی در زمان مرگ نیز به من گفت دوستت دارم و من به خاطر عشقی که به یکدیگر داشته ایم این کار را انجام دادم تا او زجر نکشد.

با وجود ادعای پیرزن، قاضی دادگاه همپشایر گفت این متهم حق کشتن شوهرش را نداشت چرا که شاید همسرش علاقه مند بوده با وجود بیماری اش به زندگی ادامه دهد.

قاضی دادگاه این زن را به ۹ سال زندان محکوم کرد.

«شیلا» در دفاع از خود به قاضی دادگاه گفت این مرگ برای شوهرم بسیار بهتر از ماه ها شیمی درمانی و تحمل درد بود و این تنها کاری بود که می توانستم برای شوهر بیمارم انجام دهم. من شوهرم را دوست داشتم و فقط با این کار عشق خود را به او ثابت کردم.

اما قاضی دادگاه معتقد است این زن وقتی متوجه بیماری همسرش شده او را کشته تا از زحمت مراقبت و پرستاری از او خلاص شود.(ایرنا)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ