میزان تولید و فروش شرکت چرخشگر در ۶ ماهه اول ۹۷

0

شرکت چرخشگر با نماد “خچرخش” در روز جاری گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به شهریورماه سال ۹۷ را در سامانه کدال منتشر کرد.

یر اساس این گزارش، این شرکت در شش ماهه نخست سال مالی حدود ۴۴۰ میلیارد ریال فروش داشته است که نسبت به ۳۲۱ میلیارد ریال مدت مشابه سال مالی قبل با رشد ۳۷ درصدی همراه شده است.

عمده ترین بخش از درآمدهای شرکت از محل گیربکس های سواری می باشد که بیش از ۵۵ درصد از سبد فروش شرکت را در شش ماهه نخست سال به خود اختصاص داده است.

شرکت در این برهه زمانی ۱۵.۸ هزار  دستگاه از این محصول فروخته است که میانگین نرخ فروش آن ۱۵.۵ میلیون ریال به ازای هر دستگاه بوده است که منجر به درآمد ۲۴۵ میلیارد ریالی از بابت آن شده است. در ۵ ماهه نخست سال خچرخش موفق شده است حدود ۱۵.۳ هزار دستگاه گیربکس به فروش برساند اما در گزارش شهریور ماه تنها ۴۸۰ دستگاه گیربکس فروخته است که نرخ فروش آن نیز مطابق با ماه های پیشین بوده است و از این محل به درامد ۷.۵ میلیارد ریالی در این ماه رسیده است.

خچرخش در ۵ ماهه نخست سال مالی جاری ۳۹۴ میلیارد ریال فروش داشته است که میانگین فروش ۷۹ میلیارد ریالی ماهانه رو ثبت کرده است اما در یک ماه شهریور تنها به مبلغ فروش ۴۶ میلیارد ریالی دست یافته است که نشان از عملکرد ضعیف شرکت در شهریور ماه دارد.

وضعیت شرکت چرخشگر (خچرخش) قیمت انواع گیربکس قطعه سازان خودرو شرکت های تولید کننده گیربکس خودرو تولید کنندگان قطعات خودرو تحلیل شرکت چرخشگر (خچرخش) اخبار صنعت خودروسازی اخبار شرکت چرخشگر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ