افشاگری همسر کیومرث پوراحمد از علت خودکشی او

4

افشاگری همسر کیومرث پوراحمد از علت خودکشی او

مهرانه ربی همسر کیومرث پوراحمد گفت: کیومرث مرا کشت ‌و پرونده مرا بست. ما همیشه با هم بودیم. چیزی که برایم عجیب است، این است که او اصلا چنین شخصیتی نداشت و من این اتفاق را باور نمی کنم. تازگی‌ها یاد گرفته بود دست مرا می‌بوسید و می‌گفت باید شکرگزار باشم؛ نمی‌دانم چرا این کار را می‌کرد. وی افزود: همیشه می‌گفت دوست ندارم در رختخواب بمیرم. یک هفته قرار بود برود و بیاید. من نمی‌توانستم بروم. خانه من خراب شد. با همه مردم همدل بود، غصه خورد و اشک ریخت. عاشق مردم بود.

او با اشاره به اینکه پوراحمد عاشق مردم بود، خطاب به همسرش گفت: کیومرث، خانه من خراب شد.

همسر کیومرث پوراحمد مهرانه ربی دختر کیومرث پوراحمد بیوگرافی کیومرث پوراحمد

یکی از دختران کیومرث پوراحمد نیز به نمایندگی از دیگر خواهرانش گفت: همیشه به پدرم میگفتم فکر نمیکنم هیچ دختری پدری مثل ما داشته باشد چون او عاشقانه دخترانش و نیز ایران را دوست داشت.

مهرداد پوراحمد (برادر کیومرث پوراحمد) در پایان این مراسم گفت: کیومرث پوراحمد طی سالیان طولانی با قلم جادوییش برای ما نوشت، روایت کرد و خاطره آفرید. او برای ما این شرایط را به وجود آورد تا بتوانیم به کودکیمان سرک بکشیم. امروز با حضور صمیمیتان در این مراسم برای او و برای ما یک خاطره به یادماندنی رقم زدید. از شما خواهش میکنم که صرف نظر و فارغ از تمام شایعات و برچسب‌ها به ما کمک کنید تا بتوانیم در این حادثه تلخ خودمان را پیدا کنیم. کیومرث پوراحمد پرونده‌ای که همیشه باز است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. bahareh می گوید

    کیومرث پور احمد دختران خود را خارج فرستاد سر زندکی خود بودند پدر با مسولیت است دختزش حق دارد که می گود یکی از دختران کیومرث پوراحمد نیز به نمایندگی از دیگر خواهرانش گفت: همیشه به پدرم میگفتم فکر نمیکنم هیچ دختری پدری مثل ما داشته باشد چون او عاشقانه دخترانش و نیز ایران را دوست داشت. روحشون شاد یادش گرانی

  2. بهنام می گوید

    سر کاری

    1. م.ل می گوید

      خدا رحمتشون کنه و به خانواده عزیزش صبر بده،روحش شاد کارگردان سریال کودکی ما

  3. م.ل می گوید

    خدا رحمتشون کنه و به خانواده عزیزش صبر بده،روحش شاد کارگردان سریال کودکی ما