یکتا ناصر راه حل کاهش طلاق در کشور را کشف کرد!

1

یکتا ناصر صفحه اینستاگرامش را با انتشار پستی متفاوت درباره کاهش آمار طلاق و اتفاقی که برای اولین بار در کشور رخ داد به روز کرد.

تبریک یکتا ناصر به نیلوفر امینی فر

یکتا ناصر با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت:

همسر یکتا ناصر لو رفته یکتا ناصر طلاق بازیگران سلبریتی بیسواد بیوگرافی یکتا ناصر اینستاگرام نیکتا ناصر استدلال احمقانه احمقها را معروف نکنیم احمقها

نیلوفر امینی فر عزیز تولدت مبارک و خوشحالم که در ورزشگاه آزادی تو و دیگر زنان آزاده ایرانی در کنار مردان باشرف حسی جدید و هیجان انگیز را تجربه کردیدمطمئنم اگر امکان حضور خانواده ها در اینچنین مراسم شادی بخشی فراهم شود آمار طلاق هم پایین می آید و به خدا که در میانه این همه بحران و خفگی از مشکلات ساعتی شادی به جایی بر نخواهد خورد.امیدوارم همیشه در اوج باشی.

آمار طلاق در کشور ما آمار نسبتا بالایی است و زوج هایی زیادی در اولین سالهای زندگی مشترک از یکدیگر جدا میشوند. سلبریتی ها و هنرمندان کشورمان نیز از این قائله مستثنی نبوده و جدایی های متعددی را میان اهالی سینما بعد از مدتی زندگی مشترک مشاهده میکنیم که نیازمند تامل بیشتر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    حال آدم از اون بویژه چادری ها بهم میخوره چقدر مردم مسلمون ایران نچسبن اه اه اه گورممیش به تمام معنا، دارای کمبود عقده ای خودنما ….این نیلوفر … از اون آشغالهاست