عزیز بوهادوز بازیکن مراکش و فرشته نجات ایران +عکس همسرش

1

عزیز بوهدوز Aziz Bouhaddouz مهاجم تیم ملی مراکش با گل به خودی دقیقه ۹۴ در دیدار مراکش و ایران باعت باخت کشورش شد.

عزیز بوهدوز پس از پایان بازی شب (جمعه) تیم‌های ملی فوتبال ایران و مراکش که با نتیجه یک بر صفر به سود ایران در ورزشگاه کرتوفسکی سن پترزبورگ پایان یافت گفت: برای من امشب بسیار سخت بود. همه چیز خیلی خوب شروع شد و در ۱۵ دقیقه نخست بازی عالی بودیم.

همسر فوتبالیستها فوتبال ایران و مراکش دختر مراکشی بیوگرافی عزیز بوهادوز بازیکنان تیم ملی فوتبال مراکش Aziz Bouhaddouz

بازیکن تیم ملی فوتبال مراکش ادامه داد: اتفاقی که در دقیقه پایانی بازی افتاد برای من و تیم ملی فوتبال مراکش بسیار سخت بود. بازی با ایران برای ما بسیار مهم بود.همواره بازی نخست هر جامی همانند فینال است که ما آن را واگذار کردیم. من فقط می‌توانم از زدن گل‌به خودی از اعضای تیم ملی و ۳۵ میلیون مردم مراکش عذرخواهی کنم. من یک احمق هستم اما می‌توانم با این شرایطی که پیش‌آمده خودم را وفق دهم، زیرا سال‌هاست فوتبال بازی می‌کنم. بازیکنان تیم ملی مراکش از من حمایت کردند. الان وقت منسجم‌شدن و مبارزه است.

همسر فوتبالیستها فوتبال ایران و مراکش دختر مراکشی بیوگرافی عزیز بوهادوز بازیکنان تیم ملی فوتبال مراکش Aziz Bouhaddouz

عزیز بوهدوز (متولد ۳۰ مارس ۱۹۸۷ ، قد : ۱۸۸) بازیکن فوتبال اهل مراکش است.

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به اف‌اس‌وی فرانکفورت، ارتسگبیرگ آئو، اس‌وی زاندهاوزن و سن پائولی اشاره کرد.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال مراکش بازی کرده‌ است.

همسر فوتبالیستها فوتبال ایران و مراکش دختر مراکشی بیوگرافی عزیز بوهادوز بازیکنان تیم ملی فوتبال مراکش Aziz Bouhaddouz همسر فوتبالیستها فوتبال ایران و مراکش دختر مراکشی بیوگرافی عزیز بوهادوز بازیکنان تیم ملی فوتبال مراکش Aziz Bouhaddouz

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. جهانبخش می گوید

    ایران سربلند