چه سهام های برای خرید امروز مناسب است ؟

0

امروز را اگر بگوییم کف آخر خیلی از سهم هاست، بیراه نگفتیم.

کاری به منفی و مثبت شاخص نداریم . کاری به اعداد و ارقام هم نداریم. ۷۰۰۰ یا ۵۰۰۰۰ یا هرچی! مطمئن باشید اگر شاخص تا ۲۰۰۰۰ هم برود خیلی از شما نخواهید فروخت این را شک نکنید! اگر زمانی که شاخص از ۸۹هزار شروع به ریزش کرد به شما می گفتیم تا زیر ۸۰هزار می رسد یکی تون در بازار می ماندید؟ اما امروز شاخص بیش از ده هزار واحد افت کرده و شما هنوز ماندید ! دلیلش هم این تحلیلگران به اصطلاح استاد هستند که از ۸۹۰۰۰ هرروز ۲۰۰۰ پایینتر حمایت برای شاخص اعلام می کنند .امروز می گویند ۷۷۰۰۰ فردا ۷۲۰۰۰ و وقتی رسید به ۷۲هزار می گویند حمایت در ۶۹۰۰۰ و اگر به آنجا رسید ۶۷هزار را نقطه برگشت اعلام می کنند و بدین ترتیب شما تا ۲۰هزار با این شاخص خواهید ماند. این موضوع را روزهای اول خدمتتون گفتم و با مطلبی تحت عنوان ترس از فروش گفتیم که بفروشید و تا بازار مثبت نشده خرید نکنید.

خیلی از دوستان خیلی از سرمایه شان را ازدست دادند اما آنچه که من به شما قول می دهم این است که اگر اشتباهات گذشته را سرمشق قرار دهیم این زیانتان را تبدیل به سود می کنید..

خیلی از شما برایتان سوال بزرگ این است:

اگر بازار برگردد چه سهمی را بخریم ؟

تحلیل و تحقیق و بررسی ما به این چند سهم ختم شده است. اگر این نمادها را که در پایین نوشتیم بخرید، احتمال سود بالای شما بیشتر است. این سهم ها به کف رسیدند و برخی از آنها ممکن است در سال ۹۳ هیچ گاه این قیمتها را به خود نبینند

این توصیه دوستانه و صادقانه ماست که شاید گوشه ای از زیان تان را از طریق پیشنهاد ما جبران کنید  و این مطلب هدیه ای باشد از طرف ما به شما.

دوستان عزیز هیچ وقت هیچکس را نمی توان به خرید سهمی مجبور کرد این پیشنهاد ماست اگر خودتان نظر دیگری دارید و آنرا بهتر می دانید بلادرنگ آن را انجام دهید ! .

این سهم ها دراین محدوده های قیمتی درکف هستند و بهترین قیمت برای خریدشان همین امروز است:

وساخت زیر ۴۰۰ تومان

کرمان محدوده ۸۰۰

غبشهر محدوده  ۱۰۰۰

ثباغ   محدوده ۳۰۰

شنفت  محدوده   ۳۰۰۰

ونفت  محدوده   ۲۰۰

وپترو  محدوده ۲۰۰

ثتران  محدوده  ۲۳۰

خارزم  محدوده ۱۸۰

شکربن   ۳۰۰

شاراک ۲۴۰۰

کاما ۱۰۵۰

ذوب ۴۰۰

وتوشه محدوده ۳۰۰

همچنین از گروه سیمان دوسهم پر پتانسیل هست که در صورت حرکت گروهی سیمانی ها بخرید :  سدور محدوده ی ۱۵۰۰ و  سفارس محدوده ۳۰۰۰

خگستر نیز با اما و اگرهایی که دارد در قیمتهای ۴۰۰ بهترین است اگر فروش پارسیان انجام شود به اندازه ی قیمتش سود اعلام خواهد کرد و اگر نشود ممکن است پایینتر هم برود.

دوسهم نیز برای نوسان گیری خدمتتان عرض می کنم:

بمپنا   و شکف

واما از پتروشیمی ها:

منفی احتمالی امروز بهترین فرصت برای خرید بسیاری از آنهاست.

بادید بلند مدت هر پترویی که بخرید خوب است و از میان آنها خراسان /تاپیکو /کرماشا / وغدیر جزو خوبها هستند.

پارسان اگر زیر ۹۵۰ بازگشایی شود بخرید

این سهم ها نیز برای کسانی که می خواهند سهام داری کنند نه سهام بازی خوبند.

نتیجه سهام بازی تان این است که می بینید. وقتی بخواهی سهام بازی کنی ، سهام بازی ت می دهد و درحالیکه در انتهای سال خودش ۳برابر شده است و مسئولان بورس را به عنوان پربازده ترین بنگاه اقتصادی کشور مورد تشویق قرار می دهند و درهمه جا حتی با شاخص ۵۰۰۰۰ واحدی نیز بورس ایران را به عنوان برترین بورس جهان از لحاظ بازدهی سالیانه معرفی می کنند سرمایه شما درچه حالی است؟ سهام اینگونه بازیمان می دهد. اما اگر   هنوز هم سهمهایی را که روز اول خریدیم داشتیم چه حالی بودیم الان؟ تازه بعد از ۵۰درصد افت قیمتی. پس سهامداری کنیم نه سهام بازی

شبندر

اخابر

پردیس

وبانک

دجابر

پسهند

وتوشه و بمپنا را دوباره تاکید می کنم.

شاد و موفق باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ