صیغه مرد شیطان صفت شدم / او از لحظات بودن با من فیلم گرفته است!

1

رسیدگی به این پرونده هنگامی آغاز شد که زن جوانی به نام شراره به دادسرای شیراز رفت و از مردی که او را مدام تهدید می کرد، شکایت کرد.

شاکی در تشریح ماجرا گفت: مدتی قبل باخبر شدم که مردی که صیغه اش هستم از رابطه من با خودش فیلم مستهجن تهیه کرده و با این اقدام قصد آبرو ریزی دارد. من نمی دانم چرا این کار را انجام داده است. پس از بررسی موضوع متوجه شدم، از من در شرایط نامناسبی در منزلم فیلمبرداری کرده است. در این میان مدعی بود که اگر به خواسته های او تن ندهم فیلم را به تمام آشنایان نشان می دهد. به دنبال تهدیدهایش برای اینکه موضوع لو نرود چاره ای جز سکوت نداشتم. هر روز تهدیدهایشان بیشتر می شد تا جایی که یک روز مدعی شد که قصد تکثیر آن فیلم را دارد و می خواهد آن را به خانواده ام نیز نشان دهند. در این میان مدعی شد که اگر صیغه نامه را تمدید نکنم، فیلم را همه جا پخش می کند.

با توجه به حساسیت موضوع، ماموران جست و جوی ویژهای را برای مشخص شدن این موضوع آغاز کردند تا این که در تحقیقات انجام شده از شاکیه مشخص شد که این فیلم در منزلش از او تهیه شده است از این رو تحقیقات پیرامون این موضوع متمرکز شد و سرنخ هایی به دست آمد. در ادامه تحقیقات فاش شد که روزی که از شاکیه فیلم مستهجن تهیه شده او و مردی که صیغه اش بوده باهم بوده اند و با تهدید از وی فیلم تهیه شده است.

تحقیقات بعدی سرنخهایی را در اختیار ماموران قرار داد و مشخص شد که این مرد با تهیه فیلم مستهجن برای ادامه رابطه او را تهدید کرده است.به این ترتیب ماموران با کسب مجوز قضایی وی را شناسایی و دستگیر کردند. در بازرسی های انجام شده فیلم تهیه شده نیز به دست آمد.وی در بازجویی های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از آن برای تکمیل تحقیقات به دادسرای شیراز منتقل شد.

مرد جوان نزد بازپرس پرونده نیز به بزه ارتکابی اعتراف کرد و گفت: از مدتها قبل این نقشه را طراحی کردم زیرا او علاقه ای به تمدید صیغه نامه نداشت و من هم از این موضوع به شدت ناراحت بودم . در این مدت تمام نقشه هایم درست پیش رفت تا جایی که از او فیلمی تهیه کردم. یک روز فیلم را نشانش دادم و تهدیدش کردم که فیلم را در اختیار خانواده اش قرار می دهم. او ابتدا این موضوع را باور نکرد به همین دلیل از روی فیلم یک سی دی رایت کرده و تهدید کردم که فیلم را منتشر خواهم کرد.

با توجه به اظهارات متهم فیلم تهیه شده از شاکی نیز به دست آمد. این پرونده در دادسرای شیراز به اتهام تهیه فیلم مستهجن و وسیله تهدید قرار دادن آن در دست بررسی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. jamshidi می گوید

    این هم از عوارض مطلقه شدن زن و……..