تصادف قاچاقچی سوخت با تراکتور / ۵ نفر در آتش سوختند (تصاویر)

0

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان گفت: برخورد تراکتور با وانت تویوتای حامل سوخت قاچاق، ۵ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

فریبرز راشدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اعلام مرکز فوریت‌های پزشکی مبنی وقوع تصادف فوتی در زاهدان بلافاصله ۴تیم به محل حادثه اعزام شدند.

راشدی افزود: برخورد تراکتور با وانت حامل سوخت قاچاق در زاهدان ۵ کشته و یک نفر مصدوم شد.

وی افزود: مصدوم دیگر با ۱۰۰درصد سوختگی به بیمارستان امام علی زاهدان منتقل شد.

قاچاقچیان برای فرار از چنگال قانون با خودروهای حامل موادسوختی که معمولا وانت تویوتا و پژو، پراید است با سرعت های غیرمجاز در محورهای منتهی به مرز تردد می کنند که هراز گاهی منجر به حوادث تلخ می شود.

خودروهای حامل قاچاق انسان و مواد سوختی، افزون بر اینکه جاده های این استان را ناامن کرده، نگرانی زیادی برای مسافران و مردم بوجود آورده اند، زیرا بیشتر حوادث رانندگی این قبیل خودروها، به علت حمل مواد سوختی منجر به آتش سوزی و سوختن راننده و یا سرنشین خودرو سوخت کش و همچنین افراد بی گناه سرنشین سایر خودروهای عبوری می شود که تاکنون نظیر این حوادث در جاده های این استان خسارات و تلفات زیادی داشته است.

قاچاقچیان سوخت بنزین عکس تصادف مرگبار سود قاچاق حوادث سیستان حادثه میرجاوه تصادف وحشتناک در ایران تصادف تویوتا اخبار میرجاوه اخبار قاچاق اخبار سیستان و بلوچستان اخبار زاهدان

قاچاقچیان سوخت بنزین عکس تصادف مرگبار سود قاچاق حوادث سیستان حادثه میرجاوه تصادف وحشتناک در ایران تصادف تویوتا اخبار میرجاوه اخبار قاچاق اخبار سیستان و بلوچستان اخبار زاهدانقاچاقچیان سوخت بنزین عکس تصادف مرگبار سود قاچاق حوادث سیستان حادثه میرجاوه تصادف وحشتناک در ایران تصادف تویوتا اخبار میرجاوه اخبار قاچاق اخبار سیستان و بلوچستان اخبار زاهدان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ