نحوه تماس با برنامه حالا خورشید +مجریان و عوامل پشت صحنه

368

حالا خورشید یک برنامه تلویزیونی صبحگاهی به تهیه‌کنندگی و اجرای رضا رشیدپور و با زمینهٔ اجتماعی و با فضایی اکتیو، بانشاط و جذاب است که از شنبه تا پنجشنبه از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود.

حالا خورشید شامل بخش‌های مختلفی مانند: بررسی روزنامه‌های روز کشور، گفت‌وگو با مهمان، چراغ زرد، بورس ایده، بیلبورد (ابرنما) و… است.

مجریان مشهور صداوسیما مجری حالا خورشید تلگرام حالا خورشید پیامک برنامه حالا خورشید بیوگرافی مجریان بیوگرافی رضا رشیدپور بیوگرافی حمید ترابیان بیوگرافی پرویز نشاط اینستاگرام رضا رشیدپور اسامی مجریان تلویزیون

برخی عوامل برنامه حالا خورشید عبارت است از:

تهیه کننده: رضا رشیدپور،

مجری طرح: زینب کریمیان،

گروه سردبیری: زینب کریمیان، محدثه سنایی فر، سعید سیف، معصومه پاکروان،

دستیار تهیه: اردوان رحیمی،

هماهنگی تولید: کاظم عینعلی،

موسیقی همزمان: ناصر محمد اکبری،

گروه روابط عمومی: مهناز کریم پور و شادان شام بیاتی،

گروه گرافیک: ساناز فلاحی، محمد اسماعیل پور، مرجان توکلی،

گروه تدوین: مریم نامدار، احسان کریمی، حسین پویانف

گروه تولید: امیر مکین، حسین پویان، کاظم عینعلی، علی ثابتی، اکبر سرداری و…

رضا رشیدپور:

رضا رشیدپور در کنار اجرای برنامه، کار تهیه کنندگی ان را نیز برعهده دارد. وی درباره چگونگی شکل گیری این برنامه به بانی فیلم گفت: اوایل فروردین ماه بود که طرح و ایده این برنامه به شبکه ارائه شد.

مجریان مشهور صداوسیما مجری حالا خورشید تلگرام حالا خورشید پیامک برنامه حالا خورشید بیوگرافی مجریان بیوگرافی رضا رشیدپور بیوگرافی حمید ترابیان بیوگرافی پرویز نشاط اینستاگرام رضا رشیدپور اسامی مجریان تلویزیون

پرویز نشاط:

من نه گوینده هستم و نه مجری، من بازیگرم

پرویز نشاط عنوان شخصیتی است که قرار بوده وارد برنامه شود. کاظم عینعلی همان پرویز نشاط است که در برنامه حضور دارد و در ابتدا صدای وی در برنامه پخش می شد و در بخش های خبری کار گویندگی خبر را برعهده داشت. اما با تصمیم رشیدپور مقابل دوربین قرار گرفته و در این مدت مخاطبان بسیاری با این کاراکتر ارتباط برقرار کرده اند.

وی در این زمینه گفت: من پیش از این در زمینه تئاتر فعالیت کرده ام و نخستین بار که مقابل دوربین رفتم، برنامه «عینک آفتابی» به کارگردانی رضا رشیدپور بود که در ان بازی می کردم و از شبکه نسیم پخش شد و بعد هم که در این برنامه افتخار همکاری با ایشان را پیدا کردم.

وی در ادامه درباره تجربه حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی عنوان کرد: خب من که اصلا تجربه حضور در برنامه زنده تلویزیونی را نداشتم. البته سالها پیش به عنوان مجری بازیگر مقابل دوربین برنامه «صبح بخیر ایران» رفتم و تجربه کوتاهی در این زمینه داشتم. اما اتفاقی که در «حالا خورشید» افتاد برای من تجربه متفاوت و سخت و لذت بخشی بود. البته قرار نبود که حضور من در برنامه بدین شکل باشد. قرار بود من در نقش بازیگر و به نام پرویز نشاط در آیتم های نمایشی حضور داشته باشم. در روزهای اول هم در آیتم های کوتاه نمایشی مقابل دوربین می آمدم و بازی می کردم. اما به یکباره درخواست مردم برای عنوان کردن مشکلاتشان و بخش هایی که به برنامه اضافه شد، باعث شد که ما دیگر این شخصیت را در برنامه نداشته باشیم. به همین دلیل نریشن های برنامه را من اجرا می کردم و تا الان هم ادامه پیدا کرده است.

وی درباره سختی های کار گویندگی و اجرا توضیح داد: گویندگی یک هنر است و صرف داشتن یک صدای خوب باعث نمی شود که کسی گوینده خوبی باشد. تخصص من اصلا گویندگی نیست و در این زمینه هم تجربه ندارم و کار من بازیگری است. در رادیو هم در بخش نمایش های رادیویی بازی می کردم. اما تا پیش از «حالا خورشید» کار گویندگی خبر انجام نداده بودم. اعتراف می کنم کار بسیار سختی است و نیاز به تخصص دارد. البته من در این برنامه هم نخواستم گویندگی خبر کنم. بلکه سعی کردم در خوانش خبر به خبر درام بدهم و با اشکال مختلف خبر را بخوانم. اگر تند بود، ریتم تند بگیرم و یا با هیجان بخوانم. البته سوتی های وحشتناکی می دادم که باعث شد مردم بخواهند که من جلوی دوربین بروم. البته خیلی از مردم به من لطف داشته و به عنوان مجری و گوینده به من نگاه می کنند. اما این یک حقیقت است که رضا رشیدپور مجری نیست که نیاز به یک نفر مجری دیگر در کنارش احساس شود. بنابراین من هم در کنار چنین آدمی هیچ چیزی نمی دانم و در اجرا بی سوادم. فقط به عنوان یک چاشنی در برنامه است. بنابراین از این نظر هیچ ادعایی ندارم. البته لطف رشیدپور بود که من را خیلی آرام و نرم وارد قاب دوربین کرد که مخاطب دلزده نشود و من از ایشان سپاسگذارم.

وی در پایان نیز گفت: قرار گرفتن در کنار مجری مثل آقای رشیدپور کار بسیار لذت بخش اما سختی است. چون ایشان یکی از مجریان برتر تلویزیون هستند و قرار گرفتن در کنار چنین کسی در یک برنامه زنده تلویزیونی کار راحتی نیست. اما خوشحالم که مردم همچنان لطف دارند و حتی در انتقاداتی هم که به پرویز نشاط دارند، نشان دهنده لطفشان است. به هر حال من بازیگرم و اصلا ادعای اجرا و گویندگی ندارم. ضمن اینکه فضای کار چنان مثبت و گروه پر انرژی است که کار را در ابتدا که مقابل دوربین رفتم برای من راحت تر می کرد. بنابراین از همه بچه های گروه ممنونم و از مدیران که حضور من را مقابل دوربین این برنامه پذیرفتند.

مجریان مشهور صداوسیما مجری حالا خورشید تلگرام حالا خورشید پیامک برنامه حالا خورشید بیوگرافی مجریان بیوگرافی رضا رشیدپور بیوگرافی حمید ترابیان بیوگرافی پرویز نشاط اینستاگرام رضا رشیدپور اسامی مجریان تلویزیون

حمید ترابیان

حمید ترابیان مجری مجله صبحگاهی «حالا خورشید» از نحوه پیوستنش به این برنامه گفت و بیان کرد: من قبلا تئاتر کار می‌کردم و مدت زیادی مجری و گوینده تلویزیون هم بودم اما برحسب اتفاق با آقای رحیمی (دستیار تهیه کننده) آشنا شدم، بعد از آن گفت‌وگویی با رضا رشیدپور انجام دادیم، سپس با دیدن نمونه کارهای من توسط آقای رشیدپور به گروه «حالا خورشید» پیوستم و کار خود را شروع کردم. در آن گفت‌وگو سوالاتی درباره سینما و هنر از من پرسیدند که بعد متوجه شدم قرار است بخشی در همین خصوص در برنامه وجود داشته باشد و من را برای اجرای این بخش در نظر گرفته بودند. واقعیت این است که از سال‌ها قبل اجرا و شخصیت آقای رشیدپور را خیلی دوست داشتم.

ترابیان در مورد همراهی رشیدپور و یاری‌های او در مسیر اجرا و پیشرفت بخش‌های مختلف برنامه خاطرنشان کرد: ایشان بی‌نهایت به اعضای گروه کمک می‌کنند؛ قبل از هر چیز باید بگویم پیش از این‌که روی آنتن باشم و کار خود را شروع کنم به استودیو می‌رفتم و فقط نگاه می‌کردم تا با ساختار برنامه و بخش‌ها و ویژگی‌های آن آشنا شوم. بدون تعارف می‌گویم، دیدن اجرای آقای رشیدپور در لحظات بحرانی، گفت‌وگوها، لحظاتی که قرار است یک موضوع چالشی بیان شود و… به‌مثابه یک کلاس آموزشی است؛ من تجربه حضور در این فضا را داشتم اما تجربه کار با ایشان با تمام این ده‌سالی که من در این حرفه بودم واقعا متفاوت است؛ درواقع این یکی دو ماهی که من با او آشنا شدم گویی یک دنیای دیگری را تجربه کرده‌ام؛ زیرا تکنیک تهیه‌کنندگی و هدایت مجری توسط ایشان کاملا متفاوت است؛ رشیدپور ظرفیت‌های یک آدم را به‌خوبی می‌شناسد و می‌داند چطور از او استفاده کند.

مجری «حالا خورشید» درخصوص ادامه مسیر کاری بعد از این برنامه عنوان کرد: این موضوع به این بستگی دارد که من چگونه از فرصت‌های خود استفاده کنم. رشیدپور این فرصت را من داده و این موقعیت فرصت طلایی است که من به‌واسطه آن می‌توانم مهاجم خوبی باشم اما این‌که در این مدت چقدر بتوانم خود را جا بیندازم سخت است. فراموش نکنیم که این برنامه دوسال است که روی آنتن می‌رود و پرویز نشاط و رشیدپور به‌اصطلاح در این برنامه حل شده‌اند، جا افتادن من در این برنامه و فضایی که مخاطب با آن‌ها عادت کرده خیلی مشکل است. من تمام سعی خود را کرده‌ام تا در این برنامه خود را نشان دهم و شرایط به این بستگی دارد که مخاطب بعد از برنامه، من را بپذیرد یا نه اما قطعا در عملکرد و اجرای من خیلی تاثیرگذار است.

حمید ترابیان از پیشنهادات اجرایی که بعد از این برنامه به او شده صحبت کرد و افزود: چند برنامه برای اجرا پیشنهاداتی را مطرح کردند که قبول نکردم زیرا وقت زیادی از من را می‌گرفت و برنامه در سطحی بوده که حضورم را خیلی موثر نمی‌دیدم.

او از ادامه همکاری با رشیدپور و گروه «حالا خورشید» این‌گونه گفت: همکاری من در ادامه به رضا رشیدپور بستگی دارد اما من به‌طور قطع تمایل دارم، نه من، بلکه تعداد زیادی از مجریان که در حال حاضر فعالیت می‌کنند کار کردن با ایشان را یک شانس بزرگ می‌دانند؛ کارکردن دوباره با ایشان یک اتفاق خوب است و مطمئنا هر روز اتفاقات خوبی را رقم می‌زند؛ البته اگر فرد موقعیت‌شناس باشد. اگر بتوانم مفید باشم حتما کار خواهم کرد در غیر این صورت همین مدت زمان همکاری یک اندوخته بی‌نظیر برای من است.

صفحه رسمی برنامه “حالا خورشید” با اجرای رضا رشیدپور شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۷ الی ۹ صبح

اکانت اینستاگرام : halaa_khorshid

کانال تلگرام :   halaakhorshid

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 368 )
  1. عباس می گوید

    سلام آقای رشید پور خسته نباشید،خدا خیرتون بده صدای مردم بیچاره رو به گوش بالا دستی ها میرسونید تشکرمیکنم،فرماندار قبلی قزوین اعتبار پل بین مزرعه که خواسته ۴۰ ساله مردم وشورای محل بوده به روستای اندج از توابع الموت شرقی اختصاص داده بودن که با رایزنی افراد سود جو وبا حمایت فرماندار و بخشدار ودهیار روستا جای پل مورد نظر رو جابجا کردن و از سال گذشته با اعتراضات مردم و شورا نامه نگاری به بخشداری و فرمانداری و استانداری ولی متاسفانه هیچ کس جواب قانع کننده ای تا این ساعت به شورا نداده است واز شما میخواهیم اگه امکان دارد این مورد را بررسی کنید.تشکر

    1. محسن می گوید

      آقا مگه یادتون رفته همین آقای رشیدپور چطور برای این رئیس‌جمهور تبلیغ میکرد حالا باید تا ۱۴۰۰ تحمل کنیم این سیاه بازی ها هم که توی حالا خورشید را انداخته فایده نداره

      1. عبدالمهدی کاوه می گوید

        سلام آقای رشیدپور من جوانی ۳۵ ساله ام که به مدت ۶ ساله به سرطان غدد لنفاوی گرفتارم در ابتدا تاکسی و تمام زندگی ام را فروختم تا دستم پیش کسی دراز نکنم مطب خصوصی دکتر ثعلبیان در شیراز رفتم جواب سی تی ام بعداز شیمی درمانی اوکی شد و پس از ۳ سال دوباره اوت کردحالا به بیمارستان دولتی آمده ام و بعداز پشت سر گذاشتن دوران شیمی درمانی میخواهم عمل پیوند مغز استخوان انجام دهم که در مرحاه آخر میباشد که از هزینه آن واقعا درمانده ام که هزینه سی تی هسته ای ۳ و نیم هزینه دارو جهت پیوند ۵ تومان هزینه آمپول ۵ سی سی که جدیدا تجویز کرده اند ۹/۲۰۰ میلیون به غیر از هزینه بیمارستان اگه میشه یه کمکی چه از طرف همکاران یا از طرف خیرین محترمی که شما میشناسید منو معرفی کنید که واقعا زندگی ام دارد متلاشی میشود ضمنا جهت صحت حرفام میتونید به بیمارستان آنکولوژی امیر بخش پیوند تماس بگیرید و بگویید که آیا شما بیماری به نام عبدالمهدی کاوه دارید یا نه؟با تشکر از شما مجری محترم.شماره تماس ۰۹۳۷۰۳۰۱۴۹۵

  2. حسینی می گوید

    باسلام خدمت آقای رشیدپورخسته نباشید. امیدوارم این مطلبو رسیدگی کنید که ما بعد از ۵سال سرگردانی بالاخره یه نفس راحت بکشیم منظورم این سهام پدیده. هست که این همه سال منتظر پوله مونیم. لطفا شما پیگیری کنید تا کی باید منتظر باشیم خیلیها بابت این پدیده زندگیهاشون از هم پاشیده. خیلیا زندان افتادن و… هزار جور مشکل دیگه متاسفانه دولت هیچ گونه پیگیری نکرده. امیدوارم شما به گوش مسولین برسونید خدا خیرتون بده. ممنون از برنامه خوبتون. تشکر

  3. سجاد می گوید

    سلام جناب رشید پور. ماکه صدامون به جایی نمیرسه ولی شما نماینده مردم باش و صداشون رو به این نا مسئولان برسون . هر کاری میکنند به ضرر مردمه .اخه روزی یک لیتر بنزین دیگه چه صیغه ای هست ؟واقعا با چه شعوری این طرح رو دادند . چرا فردی که مصرف کنند هست با شخصی که با کارش داره خدمت رسانی میکنه باید بادیک چشم دیده بشه . والا من با یک شغل خدماتی نیاز به برج ۲۰۰ تا ۲۴۰ لیتربنزین دارم .۳۰ لیتر رو کجای دلم بزارم ؟ پول ۱۷۰ لیتر دیگه رو چجوری بدم ؟وای از این نادانی ونفهمی . تمام ادوار انتخابات که میتونستم رای بدم رای دادم . ولی اشتباه کردم . دیگه پای صندوق نمیرم . چون خود زنی هست .

  4. مهدی می گوید

    با سلام خدمت اقای رشید پور .یک عرض خدمت شما دارم که نیاز به رسیدگی جدی شما داره .در تمام بغالیها و سوپر مارکتهای خیابان مولوی اللخصوص کوچه مرشد مهدی انواع و اقسام قرص مخدر وترامادل مثل نقلو نبات میفروشن ولی کسی نیست که با این مغازه دارها برخورد کنه .از شما خاهش میکنم که رسیدگی کنید .میدونید این مغازه دارها با فروش این قرها چه سودی به جیب میزن و این سودشون به بهای به خطر افتادن جون چندتا جونه .با تشکر خاهشا رسیدگی کنید

  5. امیر می گوید

    سلام اقای رشید پور ، دیروز اخرین مرحله واریز ، سبد کالا ، ریالی ، بحساب کارگران واریز شد ،اما بسیاری از کارگران که حقوق زیر سه میلیون دارند انرا دریافت نکردن ، اما تاسف بار تر دولت شماره تلفن ۱۴۲۰ رو برای تماس و پیگیری ،اعلام کردن ، که وقتی شماره میگیریم ، اعلام . میکنه این شماره در شلکه وجود ندارد ، هیچ راه ارتباطی نیست ، خودتان این شماره را بگیرید متوجه میشید واسه ما که یک میلیون و نیم حقوق میگیریم با زن و بچه ، این دویست تومن ، بسیار کار گشاست ، لطفا پیگیری کنید ، کسی جوابگوی ما نیست

  6. لیلا نوری می گوید

    سلام آقای رشیدپورخداقوت،ممنونم ومتشکرازبرنامه واقعی و بی غل وغش شما،عاجزانه خواهش میکنم رییس بانک مرکزی وانصار رو هم باهم به برنامه بیاریدوبگیدمگه مراجع مانگفتن سوددیرکردومعوقه وفلان ازمردم نگیرید وبه اسم بانک اسلامی وقرارداداسلامی چه پول هنگفتی رو ازمردم میگیریند،وای به حال اون بدبختی مثل من که یه کلاهبرداراموالش روببره زندگیش باشکست مواجه شده باشه آبروش بره هیچ کسی هم دردش رو درمون نکنه باسختی دارم اقساط رو میدم ولی ماهیانه نمیدونیدچقدراضافه برمیدارن،مگه بانکهااول سودپولشون رو برنمیدارن پس چرا دوباره میگیرند،چرا وقتی یکی مدارک میاره که چه بلای سرش اومده ولی داره اقساط رو میده چراهمکاری نمیکنند،به امام حسین گرفتارم این پولی که دارن میگیرن ازنزول وربا بالاتر،من فرزندجانبازشیمیایی هستم که ازهیچ ارگان دولتی کمکی نگرفتیم ونخواستیم چون پدرم نخواست وراضی نبود،تنهاکمکی که میخوام اینه شربانک انصاررو ازسرم کم کنید

    1. اسماعیل می گوید

      سلام دوست عزیز امیدوارم هرطور شده مشکلتون حل بشه
      منم متاسفانه همین مشکلو با بانک مهر اقتصاد دارم و بابت ۳۰ میلیون وامی که گرفتم تا الان ۲۰ میلیون پرداخت کردم و هنوز که هنوزه میگن ۲۷ میلیون بدهکاری، آخه مگه اینجا ملت و دولت اسلامی نیست که همش هم تحت فشاریم

  7. روستا می گوید

    سلام خسته نباشید اقای رشیدپور من دختری هستم ۲۵ساله که ۱۰سالی هست پدرم فوت کرده بامادرم زندگی میکنم که مستمری بگیر هستن ماهی ۵۰۰تومن که قبل تحت پوشش کمیته بودیم وحالا که فهمیدن مادرم مستمری بگیرن گفتن شمارو از پوشش بیرون میکنیم چه ۱۰۰تومن چه ۵۰۰ تومن خب حالا بااین وضع گرونی من چه جور جهیزیمو خریداری کنم تورو خدا پیگیری کنید چرا کمیته این برخورد رو داره از شیراز منطقه زرقان تماس میگیرم ممنون ازبرنامه خوبتون.

  8. اسماعیل می گوید

    سلام و وقت بخیر خدمت مجری دادستان آقای رشیدپور عزیزو همکاران گرامی
    آقا رضا من یه محفظه ای برای لوازم بهداشتی روشویی طراحی کردم و میخوام به شما برسونم
    و ازتون میخوام بهم لطف کنین و برای فروش این محفظه به من کمک کنین چون من یه جوونم که واقعا به فروش این محصول نیاز دارم، طراحیش از خودمه و ازتون واقعا کمک میخوام
    منه ۲۳ ساله قسط بانکی معوقه دارم حساب ضامنامو بستن و هزارجور مشکل دارم و از خدامه که از قبله فروش این محصول تشکیل زندگی بدم
    من از خوزستان شهرستان رامهرمز بهتون پیام میدم
    فقط لطفا بهم بگین چجوری نمونش رو براتون بفرستم

  9. امین می گوید

    سلام خسته نباشید.من از استان مازندران_جویبار مزاحمتون شدم.در رابطه با جاده بهنمیر به ساری که از کوهیخیل میگذره ویک جاده کناره هستش میخواستم براتون بگم.یه جاده که بخاطر عرض خیلی کم و نداشتن حتی یه چراغ و اینکه منطقه کشاورزی هم هست هرسال شاهد تصادفات شدید که معمولا هم منجر به مرگ خیلی ها میشه و جالب اینجاس که سالهاست مردم بخاطر بیشتر کردن عرض جاده زمینهای کشاورزی خودشون رو عقب نشینی کردن .والان مسئولین واقعا هیچ بهانه ای برای انجام این کار ندارن.همینطور هیچ علاقه ای به رسیدگیش هم ندارن خواهش میکنم حتما پیگیر بشین

  10. فاطمه می گوید

    سلام آقای رشیدپرشید پور لطف کنید درمورد استخدام پیمانی دانشجو معلمان ورودی۹۷ بحث کنید چون خلاف قول استخدام رسمی عمل کردم و قراره ما رو استخدام پیمانی کنند

  11. محمدحاج حسنی می گوید

    باعرض سلام خدمت شما آقا رضای عزیزتوروخدا بفکر کسانی که مثل بنده نه خونه دارن نه بیمه نه کار دوتا بچه مدرسه ای هم دارن سبد کالا هم بهشون تعلق نمیگیره باشین بخدا یکی ازین پنج میلیونهایی که جایزه میدین زندگی یکی مثل بنده رو شخم میزنه اونوقت دیگه مجبور نیستیم بخاطر پول نداشتن دندونمون رو با انبر دست بکشیم بخدا ترسیدم روز خوبتون خراب شه وگرنه فیلم کشیدنش رو برات میفرستادم دیگه بقیش باخودت به مسئولین محترم برسون که بچه من نخواد حسرت بخوره دمت گرم

  12. حسین سورانی می گوید

    سلام خدمت شما جناب آقای رشید پور عزیز بنده از نجف آباد اصفهان مزاحم میشم چرا تامین اجتماعی به داد بیمه کارگران
    نمیرسه که کارفرما بیمه شان را ناقص میریزه و وقتی به اداره بیمه مراجعه میکنیم میگه کاری از دست من بر نمیاد این در صورتی است که من از کارفرما شکایت کردم و رای لازم الاجرا به بیمه تامین اجتماعی ابلاغ شده حتی برای پیش برد کار به دیوان عدالت اداری هم شکایت کردم ودیوان هم رای داده و کار را به تامین اجتماعی ارجاع داده ولی تامین اجتماعی درچه بازم کار انجام نمیده و میخاد اعتراض کنه خواهش میکنم به دادم برسید شما رو به خدا خسته شدم از بس که رفتم و اومدم

  13. رضا زارع می گوید

    با سلام آقای رشیدپور تو را به خدا شما انعکاس بدید هر جا پیام دادیم کسی پیگیری نمیکنه لطفا”‌ اگه ممکنه در خصوص خرید خدمت مشمولان غایب موضوع قانون بودجه ٩٧ با توجه به کمتر از دو ماه به پایان سال و اجرای قانون بودجه مانده مانده هنوز سازمان نظام وظیفه در خصوص فرزندان مددجویان کمیته امداد که مشمول ٧٠درصد تخفیف هستند ترتیب اثر نداده.
    باتشکر

  14. منصور اماني از اردبيل می گوید

    سلام ارومیه سلام دریاچه نیمه خشکیده نگین اذربایجان دستانم از رساندن اب برایت کوتاه هست هر روز در کنار ساحلت گریه خواهم کرد تا شوری اشک چشمانم نگذارد خشک بشی.همیشه دوستت دارم دریاچه زیبای اشکهای همه فرشتگان خدا رو صدا می کنم تا با گریه هایشون نگذارند خشک بشی ببار باران ببار تا زیبایی عظمت تو رو دراینه دریاچه ارومیه ببینم. جناب اقای رشید پور خواهشمندم از مسعولان کشوری خواهش کنید به فکر خشک نشدن دریاچه ارومیه باشند

  15. مرتضی می گوید

    سلام چرا سبد کالا برای من که سه تا عائله دارم وحقوقم با همکارام که یک عائله دارن یکی است برای انها ریختن برای من نریختن الان باید چکار کنم شماره ۱۴۲۰ هم که جواب نمیده

  16. نجمه می گوید

    سلام آقای رشیدپور خسته نباشید ممنون بابت برنامه خوبتون هر چند که من تقریبا یکسال هست مدام به شما پیغام می دم و جواب نمی دهید
    شما که این همه از استارت اپ ها و کارافرینان حمایت می کنید یه کمکی هم به ما کنید دعاگوی شما خواهیم بود

  17. گمنام می گوید

    اسلام وباتشکرازبرنامه خوبتان چون فکرمیکنم تنهابرنامه ای هست که حرف دل مردم رومیزنه
    می خواستم یه گله مندی بکنم ازهرکسی که مسئول فضای مجازی اینستاگرام هست
    شماخوب می دونید که هیچ برنامه ای به اندازه اینستاگرام مبتذل تر وازنظرفرهنگی فقیرترنیست
    بنابراین چرا تلگرام رومسدودکردید وبرنامه اینستاگرام رو که مملو ازفیلم وعکس مستهجن هست
    وحتی تا دلشون می خواد ازطریق اینستاگرام حرفهای رکیک وعکسهای مستهجن میزارن رو مسدود نکردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نظرشخصی من این هست جامعه ای که قرارهست پذیرای آقا امام زمان عج باشه نباید این جوری باشه فیلم وعکسهای مبتذل داخل اینستاگرام باید حذف بشه یا مثل نرم افزارهای دیگه باید قوانین ومقررات مربوط به کشور خودش روداشته باشه بنابراین اگر تلگرام بدبود پس به مراتب اینستاگرام هزاربرابر بدترازتلگرام هست پس هرچه سریعتر فکری به حالش کنید مگر این نیست که میگن عالم محضرخداست درمحضرخدا گناه نکنید
    متاسفانه کشور ما مبتلا به هزاران گناه مثل اختلاس ،مال مردم خوردن ودرمقابلش سکوت کردن ،گرانی های شدید وبازهم درمقابلش سکوت کردن ،و….که خودمسئولین درجریانش هستن ولی متاسفانه ذره ای برای جبرانش تلاشی نکرده اند شده دیگه نزارید کشورما ایران که باید مقدماتش روبرای ظهور آقا امام زمان وحکومت عدل واحده الهی فراهم بکنه گرفتار
    عکسها وفیلمهای مستهجن بشه
    ما باید سرباز واقعی آقا امام زمان عج باشیم ومقدمات ظهورش روفراهم بکنیم نه اینکه
    کاری بکنیم که جامعه ما بدترین جامعه وازنظرفرهنگ ودین و اقتصاد وحتی پیشرفت فقیرترین جامعه باشه . خواهش میکنم فکری به حال فضای مجازی ودرعین حال مردم فقیر کشورمون بکنید .

    1. غلامرضا بختیاری می گوید

      دوست عزیزم … من احساس شما را به خوبی درک می کنم ولی باید با دید باز تری به قضیه نگاه کنیم … آیا به نظر شما پاک کردن صورت مسأله مشکل رو حل می کنه … این ما هستیم که بلد نیستیم از این امکان بسیار زیبا استفاده کنیم، اینستاگرام چه گناهی داره به قول شما این اینستاگرام مانند محضر خداست … و این ماهستیم که گناه می کنیم حرف شما مانند اینه که ما بگیم چون در محضر خدا گناه می کنیم پس باید این دنیا رو که محضر خداست فیلتر کنیم و حذف کنیم تا کسی توش گناه نکنه … همونطور که دنیا رو نباید نادیده گرفت و فیلتر کرد … نباید راه های مدرن ارتباطی رو هم گچ گرفت.، … اوایل انقلاب دستگاه پخش ویدیو قاچاق بود اصلا حرام بود … اگه دستمالی که توش ویدیو گذاشته بودن رو وارد خونه می کردن مادر بزرگ من می گفت خونه نجس شده … امّا الان همه تو خونه دارن هیشکی هم نمیگه نجسه … چون مردم یاد گرفتن که ازش درست استفاده کنند حالا اگه بین میلیون ها نفر کسی باشه که بیاد به چای فیلم های خونوادگی و عروسی و … مستهجن نگاه کنه … مطمعن باش ویدئورو هم ازش بگیریم از وسیله ی دیگه ای استفاده می کنه … این خیلی ارتجاعیه که ما بیایم فضای مجازی رو فیلتر کنیم چون توش ….. هم پخش میشه … ببینید شما اصلا چرا خیابان میرید مگه نمیدونیم که خانم های …. هم توی خیابون هست … ولی شما توجّهی نمی کنید … اون قضیه هم همیسنه … من و شما باید راه استفاده از اون رو یاد بگیریم … درضمن اگه کسی عکس ها و آواتارهای مستهجن رو فالو نکنه هیچ تصویر مستهجنی رو هم نمی بینه … امیدوارم ازم رنجیده نشی دوست من .

  18. محمدعلی زمانی می گوید

    سلام جناب رشیدپور ، وقت شما بخیر و خسته نباشید
    الان بیش از هشت ماه است که بولوار نماز در مشهد توسط ارتش (لشکر۷۷خراسان) بر روی مردم بسته شده.
    از شما خواهش می کنم در صورت امکان در برنامه حالا خورشید مطرح کنید و آقایان مدعی پاسخ دهند دلیل انسداد یک بولوار اصلی بر روی مردم مشهد و زائرین امام رضا چیست؟ شما اگر با شهرداری اختلاف دارید گناه مردم چیست؟ اگر افراد عادی حتی یک جاده خاکی روستایی را مسدود کنند چه عواقبی در انتظارشان خواهد بود؟؟؟!!!! ضمنا این بولوار برای رفع ترافیک بزرگراه آسیایی ورودی مشهد حد فاصل میدان حافظ و میدان جمهوری اسلامی با صرف هزینه میلیارد ها تومان احداث شده که بخش عمده آن توسط ارتش مسدود گردیده است.
    با تشکر از برنامه “ حالا خورشید”

  19. یوسف می گوید

    سلام و عرض ادب خدمت جناب رشیدپور.برادر عزیز آقای رشید پور مشکلی که من میخوام واسه شما مطرح کنم مشکل صد هزار کشاورز گرسنه رنجوری است که اغلب اونها به دلیل اینکه بصورت سنتی ارتباطات را یاد گرفته اند.نمیتوانند با شیوه نوین با شما ارتباط برقرار کنند.و مشکل چیزی نیست جز اینکه بانک ها بطور شفاف و عریان و واضح قانون را زیر پا له وکوبیده میکنند و چشم در چشم کشاورز محروم خنده تمسخر سر میدهند.
    برادر رشید پور در سال ۱۳۹۵ و در قانون بودجه ۹۵تبصره ۱۶ بند -ط- قانونی لازم الاجرا به تصویب رسید که بر اساس اون قانون کلیه وام های زیر صد میلیون تومان کشاورزی در صورتی که اصل وام به بانک ها پرداخته شود بخشیده میشود.یعنی سود و جریمه و تاخیر و دیر کرد بخشیده میشود.بانک ها بعد از اینکه اصل وام را دریافت کرده اند حالا شفاف و بی پروا این قانون را شکسته و در حالی که این تبصره قانونی و لازم الاجرا نیز وجود دارد و در سال ۹۶ و ۹۷ و حتی ۹۸ نیز تمدید شده در حال مصادره اموال ضامنین و انسداد حساب آنها میباشند.یعنی در هر روستایی ضامن و کشاورز به جون یکدیگر افتاده اند.از طرفی کشاورزان نیز که سال هاست دچار خشکسالی شده اند هیچ ماوایی جز خداوند و قدرت رسانه شما را ندارند.چگونه است که شما برای یک فرد مریض برنامه اجرا میکنید و از مردم کمک میطلبید ولی برای حق مسلم صد ها هزار کشاورز که مورد لطف نظام مقدس و مجلش شورای اسلامی قرار گرفنه اند ولی بانک ها قصد اخاذی و باجگیری از آنان را دارندساکت مینشینید .شما در اینمورد رسالتی بر دوش دارید.اگر برنامه تهیه نکنید و در دفاع از حق کشاورزان بر نیایید قطعا باید پاسخگوی خداوند عادل باشید.
    جناب رشید پور حنجره ستمدیدگان باشید.دوستدار شما یک هموطن دلسوز

    1. ارام می گوید

      لطف مجلس است خیلی ساده ایی بانگ مجلس است بشنووباورنکن‌چاقودسته خودشا نمیبرد.

  20. تقی قدکچی نوه سی می گوید

    سلام آقای رشید پول من از شهرستان خوی پیام میدم اینجا کسی به حرف ما گوش نکرد شاید شما تونستین کاری برای ما انجام بدین دو ماه پیش یک دیوار از ساختمانی که ما در آن مغازه داریم نشست کرد که فاصله آن از مغازه ما دور بود اومدن مغازه ها رو پلمپ کردن بعد دو تا از مغازه ها که با قاضی شهر آشنا بودن مجوز گرفتن و مغازه هاشونو باز کردن اما ما هر چقد این درو اون در میزنیم کسی پاسخگو نیست میگن باید ساختمان تخریب بشه که یک ماه فرصت داده بودن الان شده دو ماه رفتیم پیش دادستان میگه من نمیدونم شهرداری میدونه شهرداری هم میگه دادستان باید دستور بده خواستم از شما خواهش کنم این مطلب رو رسانه ای کنین تا شاید اینطوری جواب بگیریم یا تخریب کنن اگه امن نیس یا اجازه بدن مغازه رو باز کنیم و بخاطر نفع دو تا مغازه ما رو قربانی نکنن با تشکر

  21. سیدجلال حسینی می گوید

    با سلام خدمت شما آقای رشیدپور عزیز وبرنامه خوبتون،،،

    شماروبه خدا صدای ما خدمتگزاران وسرایداران مدارس را به گوش وزیر آموزش وپرورش برسونید ما دردمونا به کی بگیم ما که اولین نفر وارد مدرسه میشیم وآخرین نفر اونم هرروز با حجم کاری سنگین که کمبودشدید نیرو هست وبعضا دوتا مدرسه الی۳تا مدرسه را باید نظافت کنیم اونم باحقوق۱۵۰۰اخه تا به کی ماباید شرمنده خانواده باشیم شماروبه خدا صدای مارو منعکس کنید کارد به استخونمون رسیده

  22. بهنام دهقان, شهر سده، شهرستان اقلید می گوید

    سلام. جناب رشیدپور عزیز. با توجه به موضوع برنامه این هفته تان، لطف کنید به مشکلات بازنشستگان فرهنگی نیز بپردازید.اینجانب در شهریور سال ۹۳با مدرک کارشناسی ارشد با پاداش ۵۸میلیون تومان بازنشسته شدم، در حالیکه همکاران دیگر بنده با مدرک فوق دیپلم بازنشسته پس از مهر۹۳ بیش از ۷۰ میلیون تومان پاداش گرفتند. تازه پاداش ناچیز ما را پس از دوسال پرداختند که عملا با توجه به تورم، افت ارزش هم داشت. من به دیوان عدالت اداری هم شکایت بردم ولی کسی به این ظلم آشکار رسیدگی نکرد. سپاسگزارم که لااقل صدای ما را در این برنامه خوبتان به گوش مسئولان برسانید.

  23. علمدار کرمی می گوید

    با سلام ودرود خدمت جناب اقای رشید پور عزیزوبرنامه خوبتون،،،شماروبه خدا صدای ماسرایداران وخدمتگزاران مظلوم مدارس را به گوش وزیر آموزش وپرورش برسونید اولا چرا چندین ساله حق سرایداری را نمیدن دوم اینکه ما باحقوق۲ملیون چه خاکی توسرمون کنیم حق لباس راهم نمیدن رتبه بندی که برای معلمها اجرا شد اصلا مارا ندید گرفتن ماتاکی شرمنده زن وبچه باشیم توی خرج یه دونه بچه موندیم بااین تورم وحشتناک،بیشترین کار روی دوش ماست اولین نفر وارد مدرسه میشیم وآخرین نفر خارج میشیم باتوجه به کمبودشدید نیروهای خدماتی الان به هرنفردوالی سه مدرسه دادن وهمه جور توقع هم ازمون دارن خلاصه به دادمون برسید

  24. محمد می گوید

    سلام اقای رشید پور موضوعی که من میخاستم بگم مربوط به پست بانک هست بنده سال ۹۳ چک برگشتی از پست بانک دارم و به بانک رفتم درخواست رفع سو اثر کردم ولی پست بانک نزدیک ۴ ماه میشه که اسامی که چک برگشتی دارم رو نمیده و میگه نرم افزار رو پارسال عوض کردن و نرم افزار قدیمی سازندش دسترسی نمیده به بانک میگن به مقدار پولی که چک برگشتیتون هست بزارین بانک دوسال تا رفع سو اثر کنن و پول داشته باشیم مگه دیوانه ایم بزاریم بانک بیچاره کردن مردمو هر کس از سال ۹۵ به قبل چک برگشتی داره همین مشگلو داره تهران هم زنگ زدیم کسی جواب نمیده ممنون میشم پیگیری کنین

  25. رضا رجبی می گوید

    سلام اقای رشیدپور. پدر خانم من بنام مظفرعلی مظفری پور سالهاست که شعر می نویسد از جمله آثار او میتوان به کتابهای زیر که به شعر سراییده اشاره نمود
    کتاب نهج البلاغه در ۹۶۰۰ بیت.کتاب صحیفه سجادیه در ۱۵۰۰ بیت . سراج منیر در ۴۲۶ بیت. فرازهایی از زندگینامه امام صادق و سایر امامان معصوم . وصف کلیه شهرهای ایران بصورت شعر و ….
    لذا خواهشمندم بمنظور ترویج این امر مهم و فرهنگ سازی جهت عموم مردم که به کتابهای مذهبی علاقمند گردند ایشان را به برنامه خوبتان که مخاطبین زیادی دارد دعوت نموده تا انشالله شما هم در این کار خیر مانند تمام کارهای خیر و مردم پسند که تاکنون در برنامه تان دیده شده سهیم گردید. من رجبی هستم از تهران. به شماره . و شماره ثابت

  26. دلشکسته می گوید

    باسلام اطفا پیامم رو توی شبکتون بخونید
    خدایا دلم خیلی گرفته واسه بارونی که امسال همجای آسمونت رو ابری کرد وبارید اما نوبت به استان کویری ما که رسید قهرش گرفت دلم خیلی گرفته خیلی درسته ما آدم نیستیم ولی حداقل واسه موجودات روی زمینت یه دل سیربزار
    اسمونت بباره تازگی ها دیدم پیش بینی کردن کل کشورسیراب می شه به جزاستان یزد
    خوشابه حالشون کاشکی شهردراندشت ما اردکان هم مثل شهرهای دیگه بود یا حداقل خدا دوسش می داشت وهمه پیش بینیا رو وارونه می کرد وشهرما اردکان هم ازباران خداسیراب می شد
    ازاون موقعی که آقای رییس جمهور جدیدا طعنه زدن به استان یزد وگفتن که ابرزیرپاشو نگاه می کنه اگر درخت باشه اونجا بارون میاد خیلی دلم شکسته خیلی مگه آقای رییس جمهور ما رفتیم درختاش روقطع کردیم و مابیابونیش کردیم
    که حالا با لحن طعنه وکنایه میگین بارون نمیاد شهرای دیگه که دارن جنگلهاشو بی رویه قطع می کنن وهیچکی پاسخگونیست اونا رو چرانمی گید ؟؟؟؟
    خوش به حال همه شهرایی که تاحالا برف وبارون اومده
    اماشهرما نیومده یعنی امسال دریغ ازیک قطره کاشکی قهرآسمون خدا روی شهرما ادامه نداشته باشه وبارون لطف ورحمتش سیراب کنه شهرمارو

  27. دلشکسته می گوید

    باسلام وباتشکر ازاجرای خوب آقای رشیدپورودیگرهمکارانتان

    میخواستم یه گله مندی بکنم ازمردم به خاطرآشغال ریختن توی طبیعت آسیب رسوندن به طبیعت،
    مگه نمیگن شهرماخانه ماست نکنه توی خونه هامون هم اینقدرآشغال وسط اتاق وحال واینامی ریزیم حتما
    اگرغیرازاین بود پس نباید حالا حال وروزشهرمون اینجورمی بود هرجامیری وسط کوچه وخیابون آشغال میریزن
    یه کم به فکر رفته گرای بی چاره باشید

    ۲-چراینقدربی حجابی شده توکشور ما که حالا جدیدا می خوان قانون براش وضع کنن بشه اختیاری
    کی گفته حجاب ازهمیشه تاحالا اجباری بوده یه زن وقتی توی پوشش کامل باشه زیباتره نه اینکه همچیزش بیرون باشه یه شعرزیبایی هست که می گه غنچه تادرپرده است ازدست گلچین ایمن است
    گرصیانت ازجفا خواهی حیا می بایدت
    حداقل اگر اعتقاده بمعاد وروزقیامت وحسابرسی اعمال دارید خواهشا حجاب داشته باشید چون این سخن خودقرآن هست که می گه کسانی که دردنیا اندام خودرابه نمایش گذاشتن وموهای خودشون رادرمعرض نمایش مردان نامحرم قراردادند به گرزهای آتش ی آویخته میشن وخداوندهزاران باراین آتش رو بدون سردشدن
    چندین برابرقرارمی ده
    پس اگر به سخن خداوند وروزقیامت ایمان دارید خواهش می کنم دیگه بی حیا وشرم آورانه ازخونه بیرون نیایین

    حضرت فاطمه س کمرشون شکست اما هیچوقت چادرشون ازسرشون نیفتاد
    وحتی اون لحظه ای که گردنبندشون برگردنشون بود ومهمون نابینایی به دیدن پیامبر اومده بود رفتن چادرشون روبرسرکردن پیامبرعلت این کار روازشون پرسید حضرت فاطمه س گفتن این مرد نابیناهست ومن رونمی بینه ولی من این مرد روکه میبینم پس برمن واجبه که پوششم کامل باشه
    واین نمونه یه بانوی کامل در تمام تاریخ هست
    پس سعی کنیم حداقل حجابمون فاطمی باشه
    ۳- ازمسئولین خواهش میکنم ازقسم خوردن درلحظه اول انتخاب شدن به نام خداو قرآن سوئ استفاده نکنند
    چون تاحالا هرکسی انتخاب شده وقسم خورده ذره ای از نیازهای جامعه روبرآورده نکرده وتازه حق مردم روهم خورده بترسید ازروزی که قرارهست حساب پس بدید حکومت ما حکومت اسلامی هست ومردم سالاری
    نه حکومت مال مردم خوری و زورگویی واختلاس کنی

    میگه بهشت ازدست آدم رفت ازاون روزی که گندم خورد ببین چی میشه اون کسی که یه جو ازحق مردم خورد
    کسایی که تواین دنیا حساب ماروپیچیدند یه روزی هرکسی باشند حساباشونو پس می دند

  28. راحله می گوید

    سلام جناب اقای رشیدپور من ۴۱سالم وشوهرم کارگر فصلی و دوتا بچه دارم ارزودارم برم ب مشهد ولی نمیشه هزینشو ندارم واقعا

  29. غلامرضا بختیاری می گوید

    بسیار مهم …. از حییث زمانی بسیار مهم

    با سلام و احترام، بی مقدمه باید بگم که تقریباً روزی نیست که من متأثر از تماشای برنامه ی شما نباشم منی که تقریبا اصلا در برنامه های روزانه ام تماشای تلویزیون جایی ندارد جز مجله ی صبحگاهی شما، امروز که موضوع بی سرپناهی هزاران نفر از هم وطنان مان مقارن شد با بازی ایران و ژاپن گفتم یه پیشنهادی بهتون بدم که امیدوارم به موقع این کامنت رو بررسی کنید شاید مؤثّر واقع شد، چقدر زیباست که ملّی پوشان ما و متولیان تیم ملّی نیّت کنند که چنانچه قهرمان آسیا شدند جایزه ی اون رو یکجا در بهترین حالت و یا دست کم درصد قابل توجهی از اون رو اختصاص بدن به ساخت منازل همون مردمی که فرمودین حدود صد میلیارد نیازه تا صاحب خونه بشن! من باور دارم که انرژی و انگیزه ای که از این نیّت به دست میاد با پشتیبانی و نازنینی خداوند بزرگ نتیجه بخش خواهد بود افتخار و شادی و قراردادهای فوق بالا با تیم های اروپایی مال مردم و بازیکنان، امّا از قبل چشم پوشی از اون جایزه رسیدن به یک عمر زندگی نسل در نسل مال مردمی که لیاقتشون نیست و دردشون داغی است بر پیشانی همه ی ملّت بالاخص دولت و نظام. به نظر شما دادن زندگی به هزاران نفر در قبال چشم پوشی از یک جایزه نقدی معامله ی خوبی نیست گذشته از اینکه بی شک این بخشش تبعات مادی بسیاری هم برای عزیزان خواهد داشت و بی تردید چندین برابرش بهشون بر خواهد گشت.
    حالا اگه این امر محقق شد میشه با یه فراخوان عمومی طرح های چگونگی صرفش رو هم از مردم همه پرسی کرد، به عنوان نمونه اگه بیان به جای ساختن روستاها در کنار اون خرابه ها که پر از اراضی خالی است یک شهرک جدید هدفمند بسازن که مثلا پتانسیل های توریسمی مانند کاروان سراهای سنّتی داشته باشه «مثلا برای تورهای کویرگردی با شتر » میشه حتی تا همیشه برای این عزیزان اشتغال هم ایجاد کرد، مهم تر از همه این ننگ از دامان ثروتمند کشوری که پارس جنوبی داره … بزرگترین تولید کننده ی گاز و نفت دنیا رو هم داره پاک خواهد شد.

  30. امیدوار می گوید

    سلام منم به عنوان شهروند وحتی یک انسان باید نظرم رو به عنوان تذکر خدمت آقای وزیر وحتی هموطنانم بگم
    به نظرمن
    پس چطور این مشکل ومعضل رو حل کنیم ؟؟؟؟؟ وقتی فرهنگ استفاده ازفضای مجازی توی کشورما نباشه
    به نظرمن وقتی یه سری چیزا دردسترس کشورمانباشه قدرش روبیشتر می دونیم
    شما آقای بختیاری کاملا درست می گید نمیشه اون روفیلترکرد
    پس چرا تلگرام روآقای وزیر به خاطریه سری آدمها فیلترش کردید ؟
    به نظرمن اگریکسری قوانین ومقرراتی وضع بشه که کسی یاکسانی نتوانند عکسها وفیلمهایی مبتذل رافالوکنند خیلی خوب میشه پس چراروی فضای مجازی ما نظارت نیست ؟؟؟؟
    کاملا درسته ماباید گناه نکنیم اماکو گوش شنوا ؟؟اگرهمه مردم حرف گوش می کردن و این کارا رونمی کردن دیگه جای ما دنیا نبود جای مابهشت بود همون بهشتی که به خاطر آدم وحوا ماازش رونده شدیم وخداوند به ما فرصت داد تا جبران کنیم کارهای بدمون رو
    من فکرمیکنم باید به خودمون بیاییم یه خورده امربه معروف ونهی ازمنکر کنیم همونطورکه امام حسین ع گفتن وای به حال جامعه ای که یه روز امربه معروف ونهی ازمنکر ازش رخت ببنده ودیگه تواون جامعه امربه معروف ونهی ازمنکر نشه وای به حال اون جامعه
    به نظرمن کشورما توی سالهای اخیر خیلی پسرفت کرده توی بعضی جاها پیشرفتش فوق العاده بوده
    مثل گرانی،مال مردم خوری جون مردم وسهل انگارانه وبی تفاوتانه گرفتن (اتفاقی که توی یزد بیمارستان افشارومجیبیان افتاد وجون دوتا بچه رو به بازی گرفتن وخانواده هاشون روداغدارکردن)اتفاق افتادن حادثه پلاسکو ،سقوط هواپیمایی که توی برف جان چندین هموطنمون روبه خاطرخودخواهی بعضی ازادماگرفت ،نزول کردن، اختلاس و…
    وتوی یه جاهایی کاملا پسرفت کردیم تولید ماشینمون شده فقط پراید وپژو ورنو وانت وپرایدوانت وازاین ماشینهای تکراری،ذره ای برای برای محیط زیستمون تلاش نکردیم برای آبادسازی شهرمون تلاش نکردیم ،آموزش وپرورشمون شده پسرفت مثل قدیم ازاول داریم تاکلاس دوازده اگریه توریست بیاد پیش خودش میگه یعنی چی مگه اون اول تاپنجم وراهنمایی ودبیرستان چش بودکه عوضش کردن نمره گذاری توی آموزش وپرورش حذف شده همین باعث شده که دیگه دانش آموزامون جایگاه خودشون روندونن وبین نمره ۲۰و۱۷فاصله ای نبینن وبرای درس خوندنشون تلاشی نکنن

    به نظرمن ما آدمای بیکار توی مملکتمون زیاد داریم واگرهمینجورپیش بریم مطمئنا به تعداد پسرفتهامون اضافه میشه
    همین چیزاست که همش دنیال این سری فیلمها وعکسها هستیم ومغزمون رو کلیک کردیم رواین چیزا نه برای جامعه فایده داشته نه اختراعی دربرداشته
    اما درمقابلش جهان غرب کاملا پیشرفت داشته توی اختراعاتش نگاه کنید چیزایی ساخته که به عقل ماها نرسیده همچون چیزایی روبسازیم ماشین ساخته باقدرت وسرعت خارق العاده کالا ساخته استثنایی اما کشورما چی ساخته ؟؟؟کالاساخته تقلبی زده به جون ملت جنس آشغال ماشین ساخته تکراری فقط دودمیده بعدهم تبلیغ می کنن کالای ایرانی اصلا کالای ایرانی باخارجی برابری نمیکنه چرا گوش ودهنمون روباتعصب داشتن رویه عده آدمای فامیل باز ،خاص که توچند دهه محبوب شدن بستیم مملکت مایه عده روکاراومدن بادغل ودغل بازی تمام سیستم بانکداری ماشده نامشروع واختلاس بازی
    ازبس همه فکروذهنمون شده آزادتوی اینستاگرام گشتن فیلم وعکس بد فالوکنیم وبپسندیم وآزادی داشته باشیم
    دیگه وقتی نوبت به تلاش وروزی پاک بدست اوردن میشه وقتی نوبت می رسه به اینکه برای کشورعزیزمون ایران
    اختراعی همه پسندوخداپسند بکنیم وگره ای ازکار محتاجان ونیازمندان بازکنیم دیگه مغزمون کارنمی کنه

    به نظرمن همین فقرهست که وضعیتمون رو اینقدرعصف بارکرده ما این همه شهید دادیم وانقلاب کردیم به خاطراینکه یه سری آدما مملکت مارونابود کرده بودند ومادستشون روازمملکتمون کوتاه کردیم اما متاسفانه خون جوانان ماپایمال شده ودوباره ازجنس همون آدما توی مملکت مادارن به بازیشون ادامه می دن
    مملکت ما کاملادیگه فقیرشده چه ازنظرمالی چه ازنظراقتصادی چه ازنظر علمی وحتی ازنظرفرهنگ
    پس جلوی ضرررو هرچه زودتربگیری منفعته نزاریم گردابی که گرفتارش شدیم بیشترازاین دامنگیرمون بشه
    من فکرمی کنم باید نظارت باشه یخورده آزادی ما توبعضی چیزا بیش ازحدهست
    ماباید مرزو حدامون روبشناسیم اگر بشناسیم وبه قوانین وخط قرمزها پایبند باشیم دیگه هیچ کسی جرات نداره پیش چشمون ابروبگه
    پیشنهادمی کنم سریال آنام روازاول همه ملت ما تاتهش ببینن بینید اگه یکی ازاین آدمها تومملکت ما پیدامیشد مثل مارال تادم مرگش باهمه صادق بود وباوجدان تعدادهمین آدما زیادمیشد تومملکت ما دیگه وضع مملکت ما اینقدرعصف بارووحشتناک نبود.خواهشا نگید این فیلما هندیه نه واقعیته اما ماچشممون رو روی واقعیت بستیم.

  31. زهرا می گوید

    سلام آقای رشیدپور خسته نباشی ممنون بابت برنامتون’ازیه شرکتی تماس گرفتن به نام بنیان جهان سلامت کشور بابت کارت هوشمند میگفتن زیرنظر ربیمه هستیم این. کارت برای شماصادرشده تاسال دیگه۲۶/۱۰/۹۸اعتبارداره این کارت هوشمندبه جای دفترچه بیمه’عمل میکنه تمام هزینه هانصف میشه پول ویزیت هم نمیدین ‘به نام خانم مرادی تمام اطلاعات ماروهم میدونستن گفت پیک میاره جلوی در۹۹۰۰۰تومان هم به پیک پرداخت کنیم’گفتم ازکجابدونم شماراست میگین گوشی روقطع کردن ودیگه پیگیرنشدن شماره تماس ۶۶۶۹۴۱۶۰لطفا پیگیری کنین ممنون میشم

  32. قدمعلی ماهرانی می گوید

    سلام.من بیمه ندارم سهام عدالت ندارم سبدکالا هم ندادندمن ایرانی هستم.جواب بچه من رابدهیددخترم دوازده سالش دوسال تبلت میخادمیگدازسهام خودم برام بخرهمه بچه هادارند.جوابش رادولت مجلس و……یااقای رشیدپورمیدهد.تشکرً….ًً..‌‌‌‌‌‌‌‌‌…………ً..

  33. هاشم ساربانها می گوید

    سلام آقای رشیدپور
    نمیدانم اشکال از بنده است که مطالب بسیار مهمم را نمیبینید و پاسخ نمیدهید یا از پاسخ دادن به آن که مربوط به نجات مردم از آوار زلزله است منع شده اید . در هر حال مطالب مهمی در ارتباط با کاهش چشمگیر و علمی از کشتار زلزله و همچنین بزبان ساده عرض کنم بیچارگی مخترعین و سرقت طرحهایشان در تشکیلات گوناگون نیازمند بررسی جدی است که هشت ماه است با مستندات و ویدیوهایی که بارها برای شما فرستادم انتظار داشتم که به اولویتها توجه کنید که نکردید . البته اولویت مهم شاید آن دزد شیک و با کلاسی بود که به برنامه دعوت کردید و در پایان کمبود وقت را هم جبران کردید. که بسیار از این حرکت شما متحیر شدم . ذر هر حال معلوم شد که نیازی نیست که باز هم آنهمه مستندات این طرح مهم را که ۲۸ سال قبل برای اولین بار در دنیا با شماره ۲۴۰۱۵ و تاریخ ۱۳۶۹/۵/۶ بثبت اختراع رساندم مجددا بفرستم . چند ویدیو و مصاحبه تلویزیونی در سایت آپارات در دسترس است که اگر میل داشتید ببینید .
    شماره همراه و تلگرام
    aparat.com/sarebanha
    هاشم ساربانها – قزوین

  34. جعفر بحریان می گوید

    با سلام وعرض ادب. جناب آقای رشید پور. ۱)آقای امیرآبادی نماینده ی مجلس محترم در برنامه گفتند پنج ملیون تومان حقوق بازنشستگی سپاه دریافت میکنند٬هشت ملیون تومان هم از مجلس دریافت میکنند. بیست درصد این دو مبلغ یعنی دوملیون وششصد هزار تومان هم سال آینده به حقوق ایشان اضافه میشود.اما مـنِ معلم که وظیفه ی تربیت فرزندان شماها را داشته ام ٬ کل حقوق بازنشستگی ام دو ملیون وچهار صدهزار تومان است ٬از جای دیگری هم حقوق نمی گیرم ٬ یعنی یک شغله هستم. همسر و دوفرزند هم دارم. بیسواد هم نیستم٬ لیسانس ریاضی دارم ٬ اگر خدا قبول کند ٬ بااین وضعیت چگونه عدالت اجرا میشود ؟ ۲) در برنامه بیشتر از مطالب روز نامه های تازه راه اندازی شده صحبت میشود .اما از مطالب روزنامه وزینی چون اطلاعات که بیش از ۹۰ سال سابقه دارد هیچ صحبتی نمیشود . ۳ ) ترا به خدا قسمتان می دهم از کلمه ی آخِر به جای آخَر استفاده کنید . متاسفانه این غلط همه گیر شده است . بسیار ممنون .

  35. ایرانیم می گوید

    فوتبال ایران قدیم قشنگ بازی می کرد اماالان چقدر مغرورانه و چقدرعصبانی بازی می کنه

    حیف برای این پیامکی که دادم به ایران ژاپن رومی بره
    دیگه افتضاح ترازاین میشد
    بعدم چقدرسرمربی ژاپن خاکی حرف زد آفرین به این سرمربی ذره ای غرورنداشت گفت ایران خیلی قدرتمندبازی کرد

    فقط میتونم به جرات بگم بابت دوتا گلی که ایران خورد دقیقه های آخربازی گفتم ایران که نزد انشاالله گل سوم رو ژاپن بزنه که همین کارروهم کردژاپن

    آفرین به ژاپنی ها وغیرتشون

  36. معصومه مننصف شمرده می گوید

    سلام آقای رشید پور من میخواستم درمورد فوتبال کمی در برنامه ای قشنگتون صبحت کنید ما خیلی از تیم ملی انتظار داریم فدراسیون فوتبال چند تا بازی تدارکی با تیم های بزرگ دنیا برای بچه ها گذاشت در برنامه تون خواهش میکنم از آقای تاج رییس فدراسیون بخواهید جواب گو باشد اینقدر آقای کیروش وبچه هایی تیم ملی روتخریب نکنیم آقایی کیروش در این هشت سال زحمت خودشو کشید البته پولشو گرفت یک جایی باید جلوی این باند بازی در فوتبال گرفته شود نه اینکه برنامه خوب نود قطع شود چون آقای فردوسی پور خوب داشت چالش های فوتبال رو حل میکرد ازشما خواهش میکنم پیام منو رو در برنامه تون بخونید شاید به گوش دست اندرکاران فوتبال برسد ممنونم از برنامه خوب شم

  37. محسن از کاشان می گوید

    با سلام خدمت اقای رشید پور ………میخواستم بگم اگر براتون ممکنه و مقدوره لطف کنید و در مورد شرکت تلفیق و مینای خاتم هوشمند که در حال حاظر به صورت شبکه ای (نتورک) در حال فعالیت است…اما هنوز اطلاعات کامل و واضحی در دست نیست عده ای میگویند این شرکت مجوز فعالیت دارد اما عده ای دیگر این شرکت را تایید نمی کنند و با توجه به این که این شرکت بیشتر به سراغ جوانان و نوجوانان میرود و انها را به کار میگیرد این امر در درون خانواده ها باعث اختلاف و ناراحتی شده است چون خانواده ها مخالف این کار هستند ولی جوانان سخت روی این کار تاکید میکنند و البته با توجه به وقت و مقدار پولی که این جوانان میگذارند این امر باعث ناراحتی و نگرانی خانواده ها شده است که این جوانان در حال حاظر دارند وقت خود را تلف میکنند ….حال سوال من این است که این شرکت تلفیق و هنر ایا مجوز فعالیت دارد یا خیر ؟؟؟؟؟اگر ندارد چرا کسی پاسخگو نیست ؟؟؟چرا کسی جلوی این شرکت ها را نمیگیرد که این طور وقت جوانان این کشور بیخود تلف نشود و اختلاف و ناراحتی در خانواده ها به وجود نیاید….
    لطفا لطفا لطفا ازتون خواهش میکنم اقای رشید پور اگر ممکنه در موردشرکت تلفیق وهنر کمی صحبت کنید تامردم اینقدر نگرانی و ناراحتی نداشته باشن….
    ممنونم از لطفتون……

  38. محمد حسین می گوید

    سلام آقا رضا
    توروخدا یه مقدار در مورد پدیده شاندیز و سهامداران بیچارش حرف بزنید بلکه مسؤلان یه فکری به حال ما بکنند

  39. خواجه سروی می گوید

    با سلام واحترام

    دکتر نظر پور معاون اداری و مالی وزارت علوم ۵۳ نفر از کارمندان معاونت فرهنگی و اجتماعی را به دلیل کمبود بودجه تعدیل کرد وی اظهار این افراد از فروردین ۹۸ حق آمدن برسر کار را ندارند.

  40. ریحانه اللهیاری از مشهد می گوید

    سلام آقای رشید پور به شما و برنامه خوب حالا خورشید از شما متشکریم ک مشکلات و مسائل مردم رو به گوش مسئولین میرسونین ای کاش اون مسئول هم واقعا عمل کنن،من ۵سال ازدواج کردم و هنوز تو عقد هستم نمیتونم برم خونه خودم چون با گرونیا و اقتصادی ک پیش اومد شوهرم ورشکست کرد و الان تو یک سوئییت کار میکنه،حقوق کارگر،پدرم هم بیکاره میتونین بیاین اگر میخواین تحقیق کنین،واقعا من چجوری میتونم برم خونه خودم با این گرونیا رفتم جهاز ببینم همون معمولیه و ساده هر چی قیمت گرفتم گف ۱تومن ۱تومن ینی اینقد بی ارزش ۱تومن ایران!!بعد اینقد از نشاط و شادی و ایران و ایرانی میگین نه من قبول ندارم چون من و خیلی از کسای دیگه هستن مثل من ک دارن به سختی واسه زندگیشون میجنگن،وام ازدواج گرفتم۱۰میلیون ولی چون قادر ب پرداخت اقساطشو نداشتیم گذاشتیم بانک تا از سود خودش پول خودشو دربیاریم،تازه یه چیزی هم باید روش بزاریم،حالا شما بگین ک من چی میتونم بخرم با این ۱۰تومن،وام ازدواج و کردن ۳۰میلیون با این گرونی معلوم میشه نمیخوان قیمت ها رو بیارن پایین حالا شما بفرمایید من چی بخرم تو رو خدا یه کاری کنین مسئولین به فکر باشین

  41. اهالی خیابان هلال احمر می گوید

    سلام آقای رشیدپور
    ازشهرستان مرودشت استان فارس هستم از شما استدعا داریم این پیام انتشار دهید .در مورد پارک وسایل نقلیه در خیابان هلال احمر که تردد عابرین پیاده را مشکل ساز میکنه با مسئولین شهر نیز درخواست کتبی داشتیم ولی رسیدگی نشده عاجزانه تقاضامندیم

  42. امیرحسین می گوید

    سلام جناب آقای رشیدپور.لطفا عنوان کنیدچرادرنیشابورومشهد بنزین سوپرعرضه نمیشودبسیاری ازخودروها بایدبنزین سوپر استفاده نمایندغیرازاین هزینه های تعمیراتی زیادی متحمل میشوند.بااین گرانی قطعات.ممنون ازبرنامه باحالتون.

  43. فریاد می گوید

    باسلام یه گله دارم ازمسئولین شهرستان اردکان
    اومدید کارخونه شیشه زدید توشهرما آلودگیش خیلی بالاهست کاش حداقل یکی دلش می سوخت وفیلترواسش می ذاشت تا آلودگیش حذف بشه
    تا آخراسفندهم که بارون گفتن نمیاد چی کارمی خواین بکنید یه کاری کردید که دیگه بارون هم شهرمانیاد

    فقط مسئولین بلدن به نام مقدس خدا وپیغمبرقسم بخورن بعدم اموال مردم روبدزدن وباخیال راحت یه قلوپ آب هم روش بخورن بی وجدانا وجدانتون کجارفته
    خجالت نمی کشید ما این همه رفتیم پای صندوق بهتون رای دادیم اما الان گرونی کردید ومال مردم روتاته خوردید
    بخدایه روزی باید جواب پس بدید ما ازحقمون نمیگذریم
    دیشب داشتم توی خیابون ردمی شدم بچه ای دیدم که ۸یا۹ساله بود توی این سرما گونی پشت کمرش گذاشته بود وتنهااین گونی سنگین و پشتش گرفته بود دنبال یه لقمه نون بود اونوقت شمابی وجدانا وبی انصافا کشیدین روقیمتا وبعد زیرنویس می کنید آمریکا مسئول گرونی هست نخیر مسبب همه گرفتاری ها وبدبختی های فقیران ومردم بدبخت شما مسئولین هستید الهی که زود اقا امام زمان عج ظهورکنه ودخل همتون روبیاره

  44. حسنی می گوید

    به نام خدا
    با سلام خدمت جناب آقای رشید پور
    مجری محترم و بزرگوار برنامه ” حالا خورشید ”
    بدینوسیله به استحضار می رساند شاغلین و بازنشسته های شرکت ایدم تبریز ( شرکت سهامی تولید موتورهای دیزل ایران – IDEM) برای برگزاری جلسات و برنامه های فرهنگی و ورزشی خود از مجتمع فرهنگی ورزشی شهید جعفریان ایدم ، واقع در جاده ایل گلی تبریز ،که از محل حقوق و مزایای کارکنان این شرکت خریداری شده بود، استفاده می کردند اما حدود دو سه ماه پیش این مجتمع توسط مدیر عامل وقت با اندک بهایی به ” شرکت بیمه پارسیان ” واگذار گردید و دیگر محلی برای انجام این فعالیت ها در دسترس نمی باشد. پس از انجام واگذاری ، کارکنان ( شاغلین و بازنشسته ها) به بیشتر ارگانها ، سازمانها و نهادهای قضایی از جمله شورای شهر تبریز و … شکایت خود را اعلام داشتند ولی نتیجه مطلوب بدست نیامد وحقی به حق دار نرسید و کما کان سودجویان کام روا شده اند.
    فلذا از آن عزیز بزرگوار تقاضا دارد از موقعیت و تریبونی که در اختیار دارید ، برای احقاق حق از دست رفته این قشر محترم و محروم جامعه ( کارگران) قدمی بردارید.
    چشم امید این قشر زحمتکش ، اول به خدا و دوم به لطف و مرحمت شما بزرگوار می باشد.
    از حسن توجهی که به اعلام موارد ذکر شده در برنامه تان ” حالا خورشید ” خواهید داشت ،کمال تشکر را داریم.
    با تشکر

  45. امیرعباس پورمحمد می گوید

    با سلام اقای رشید پور لطفا از مسولین سوال کنید که بسکویت تردد .توک قدیم دانه ای ۷۵۰ تومان بفروش میرسید وحالا شده ۱۰۰۰ تومان تورا بخدا دست شما صدای این مردم است لطفا سوال کنید ایا حق این ملت این هست اینقدر گرانی بخدا می ترسم مثل کشور ونزویلا شویم که مثل راه پیمایی از کشور فراری شوند والسلام ومن الله توفیق

  46. حمید می گوید

    سلام جناب آقای رشیدپور
    آقای رشیدپور توروخدا شما حداقل صدای مارو برسونید این تبلیغات تلویزیون صداسیما شرکت ایران دی اچ مبنی بر دفع حشرات موذی اصلا موثر نیست و اصلا هم جوابگو نیستند پشتیبانی که اصلا جواب نمیدهد مشاوره ها هم تا میشنوند ما ناراضی هستیم تلفن و قطع میکنند.
    بخدا من یک کارگر ساده هستم این پول و دادم برای راحتی خانوادم ولی اصلا هیچ استفاده ای ندیدم حداق میشد با این پول یکم مواد غذایی خرید لطفا شما کمکم کنید.جالبیش اینجاست که با این همه ناراضی بودن مردم بازم دارند داخل تلویزیون تبلیغ می کنند.
    لطفا کمکم کنید

  47. مریم رادمهر می گوید

    سلام
    من یهمستمری بگیر با حقوق زیر دو میلیون تومان هستم. همسر مرحومم پزشک بود وسابقه مدیریتی داشت .ایا این حقوق عدالت اسلامی است وایا با این حقوق کمترین سعونات زندگی من وفرزندانم حفظ میشود .
    به خدا این کمال بی عدالتی هست.گفتم شاید باانعکاس در این برنامه راه بهجایی ببریم.اگه خدا بخواهد. تلفن
    سپاس

  48. سمیرا می گوید

    سلام جناب رشید پور.خدایی آدم به قوانین بانکی شک میکنه.تو خونه نشستیم نمیدونم بانک با چه مجوزی از حساب شخصی پول برداشت میکنه
    جریان ازاین قراره که صندوق بیمه روستایی عشایری بدون هیچ اطلاع قبلی از حساب من پول برداشت کرده.این پول لازم بوده برا کار خاصی. خدایی این حقوق شهروندی.لطفا پیگیری کنید

  49. گمنام می گوید

    باسلام چرا نظراتی که درموردمشکلات جامعه ایران نوشته میشه توی برنامتون خونده نمیشه ؟؟؟

    کاش فقط نه کاش
    بیایین دعاکنیم وعمل کنیم ازخداعاجزانه ظهور آقامون نجات دهنده زمین وزمان روطلب کنیم

    من دیگه خسته شدم ازبس دروغ و گرانی وفساد واختلاس ومال مردم خوردن شده سرلوحه کارکشورمون هیچ کدوم از مسئولین به فکر ملت فقیرایران نیستند
    چرااینقدر دروغ سرلوحه کارتون هست ومی گید که گرانی مربوط به اقدام کشورهای خارجی هست

    قبول دارم که دشمن برای مابرنامه ریزی کرده ولی متاسفانه دست مسئولین هم درکارهست

    بغض گلوم رومیگیره وقتی فقیری رومی بینم ولی نمی تونم براش کاری انجام بدم

    آقاجان تعجیل کن درفرجت به خداکشورمون رو دیگه دارن باخاک یکسان میکنند بااین مدیریتشون

  50. امیر عبا س مروی زاده می گوید

    اقای رشید پور سلام دریماه ۹۷ پیامک از تلفن همراه اول برایم امد که ۴ خط دارم مراجعه کردم گفتند ۱۷ خط داری وکل هزینه های ۱۷ خط را ازمن گرفتند و۴خط بمن تحویل ومیگو یند بقیه را بشما نمی دهیم بنده در سال ۸۵ ورشکست شده ام و کل ز ندگی خودم و پدرم ازبین رفت ایا سزاور است دراین مو قیقیت زندگیمان ازهم پا شیده خط هایمن را ند هندشما ره تلفن بنده میباشد

  51. غلامرضا پاپی می گوید

    سلام جناب آقای رشیدپور عزیز درخصوص ۲۰% افزایش حقوق سالیانه که دولت همیشه منت آن را روی قشر ضعیف جامعه می گذارند وبکام حقوق بگیران کلان می شود برای یکبار هم که شده در این خصوص عدالت رابه قشر ضعیف جامعه بچشانید
    یعنی کل مبلغ ۲۰% افزایش بودجه دولت را حساب کنید هر عددی شد تقسیم به کل حقوق بگیران دولت کنید هر عددی شدبین کارکنان دؤلت تقسئم کنید یعنی مثل عیدی کارکنان دولت عمل کنند با تشکر غلامرضا پاپی اگر خواستید توضیح می دهم

  52. مهناز احسانی می گوید

    سلام اقای رشید پور لطفا کمی درباره فساد در دستگاه قضات حرف بزنید من پرونده ای داشتم در دادگاه قاضی بدون هیچ مدرکی رای خودش رو شکوند و طرف را تبرئه کرد و شخص مورد نظر هم اعلام کرد که قاضی با من آشناست و شما کاری نمیتوانید بکنید امثال مثل من زیاد هستن لطفا یک مورد را پیگیری و افشاء کنید تا بقیه قضات حساب کار بیاد دستشون

  53. مریم می گوید

    سلام اقای رشید پور خدا قوت من اموزگار منطقه یک تهران هستم اول از همه تشکر میکنم از کار زیبای اقای صادق پور رییس منطقه یک تهران که روز تولد مدیر به مدارس تشریف میبره و تبریک تولد میگه واما دومین مطلب لخاظ نکردن مدرک معلمها میباشد یعنی اگر یه مدرک درطول خدمت ارائه داده باشن دومی رو قبول نمیکنن خدایی این منصفانه هست کجای جهان جلو تحصیل و بروز شدن معلم رو میگیرن فقط کلمه متاسفم مونده روی لبمون البته شاید حق داشته باشن با این همه امتیازهایی که داریم با سابقه۲۵سال سابقه وحقوق ۲ونیم

  54. محسن می گوید

    سلام آقا رضا. واقعا از برنامه روز شنبه شما و مصاحبه با حاجا آقا دل خور شدم . نه من بلکه میلیونها ایرانی که احساس میکردن که به شعورشان توهین میشه. شرمنده ….. رک بگم گند زدید با مدیریت زمان . اجازه نده باید از بحث اقتصادی شروع میکردی. راستی مهمانهای برنامه شما سفارش شده هستند؟

  55. فرامرز می گوید

    سلام.۱۶ساله بصورت پیمانکاری در شرکت نفت مشهد کار میکنیم هنوز رسمی یا قرار داد مستقیم نشدیم.امسال حقوق قرار داد مستقیم ها زیاد شد ولی حقوق ما فرقی نکرده است.حجم کار هر روز زیادتر و تعداد پرسنل کمتر شده است.لطفا با مسئولان نفت صحبت کنید و درباره تبدیل وضعیت کارگران پیمانکاری بخصوص در مشهد پیگیری بفرمایید.بعد از ۱۶سال هنوز مشکل ما حل نشده است.با سپاس.

  56. شاهرخ مولایی می گوید

    سلام آقای رشید پور ممون از برنامه حالا خورشید . جناب رشیدپور بنده و یکی از دوستانم در ۹۷/۰۷/۲۳ یکدستگاه اتومبیل جک اس ۳ از نمایندگی کرمان موتور ثبت نام کردم و مبلغ ۸۰ میلیون تومن پیش پرداخت دادم و نمایندگی آن موقع گفت نهایت براتون ۱۲۰ میلیون در میاد و بیرون هم اون موقع ۱۴۵ میلیون بود و قرار شد در دیماه امسال تحویل بدهند ،تا اینکه در ۹۷/۱۰/۰۶ دعوت نامه جهت تکمیل وجه برایم ارسال شد و گفتند ۷۶.۶۰۰.۰۰۰ ریال پرداخت کنم تا خودرو را تحویل بگیرم ، و من به جهت اینکه در بازار حدود ۱۰ میلیون ارزانتر بود انصراف دادم و قرار شد تا یکماه پیش پرداخت مرا پس بدهند اما الان ۴۰ روز هست که خبری نیست هر وقت هم زنگ میزنم میگن صبر کنید فعلا قبل تراز شما هستند که هنوز پولشون را نگرفتند . خواهشمندم در صورت امکان در برنامه تان مطرح کنید . ممنون

  57. عیسی می گوید

    با سلام خدمت آقای رشید پور از برنامه خیلی خوبتون تشکر میکنم که صدای مردم رابه گوش مسئولین می سونید من ازشمایک خواهش دارم من امسال می خواهم برای دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنم ولی متاسفانه حداکثرسن برای ثبت نام و ورود به دانشگاه ۲۲ سال هست من حدود یه هفت ماه به سن قانونی گذشته ازشما خواهش می کنم تقاضای عاجزانه دارم به مسئولین بگید که امسال رو به ۲۴سال برسونه امسال آخرین سال کنکوردادن نظام قدیم هست تورو خدا کمکون کنید

  58. رضادانش نوران می گوید

    باسلام و خسته نباشید به اقا رشیدپور و همکاران محترمش اینجانب و تعداد بیشماری از مشتریان شرکت خودرو سازی کرمان موتور حدود ۸ ماه پیش با قیمت قطعی ص۱۱۵۹۰۰۰۰۰تومان وپیش پرداخت۵۰میلیون تومان با سود مشارکت۱۸ درصد و موعد تحویل دی ماه و جریمه دیر کرد ماهیانه ۲.۵ درصدکه شرکت کرمان موتور به تعهد خود عمل نکرده و خودرو در موعد مقرر تحویل نداده واز طرفی به طور غیر قانونی و قرارداد قطعی مطلع شده ایم که میخواهد حدود ۳۰ میلیون مازاد بر قیمت قرار داد از مشتریان پیش خرید قطعی دریافت نماید که کاملا غیر قانونی میباشد انهم این مبلغ هنگفت که موجبات مشکلات روحی و استرس شدید در مشتریان کرمان موتور گردید و با توجه به اعلام وزیر صمت هیچ خودرو سازی اجازه دریافت ریالی مازاد بر مبلغ قرار داد قطعی ندارد لطفا با توجه به برنامه کارسازتون جهت احقاق حقوق بنده و سایرمشتریان کرمان موتور اطلاع رسانی و پیگیری نمایید &باتشکر دانش

  59. محمد حسین می گوید

    سلام آقا رضا
    چند باره پیام میدم که در مورد سهامداران بلاتکلیف پدیده شاندیز حرف بزنید ولی چرا پیام رو نمیخونید

  60. شاهرخ می گوید

    باسلام وادب وخسته نباشیدخدمت یکایک وعزیزان برنامه حالا خورشید یک اتفاق بزرگ که دراتفاقات ابفای بوشهرافتاده که اتفاقات اب بوشهررابه بخش خصوصی واگذارکردن وبخش خصوصی بخاطرسود ومنفعت بیشتر نیروی ایرانی رااخراج کرده ونه ۹نفرافغانی رابه کارگرفته چون نیروی افغانی نه عیدی نه بیمه وغیلی ازمزایهای دیگری که شاملشان نمیشود به حراست ابفا مراجعه کردیم پاسخ دادن که به ماربطی نداردماکاررابه پیمانکاردادیم هرنیروی دوست داردبیارد به اداره کارمراجعه کردی بازپاسخی نگرفتیم اخرین جایی که مارارهنمایی کردن سازمان بازرسی کل استان بودکه جواب مابی نتیجه ماندچراهیچ کس دراستان خودراصاحب نمیکندطبق صبحتایم مدرک ومستنددارم واگرشماره مدیراداره اب وشماره پیمانکاررابخواهیدارسال کنم وحاضرهستم روی برنامه زنده صبحتای راطبق مدار ک حاضربشم واعلام کنم که دستهایی پشت پرده است ونام ان افرادهم ببرم

  61. زهرا شاهرضا می گوید

    اقای رشید پور سلام من دوست دارم یکی از برندهای قرعه کشی ٢٠ میلیونی باشم چون میخواهیم یک کار خیر خواهانه و خدا پسندانه انجام دهم

  62. محمود مقومی می گوید

    بنام خدا اینجانب جانباز در شرکت با امتیاز ۱۱۸۰ با ۲۰ سال سابقه کار فاقد منزل سازمانی هستم ولی مدیران با امتیاز ۸۰۰ یا ۹۰۰ با ۵ سال سابقه کار برای فرزندان خود خانه می گیرند. برای گفته هایم مستند دارم

  63. زهرا راهدار می گوید

    با سلام و خسته نباشید ،من یکی از بیماران دیالیزی بیمارستان لقمان هستم ، به علت سختی رفت و آمد و مشکلات حرکتی ما می بایست در نزدیکی بیمارستان ساکن باشیم ، متاسفانه به تازگی به ما گفته شده که طبق دستور باید به بیمارستان های دیگری برویم . واقعا تهیه ی خانه نزیک یک بیمارستان دیگر یا رفت آمد یک فرد دیالیزی با مشکل بینایی و عدم توانایی رفت و امد در مرکز شهر تهران از نظر صادر کننده ی این دستور کار راحتیست؟ چرا هیچکس توضیحی برای این جا به جایی ها ندارد ؟

  64. کریم محمودی می گوید

    باسلام جناب رشید پور عزیز و عوامل محترم برنامه وزین حالا خورشید
    عزیزان به داد ما برسید این جاده زرندیه به ساوه حد فاصل پل راه آهن تا کریم اباد واقعا شخمه. ترا جان مولا یکروز بیاین یک دقیقه فیلم بگیرین ببینین بخاطر خرابی جاده چطور ماشینهای سنگین میان لاین مخالف. خیلی از جوونای ما تو این جاده قربانی شدن فریادرسی هست ایا مارا یاری کند؟
    همین مشکل تو جاده اختراباد یعنی زاویه تا کرج حدود سه کیلومتر از سمت زاویه هم هست. من فیلم هم گرفتم نمیدونم چجوری براتون بفرستم. اگه واقعا برنامتون اجتماعیه و دلسوز مردمین ما از فرودگاه امام ۳۰ دقیقه فاصله داریم بیاین و حال و روز مارا ببینین. ….

  65. هادی نریمان چاران می گوید

    با سلام خدمت آقای رشید پور.خدا قوت .
    جناب آقای رشید پور از شما سرور گرامی تقاضا دارم.و خواهش میکنم موضوع عوارض ورود به طرح ترافیک شهر تهران را پیگیری کنید .یعنی انقدر مملکت ما بی در وپیکر شده است که نیروی انتظامی در کلیپی میگوید گرفتن عوارض از طرف شهرداری تخلف است ولی در کلپی دیگر در شبکه شش میگویند باید حساب شهروندی را شارژ کنید.آخر ما نفهمیدیم باید مبلغی بدهیم یا نه؟؟؟؟؟

  66. غفاری می گوید

    با سلام. در رابطه با این گرونی خودرو ها بنده یه راهکار مفید دارم و خواهشمندم این راهکار رسانه ای شود تا حداقل دست دلالها کوتا شود. دو برنامه . یک برنامه دیوار و برنامه شیپور که بسیار مفید هست در حال حاضر یک ابزار برای دلالها شده به بتونن هر قیمتی که بخوان روی خودروها بزارن بطور مثال عرض میکنم خودروی ۲۰۶ نیپ ۵ صفر. طی یک نظارت بروی آگهی های وارد شده توسط افراد قیمت وارد اگر بیش از ۶۰ میلیون تومان بود رو مجاز به ثبت نداند . که با این روند قیمت واقعی با توجه به مدل خودرو در این سیستم وارد و جلوی تورم گرفته میشود. خواهش میکنم آقای رشیدپور این مطلب رو بگید تا اجرایی بشه خلاصه این برنامه ها یه نهادی باید بهشون نظارت داشته باشه پدر مردم داره در میاد.

  67. حسین دیندوست می گوید

    با سلام خدمت آقای رشید پور من از تبریز با برنامه شما تماس کرفتم از زحمات بی دریخ شما سپاس
    کزاری میکنم اکر ممکن هست به سایت دیوار هم ذر برنامه خوبتان نظری بکنید
    فروش لاشه سک …. کنسرت های زنانه …. لباس زیر کهنه شمار را خریداریم اون هم زنانه …..

    ازخداوند متعالی برای شما صبر شکیبایی میطلبم

  68. عبدالله پیروت نژاد می گوید

    سلام وخسته نباشید . اقای رشیدپور به خدا کارگر هستم وبدهی دارم این پنج میلیون برای من پنج میلیارده توروخدا این دفعه رو به من بدید به خدا خیر میبینید کارگر فصلی هستم به خدا کرایه نشین هستم

  69. محمد می گوید

    جناب آقای رشیدپور عزیز سلام
    واقعا چه جشنی ، بنده ۵ ماهه که بیکار شدم و بیمه تامین اجتماعی هم به دلایل واهی از پرداخت بیمه بیکاری امتناع می کنه . واقعا من نه ، شما اگر ۵ ماه حقوق نداشته باشید که یک خانواده ۵ نفره را با اجاره خونه در تهران بگردانی ، حالی برای جشن گرفتن برایت می ماند .
    ما که صدامون به جایی نرسید مدیران شعبه ۲۹ و ۲۵ تامین اجتماعی هم به جای جوابگویی با تندی بنده را از دفترشان بیرون کردند . و بنده هنوز سرگردانم که بعد از ۲۲ سال پرداخت بیمه چرا حالا که به حمایت بیمه نیاز دارم با بی مهری مدیران تامین اجتماعی روبرو می شود .
    اگر می توانید صدای بنده را به گوش مدیران تامین اجتماعی برسانید بلکن به واسطه شما به حقم برسم . ممنون

  70. حسین زارعی می گوید

    سلام و خسته نباشید خدمت آقای رشید پور و تمام عوامل برنامه حالا خورشید.بنده گواهینامه پایه دوم دارم و میخوام یه کامیونت هشت تن بخرم ولی گواهینامه پایه دو تا کامیونت ۶تن مجاز میباشد و برای کامیونت ۸تن گواهینامه پایه یکم باید بگیرم.تنها تفاوت ماشین ۶تن و ۸تن کارت ماشین میباشد.لطفا اگر میشه پیگیری کنید تا گواهینامه پایه دو تا ۸تن جواب بده. اگر بخوام گواهینامه پایه یک بگیرم باید دو سال صبر کنم.در ضمن تفاوت قیمت ماشین ۶تن با ۸تن ۱۰میلیون میباشد.
    البته دو ماهه گواهینامه پایه دوم قبول شدم و هنوز گواهینامه نامه ام نیومده،درصورتیکه گواهینامه پایه سومم را در تاریخ یکم مهر ماه نود و هفت تعویض کردم.بهتر نیست بجای اینهمه مخارج چاپ،روی همون گواهینامه قبلی پرافراژ بشه .مثلا بخوره پایه دوم ، پایه یکم یا موتور.
    لطفا لطفا لطفا پیگیری کنید.ممنون .زارعی از مرودشت فارس

  71. محمد فکور از مشهد می گوید

    سلام آقای رشید پور همون طور که رادیو اربعین رادیو انقلاب را در ایامش پخش میشه بهتر نیست در اسفندماه هم برنامه هایی راجب سال جدید و رسوم مختلف شهرهایی مختلف وکلا برنامه های شاد پخش بشه.

  72. امین می گوید

    با سلامخدمت اقای رشید پور
    بارها برای شما پیام فرستادم ولی لابه لای پیام ها گمشده خواهشمندم برنامه ای را به نجاتگران هلال احمر اختصاص دهید و از مسئولان بپرسید چرا بعد از سالها وعده های مکرر نسبت به استخدام انها کاری نمی کنید و همیشه جوابتان اینه برنامه داریم به زودی یا مسئول قبلی اشتباه قول داده و یا برید سراغ همان که قول داده و همیشه با عمر و جوانی انها بازی می کنید

  73. حبيب الله ازهدي می گوید

    با سلام و خسته نباشید
    اینجانب حبیب الله ازهدی از خراسان شمالی شهرستان بجنورد هستم .
    بنده نامه ای حدود یک ماه پیش برای سردبیر فرستادم از چه طریقی پیگیری کنم ؟
    با تشکر از برنامه خوبتون

  74. دلشکسته می گوید

    سلام من یک بازنشسته دل شکسته هستم ۶سال است بازنشست شدم و۳تا دخترم دارم۲تاازدواج کردن وی دخترم محصل است وشوهر۱۵سال است ک بیماری صلب العلاج داره بخاطری بیماری دست چپش ۴تابندانگشت داره ومهرامسال هم پاش تامچ قطع کردن من بازنشسته وبیکس ماندم چیکارکنم باحقوق۱۴۰۰این مسولین فقط شعارمیدن همسانسازی ولی کو پس کی دیگه توهزینه پروتزبراپای شوهرم ماندم چیکارکنم سال تموم داره میشدومن هنوزنتونستم هزینه کتابهای دخترم روبدم باشهریه دخترم بارهاخاسته ترک تحصیل کندبخاطروضع مالیم فقط ی خونه دارم ودیگه هیچ کلی بدهکاری بابت ازدواج دخترام دارم اشمامیخام هرجورمیتونیدکمکم کنیدب عنوان ی برادرصدای مادلشکستهاروب گوش مسولین وخیرین برسونیدلطفآمحرمانه باشداز تلوزیون پخش نکنیداشناهابشنوندابروم لکه داربشدچون توروستازندگی میکنم ممنونم ازبرنامه خوبتون

  75. سیدمصطفی هفده تنی می گوید

    سلام آقای رشیدپور
    اوقات شما بخیر و شادی
    با توجه به طرح موضوعات متنوع در برنامه حالاخورشید، میخواستم پیشنهاد کنم که یک برنامه یا حتی بیشتر را اختصاص به بررسی روشهای قرعه‌کشی مرسوم در جامعه که توسط نهادهای مختلف با محوریت رسانه ملی انجام میشود و به طبع آن در مجالس نهادهایی که به هر دلیل قرعه کشی برگزار میکنند، اختصاص دهید، زیرا بنا به بررسی که بنده انجام داده ام و در صورت برقراری ارتباط تلفنی برای شما توضیح خواهم داد، روش قرعه کشی کاملاً غیرعلمی و با ضریب خطای بسیار بالا و صددرصد موجب ضایع شدن حق همه شرکت کنندگان در قرعه کشی و در مواقعی نیز احتمال خطای عمدی در آن وجود خواهد داشت. فقط یک نکته را به عنوان نمونه عرض کنم که اگر قرار است در یک قرعه‌کشی بین مثلاً ۲۰۰۰نفر انجام و ۵جایزه توزیع شود، کاملاً واضح است که هر یک از این ۲۰۰۰نفر ۵شانس برنده‌شدن دارند و پس‌از تعیین برنده اول، ۱۹۹۹نفر بعدی ۴شانس و ۱۹۹۸نفربعدی ۳شانس و ۱۹۹۷نفربعدی ۲شانس و ۱۹۹۶نفربعدی ۱شانس برای برنده‌شدن خواهند داشت. و این در حالیست که با روش چرخ و گوی، وقتی یک رقم از مجموعه تشکیل‌دهنده عدد۲۰۰۰ و کوچکتراز آن را بوسیله اولین گوی مشخص میکنند، چون این رقم از سمت چپ عدد۲۰۰۰ یعنی هزارگان محاسبه میشود خودبخود کلیه ارقام هزارگان قبل و بعد خود را حذف میکند و با تعیبن یک گوی شانس برنده‌شدن از ۱۰۰۰نفر گرفته میشود و در انتخاب رقم دوم توسط گوی دوم نیز ۹۰۰نفر بعدی حذف و …. حالا اگه چند میلیون شرکت کننده در قرعه‌کشی وجود داشته باشه و مثلاً ۲۰۰۰جایزه، چه ظلم بزرگی به شرکت کنندگان میشود و ……
    امیدوارم که این سوژه جذابیت لازم را برای طرح در برنامه داشته باشد و مافیای قرعه‌کشی که مشخص نیست به چه دلیل با قرعه‌کشی رایانه‌ای مخالفت میکند، مانع از طرح این موضوع نشود.

    درپناه‌حضرت‌حق،سربلندوپاینده‌وپیروزباشید
    ارادتمندم شما
    سیدمصطفی هفده‌تَنی
    تاریخ: ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    شماره همراه:

  76. بهی.کیان می گوید

    سلام آقای رشید پور.فقط میخوام بگم که جای تاسف داره برای خودمون.چون بازم اشتباه کردیم.فکر میکردیم تنها برنامه که میشه بهش اعتماد کرد وحرف دلمون رو بزنیم برنامه شما هست.فکر میکردیم اگه به درد دل ما رسیدگی نمیشه یکجایی هست که به حرف دلمون حداقل گوش میکنه که دریغ از خوش خیالیمون.بخاطر این میگم که ۲۴بهمن یک پیام در مورد زندانیان وموصوع عفو فرستادیم وقسم دادیمتون از طرف آدمهایی که یک روزی مثل همه انسانها آزاد بودن ولی بخاطر یک اتفاق و۱اشتباه الان سالهاست پشت میله زندان هستن رسیدگی کنین ولی متاسفانه اصلا پیام رو نگذاشتین که هیچ فکر هم میکنم یک نگاه هم خودتون بهش نکردین.این آدمها دلشون به شما خوش هست آقای رشید پور…..مرسی وممنون از لطفتون

  77. سیمین می گوید

    سلام آقای رشیدپور
    هفته پیش ۱۷ بهمن درست جلوی خونه مون من از ماشین پیاده شدم و یه موتوری که درست روبروی خونه پارک بود به من حمله کرد برای زدن کیفم و من رو به زمین زد و کلی صدمه دیدم
    یه مقدار هم در مورد این کیف قاپ ها و دزدها صحبت کنید که مخصوصا الان به شب عید نزدیک می شیم بیشتر هم شدن
    در ضمن همه اونها رو کلانتری می شناسه و اقدامی براشون نمی کنه هر چند خیلی زیادن و بیچاره ها از نداری و بیکاری دست به دزدی می زنن ولی صدمه ای که به من و یا دیگران می زنن گاهی جبران نمی شه متاسفانه

  78. مرتضی درگاهی می گوید

    باسلام به آقای رشیدپور من خاطری از دوران سربازی دارم که بهتر است در صداوسیما برنامه شما مطرح گردد من در سال ۱۳۶۱ در عقیدتی سیاسی گروهان ژاندارمری رودسر بودم که به مرکزیت هنگ ژاندارمری گیلان (رشت) زمانی که از یک سرباز وارد این مجموعه میشد مقررات شدیدی درآن حاکم بود که موردی نظرم را جلب کرد و آن اینکه اگر اقلام مصرفی بنا به دلایلی خراب میشد بایستی به انبار گروهان تحویل میشد تا جایگزین آن به مقام مسئول تحویل داده میشد برای نمونه اگر لامپ روشنائی اعم از مهتابی ومعمولی وشیر آب و وسایل آشپزخانه خراب میشد حتما بایستی جنس معیوب به انبار تحویل داده میشد و نو آنرا دریافت میشد و آنهم باصورت جلسه همراه با دوازره امضا یعنی تخلف در صفر حتی در جیره روزانه حداقلها بود من منشا این قوانین را پرسیدم مسئول مربوطه بخشنامه هائی را نشان داد که مربوط به قبل از سال۱۳۴۰بود واقعا اگر در اداره کشور همین امور رعایت میشد کشور ما گلستان بود ماها چقدر از این ارزشها فاصله گرفتیم وحتی برای نسل جدید و مسئولین هم شاید این مفاهیم مفهومی ندارد با تشکر از برنامه شما

  79. پرنیان پورپزشک می گوید

    سلام آقای رشید پور من پرنیان پورپزشک راهنمای ایرانگردی و جهانگردی هستم.با توجه به اینکه دوم اسفند روز راهنما هست و این حرفه به اندازه ای ناشناخته هست که حتی به عنوان شغل شناخته نشده،پیشنهاد میکنم که از دو نفر از اعضای هیئت مدیره جامعه راهنمایان دعوت کنید تا بتوانیم حرفه خود را معرفی و مشکلات آنرا مطرح کنیم.شاید دعوت شما بتواند کمکی به ما راهنمایان که در خط مقدم مقابله با ایران هراسی هستیم، باشد.با سپاس عضو هیئت مدیره جامعه راهنمایان

  80. یونس پیک می گوید

    با سلام و خسته نباشید خدمت اقای رشیدپور
    من یونس پیک مدتی است دستگاهی اختراع کردم و به ثبت رسمی رسوندم و اوراق برگه ثبت اختراع این دستگاه هم از اداره ثبت مالکیت معنوی دریافت کردم با توجه به رعایت نکردن قانون کپی رایت تو ایران وکلاهبرداری های زیاد تو این ضمینه و حمایت خوب شما از مخترعین ممنون میشم به من هم برای سرمایه گذار یا فروش حق امتیاز این دستگاه در برنامتون کمک کنین
    این دستگاه برای طراحی روی سطح چوب اختراع شده و سبک جدیدی از طراحیو تو دکوراسیون داخلی بروی کلیه چوب ها انجام میده که میشه در طراحی لابی ساختمان، سقف چوبی ،میز ،صندلی،تابلو و هر نوع سازه چوبی اجرا کرد این دستگاه فقط با برق طراحی میکنه بدون هیچ ابزاری. و هر شکلی رو میتونه روی چوب طراحی کنه.این اختراع میتونه اشتغالزایی بالایی بوجود بیاره که هر فردی با اموزش دیدن کار با دستگاه میتونه درامد زایی زیادی داشته باشه.و همینطور کسی که سرمایه گذاری میکنه در امد زیادی از تولید این دستگاه بدست میاره چون بازار جدیدی رو در اختیارداره بدون رغیب و چون این دستگاه در رسته ابزار الات هست کارخانه جات ابزار سازی سود زیادی از سبقط گرفتن از کارخانه های دیگر بدست میاورند.
    من چندین نمونه کار با این دستگاه طراحی کردم و قابل اراٸه هست.
    با تشکر از وقتی که برای خوندن پیام من گذاشتین سپاسگذارم

  81. رضاانوری مشهد می گوید

    سلام جناب رشید پور یکم در مورد پلیس امنیت اخلاقی به مردم بگین
    این هفته بهم‌پیام اومده از امنیت اخلاقی رفتم آمارشو در آوردم تاریخش ماله ۴ ماه پیش برام زدن مزاحمت اگه من ۴ ماه پیش تخلف کردم بقول خودشون چرا همونجا جلومو نگرفتن رفتم پلیس امنیت میگه برو جریمهاتو پرداخت کن رفتم جریمه هاموپرداخت کنم به راهنمایی رانندگی میگم همچین پیامی اومده امنیت میگه برو جریمهاتو پرداخت کن راهنمایی میگه اصلن پلیس امنیت ربطی به جریمه ها نداره باور کنید اینجور کارا وپیاما جز زندگی مردمو خراب کنن هیچی دیگه ای نداره

  82. محبوب ‌اسمخانی می گوید

    اقای رشید پور سلام،کشاورزی هستم از استان اردبیل امسال (۱۳۹۷)جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی اعلام کردند بدهیهای کشاورزی بدلیل خشکسالی برای سه سال تمدید میشود اما بعد چند ماه برای ما تلفن زدند این طرح برای کسانی است که وام انها کمتر از ۱۲میلیون تومان است .خواهش میکنم پیگیری کنید.لطفا

  83. ناشناس می گوید

    سلام خدمت اقای رشیدپور و همکاران محترم این برنامه ،جمعی از همکاران و اساتید واحد لاهیجان که از تاریخ ۲۰شهریور براساس بخشنامه ،عده ای بازخرید وعده ای هم بازنشسته شدیم تاکنون مبلغ معوقه پاداش رو دریافت ننموده ایم و از انجایی که این مبلغ معوقه پس از گذشت شش ماه دیگه ارزشی ندارد خواهشمندیم که این موضوع رو تو برنامه اعلام کنید تا مسئولان این دانشگاه پی گیر این موضوع شوند

  84. مهدی می گوید

    َحضور محترم سرور ارجمند جناب آقای رشید پور
    باسلام
    احتراما با توجه به اینکه اینجانبان پانزده نفر از کارکنان رسمی وزارت جهاد کشاورزی که در زمان بازنشستگی در شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور که دولتی واز شرکت های وابسته به وزارت جهاد کشاورزی دراستان های مختلف ایران مشغول خدمت بوده ایم واین شرکت در سال ۱۳۹۲به بخش خصوصی واگذار واز آن تاریخ عیدی وحق عائله بندی ما پرداخت نگردیده و نسبت به پیگیری موضوع با پیشنهاد خود وزارت جهاد از طریق دیوان عدالت اداری اقدام نمودیم که آراء صادره هیچگونه گره ای ازمشکل ما حل ننموده و هربار هر ارگانی محکوم شد با اعتراض گذاشتن روی احکام صادره مسئله لاینحل باقی ماند.
    لذا خواهشمند است در صورت امکان با عنایت به عدم نتیجه گیری از دیوان عدالت اداری، مراتب از طریق برنامه جنابعالی به وزارت جهاد کشاورزی منعکس تا انشاءالله اقدام موثری صورت پذیرد.

    باتشکر
    جمعی از کارکنان بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری

    1. مهدی همدانیان می گوید

      حضور محترم سرور ارجمند جناب آقای رشید پور باسلام احتراما با توجه به اینکه اینجانبان پانزده نفر از کارکنان رسمی وزارت جهاد کشاورزی که در زمان بازنشستگی در شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور که دولتی واز شرکت های وابسته به وزارت جهاد کشاورزی دراستان های مختلف ایران مشغول خدمت بوده ایم واین شرکت در سال ۱۳۹۲به بخش خصوصی واگذار واز آن تاریخ عیدی وحق عائله بندی ما پرداخت نگردیده و نسبت به پیگیری موضوع با پیشنهاد خود وزارت جهاد از طریق دیوان عدالت اداری اقدام نمودیم که آراء صادره هیچگونه گره ای ازمشکل ما حل ننموده و هربار هر ارگانی محکوم شد با اعتراض گذاشتن روی احکام صادره مسئله لاینحل باقی ماند. لذا خواهشمند است در صورت امکان با عنایت به عدم نتیجه گیری از دیوان عدالت اداری، مراتب از طریق برنامه جنابعالی به وزارت جهاد کشاورزی منعکس تا انشاءالله اقدام موثری صورت پذیرد. باتشکر جمعی از کارکنان بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری

  85. solitude می گوید

    استدعا میکنم بخوانید‌. سلام آقای رشیدپور عزیز، خواهش میکنم با توجه به تاثیر کلامی که دارید در مورد صوری و نمایشی بودن فراخوان های جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی زیر نظر وزارت بهداشت، تحقیق و آگاهی رسانی کنید. من یکی از نخبگانم و چند بار در فراخوان های جذب هیات علمی شرکت کردم و بعد از چندین مصاحبه علمی و عقیدتی که حدود ۱ سال زمان میبرد، موفق به احراز رتبه بالا شدم اما درست در پایان کار اعلام کردند از دادن فراخوان منصرف شده اند. آیا این به سخره گرفتن روح، روان، زمان و اعتماد نخبه های جوان این کشور نیست؟ ایا اینکار این تصور را ایجاد نمیکند که حالا که نور چشمی مورد نظر خودشان، موفق به کسب امتیاز نشده بعد از یکسال بازی دادن بقیه، کل فراخوان اعلامی را ملغی می کنند؟ آیا اگر همین به استهزاء گرفته شده ها به دانشگاه های خارج از کشورکه برای علمشان ارزش قائلند پناه ببرند، ناسپاس و مغزهای فرارکرده خطابشان نمیکنند؟ آیا هیچ نظارت قانونی بر این روند وجود ندارد؟ آیا وجدان و اخلاقی هم برای گزینشگرها باقی مانده است؟ آیا همدلی و درک حال و احساس فردی که ۱ سال با امید و انگیزه این مراحل را با موفقیت طی کرده و اینک بدون هیچ دلیلی با انصراف دانشگاه از جذب خودش مواجه میشود، سخت است؟ آیا نخبه جوان چنین به سخره گرفته شده باز میتواند به این سیستم و افرادش اعتماد کند؟ ایا خود این بالا دستی ها که چندین پست دارند و پله های ترقی را با اسانسور طی کرده اند هم در شروع کار جای حمایت و پشتیبانی با این سنگ اندازیها و ناجوانمردی ها مواجه شده اند؟ آیا…؟ آقای رشیدپور عزیز من به قدرت کلام، درایت و تاثیرگذاری شما اطمینان دارم، خواهش میکنم تا جایی که برایتان مقدور است این مساله را واکاوی و شفاف کنید. خواهش میکنم حداقل به خاطر بعدی ها …

  86. امین می گوید

    سلام .آقای رشید پور .زنگ زدم رستوران غذا بفرسته میگه قرمه با گوشت میخواین یا بدون گوشت؟؟؟!!!
    متاسف واسه کشورمون که به این روز افتاده

  87. یوسف تقی پور می گوید

    سلام صبح بخیر حال ؛ حالا خورشیدی ها خوب پر از عشق باشد
    در مورد ویزیت مجدد یعنی بخ پزشک مراجعه مکنید بدون معاینه آزمایش یا عکس می نویسد و بعد از گرفتن جواب آزمایش به پزشک یا درمانگاه مراجعه می کنیم مگویند باید ویزیت شوید به معنا که دوباره حق ویزیت را کامل پرداخت کنید مممنون میشم دراین مورد صحبت کنید

  88. یوسف تقی پور می گوید

    سلام به شما آقای رشید پور وهمکاران محترمتان
    لطفا” در مورد ارسال عکس وفیلم به برنامه نیز یه توضیح بدهید ممنون خسته نباشید
    دوستت دارم پریشان‌، شانه می‌خواهی چه کار؟
    دام بگذاری اسیرم‌، دانه می‌خواهی چه کار؟

    تا ابد دور تو می‌گردم‌، بسوزان عشق کن‌
    ای که شاعر سوختی‌، پروانه می‌خواهی چه کار؟

    مُردم از بس شهر را گشتم یکی عاقل نبود
    راستی تو این همه دیوانه می‌خواهی چه کار؟

    مثل من آواره شو از چاردیواری درآ!
    در دل من قصر داری‌، خانه می‌خواهی چه کار؟

    خُرد کن آیینه را در شعر من خود را ببین
    شرح این زیبایی از بیگانه می‌خواهی چه کار؟

    شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه
    کن‌
    گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار؟
    ارسالی از یوسف تقی پور

  89. شهرام توکلیان می گوید

    سلام به آقای رشیدپور و برنامه حالا خورشید ممنون از برنامه خوبتون ،استان فارس شهرستان ممسنی بخش دشمن زیاری روستای توکل آباد خانواده های بی سرپرستی هستند که تحت پوشش کمیته امدادهستند و واقعا وضعیت سکونت بدی دارن و کمیته امام و دولت هیچ کمک و تسهیلاتی نمیدن ازتون خواهش میکنم پیگیری بکنید

  90. فاطمه سهیلی می گوید

    با عرض سلام خدمت شما اقای رشید پور وخیلی ممنون بابت برنامه خوبتون واجرای بی نظیر شما من برنامه شمارا تماشا میکنم ویه خواهش عاجزانه و ملتمسانه از شما دارم من خانمی هستم که شدیدا نیازمند فوری به دو ملیون تومان پول هستم وبرای ضمانتش سفته میدهم تا حالا هم به خیلی ها گفتم ولی هیچکس جوابم را هم نداد از شما تقاضا دارم این خواهش منرا در برنامتون اعلام کنید شاید کسی دلش به حال من سوخت من این پول راهم برای درمان بیماری ودارو مادرم میخواهم مادرم عضو بیماریهای خاص هستند وهزینههایی درمانیش خیلی زیاد من خودم سر کار میروم واین دو ملیون را در چند قسط به شما باز می گردانم فقط تورو خدا اعلام کنید هر که میتواند هر چه زود تر جوابی به من بدهید چون دارم مادرم را بخاطر دو ملیون تومان پول از دست میدهم خیلی خیلی منتظر جواب شما هستم ممنون میشم اگه در برنامه اعلام کنید

  91. سیاوش فرهادی می گوید

    بسمه تعالی
    جناب آقای رشید پور
    باسلام وخدا قوت(لطفا باور کنید)
    همانگونه که استحضار دارید اکثر مشکلات نفسگیر در زمینه های مختلف مخصوصا اقتصادی در کشور ناشی از نظام اداری ومدیریتی ناکار آمد در کشور میباشد ومسئولین ما هم در بهترین حالت تنها در راستای نظم دادن به وضع ناکارآمد کنونی در تلاشند (که در این حالت هم موفق نیستند) وبرنامه ای برای تغییر ندارند.لذا این جانب بدون کوچکترین توقعی سالها روی این موضوع فکر کرده وتحقیق نموده وبرای برون رفت از این معضل بیش از ۱۰۰پیشنهاد که عموما با کمترین هزینه قابلیت اجرایی دارند آماده نموده ام .باتوجه به اینکه مسئولین دولتی تنها در فکرحفظ دفتر ودستک و میز خود در طول دوره مسئولیت میباشند حوصله ویا اعتقادی به تغییر ندارند. به به این نتیجه رسیدم تنها دستور مقام معظم رهبری میتواند در این قضیه تاثیر گذار باشد . واز آنجایی که بیشتر تر از وقتی که برای این تحقیق گذاشته ام برای رساندن این پیشنهادات به حضرت آقا (مقام معظم رهبری) تلاش بی نتیجه کرده ام وبا توجه به خصوصیات جالبی که از حضرتعالی سراغ دارم به این نتیجه رسیدم که از طریق شما این موضوع را پیگیری نمایم. خواهشمند است به احترام ملت مظلوم این سرزمین در رساندن نامه به رهبری عزیز مساعدت فرمایید.چنانجه صلاح میدانیددستور فرمایید از طریق ایمیل یا تلفن با من تماس بگیرند
    باتشکر واحترام سیاوش فرهادی شماره تماس

  92. مرتضی می گوید

    سلام ، من غیر از خدا کسی ندارم، متاهلم و فرزند دار، لیسانس بیکار و مستاجر که ۶ ماهه اجاره ندادم و صاحب خانه میخاد بیرون کنه ما رو، کجا برم تو رو قرآن یکی بگه کجا برم?اینقدر غذا نخوردیم که مردم از ما میترسند، بخدا من یکروز کارخانه دار بودم

  93. توسعه زاگرس می گوید

    #توجه توجه توجه

    تصمیم دور از عدالت مجلس و #اجحاف در حق حقوق بگیران زیر #خط_فقر

    ♦️ در شرایطی که به دلیل #تورم_افسار گسیخته در سال جاری، بیش از هر زمانی فشار بر اقشار کم درآمد، حداقل بگیران، کارگران، معلمان و کارمندان دولت وارد شده است،
    مجلس با تصویب #افزایش_حقوق ۲۰% در سال ۹۸ برای همه کارکنان شاغل و بازنشسته، بزرگترین #اجحاف را در حق اقشار کم درآمد روا داشت.

    ♦️ با این طرح کسی که ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد، فقط ۲۵۰هزار تومان افزایش خواهد داشت،
    و کسی که ۲۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد، ۴ میلیون تومان افزایش حقوق خواهد داشت!

    آیا این گونه تقسیم بودجه عدالت است!؟
    آقایان نماینده، شما #وکیل_ملت هستید، اما رای تان ،علیه ملت است و در تضاد با عدالت!

  94. از گفتن اسم معذورم بخاطر عواقبش توی پالایشگاه می گوید

    به نام خدا
    با سلام
    ما از کارگران (ارکان ثالت) فاز ۱۲ پارس جنوبی هستیم که با وجود این همه گرانی و تورم و دستور دولت محترم برای پرداخت هرچه سریع تر حقوق و عیدی شرکت پتروصنعت جنوب با اتمام قرارداد کاری در تاریخ ۹۷.۱۱.۳۰ هیچ گونه پرداختی برای حقوق برج ۱۱ و عیدی و ثنوات انجام نداده
    ساده بگم حتی پول برگشت به خانه هم برای خیلی هامون نمونده
    لطفا این موضوع رو اعلام کنید بلکه شاید وجدان مسئولی بیدار شد و به این موضوع رسیدگی کرد
    با تشکر

  95. سپهدارنوروزی می گوید

    دولت ومجلس باید برای معیشت معلم تصمیمات خیلی شفاف تر و اجرایی تری را بگیرند زیرا بی تصمیمی وسطحی تصمیمی برای نظام آموزش وپرورش و کشور خسارت بار است
    چندمثال کوتاه و…
    اینترنت وگوشی تلفن رایگان به معلم….
    کارت رایگان بازدیدازآثاروباستانی ها و….به معلم…
    کتاب هایی که توسط نویسندگان چاپ می شود به معلم رایگان هدیه شود
    ابتدایی سال تحصیلی یک سبدکالای آموزشی به معلم داده شود
    استفاده مطلوب از علم وتجربه معلمان کهنه کاروبازنشسته
    ابتدای سال تحصیلی یک دست کتاب درسی به معلم داده شود
    سالانه چشم معلم,گوش معلم,زبان ودهان ودندان معلم و….معاینه ومعالجه شود
    خدمات نقل وانتقال معلم…
    رفاهیات معلم
    آسایش وآرامش معلم
    و
    هزاران نکته ایی که در ذهن من ودر ذهنتان است….
    می شود…..می شود
    می شود….نمی شود…می شوداگربخواهند

    ازماکه گذشت
    چون با بیست ونه سال سنواتیم

    سلامت وتندرست باشید
    سپهدارنوروزی
    فارس فیروزآباد

  96. مصطفی می گوید

    سلام جناب آقای رشیدپور خسته نباشید
    اینجانب مصطفی.ا هستم معلول جسمی حرکتی ۴۵ ساله دارای ۲ فرزند
    خیلی گرفتارم نیاز مالی دارم و زندگیم در حال از هم پاشیدنه خواهش میکنم کمکم کنید ترا خدا ترا خدا
    ۰۹۱۰۵۸۵۲۳۷۳
    شماره کارت : ۵۸۹۴۶۳۱۵۲۴۹۰۲۰۴۶
    همه مدارک موجود است

  97. سعيد جنگيزهي می گوید

    سلام بنده یک معلم وطرح خرید خدمات هستم ۶ماه که حقوق نگرفتم و کسی بفکر ما نیست از شما آقای رشید پرو درخواست دارم بفکر ما باشید وزیر آموزش و پرورش چند ماه
    پیش قول دادند که حقوق ماه به ماه برأی معلمین واریز شود ولی متأسفانه هنود خبری نشده و چند هزار معلم خرید خدمات ۶ماه بدون حقوق زندگی خود را سپری می کنند این است عدل کشور جمهوری اسلامی

  98. شکیبا می گوید

    سلام آقای رشیدپور عزیز
    خسته نباشید
    خواهش می کنم در مورد کارمندان شوراهای حل اختلاف هم در برنامتون طرح مشکل کنید شاید مسئول محترمی پیدا شد و جواب داد که چرا اعضای شورا باید با عنوان افتخاری کار کنند؟ و ماهانه ۱۰۰ یا ۲۰۰هزار تومان حقوق بگیرند؟
    الان کجای دنیا با این مبلغ میشه زندگی کرد

  99. سحر می گوید

    سلام اقای رشیدپور تورو خدا یکاری کنید سن پذیرش دانشگاه فرهنگیان یسال بیشتر شه من بخاطر چند ماه نمیتونم تو رشته ای ک دوست دارم شرکت کنم این همه درس خوندم هزینه کردم حالا هم هیچی به هیچی تورو خدا یکاری کنید خیلی ممنونم

  100. ناصح برازی می گوید

    با سلام خدمت آقای رشید پور و عرض خسته نباشید
    من سربازی هستم اهل یکی از روستاهای کردستان و هر روز برنامه شمارو نگاه میکنم
    ما سربازا خیلی مظلوم واقع شدیم هرچقد اعتراض میکنیم میگن خدمته باید بگذرونی،من لیسانسم و ۲۸سال سن دارم حقوق واریزی من ماهی۳۲۰تمن میباشد در صورتی که هر بار برای مرخصی به شهر خودمون میرم ۳۵۰کرایه میدم
    غذاهای که به ما میدن در حد سومالیه و میوه و سبزی خبری نیس و من بعد از ۴۵ روز خدمت بهم ده روز مرخصی میدن ینی برم کارگریم کنم پول کرایه مو نمیتونم دربیارم لطفا این موضوعو مطرح کنید من حاضرم مصاحبه هم هر مشکلی برام پیش بیاد اشکال نداره لاقل سربازای دیگه به راحتی برسن