ساعت بازی دوستانه ایران و بولیوی +رنکینگ تیم ملی بولیوی

0

زمان دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و بولیوی اعلام شد.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و بولیوی سه‌شنبه ۲۴ مهرماه، در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار قرار است ساعت ۱۹:۳۰ برگزار شود.

کارنامه تیم ملی فوتبال بولیوی

فدراسیون فوتبال بولیوی جزء کشور‌های آمریکای جنوبی (کونمبول) است و نخستین بازی خود را در سال ۱۹۲۶ مقابل شیلی انجام داد که با شکست ۷ بر یک این تیم انجامید. بهترین پیروزی تاریخ فوتبال این کشور به تقابل با هائیتی بازمی گردد که سبز‌ها (لقب تیم ملی فوتبال بولیوی) موفق شدند با نتیجه ۹ بر ۲ به پیروزی برسند. همچنین شکست ۱۰ بر یک مقابل برزیل، بدترین شکست تاریخ فوتبال این کشور است.

زمان بازی تیم ملی فوتبال ایران رده‌بندی فیفا رتبه تیم ملی فوتبال بولیوی جدول پخش زنده فوتبال تیم ملی فوتبال بولیوی تیم ملی فوتبال ایران برنامه بازی های تیم ملی فوتبال ایران بازی های دوستانه ایران در سال 98 اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم بولیوی، “سزار فاریاس” است. او متولد ۱۹۷۳ است و سابقه مربیگری در تیم‌های لیگ ونزوئلا و تیم ملی این کشور را دارد.

این تیم در جدیدترین رنکینگ فیفا در رده ۵۹ قرار دارد و بهترین رده آن‌ها به سال ۱۹۹۷ برمی گردد که در رده هجدهم جهان قرار داشتند. بولیوی در ۳ دوره جام جهانی (۱۹۳۰ – ۱۹۵۰ – ۱۹۹۴) حضور داشته و بهترین نتیجه آن‌ها حضور در مرحله گروهی بوده است. سبز‌ها در ۲۶ دوره مسابقات کوپا آمریکای جنوبی هم حضور داشتند و تنها در سال ۱۹۶۳ به مقام قهرمانی رسیده اند.

رونالد رالدس کاپیتان این تیم است که در تیم بولیوار این کشور عضویت دارد، همچنین رالدس ۳۷ ساله از سال ۲۰۰۱ تاکنون ۱۰۳ بازی برای کشورش انجام داده و موفق به زدن سه گل شده است.

بهترین گل زن تیم ملی بولیوی خواکین بوترو است که توانسته در ۴۸ بازی برای کشورش ۲۰ گل به ثمر برساند.

شاگردان فاریاس در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد ضعیفی داشتند و با کسب ۱۴ امتیاز از ۱۸ بازی و پایین‌تر از برزیل – اروگوئه – آرژانتین – کلمبیا – پرو – شیلی – پاراگوئه و اکوادور قرار گرفتند و موفق به دریافت مجوز برای حضور در روسیه نشدند.

این تیم در بازی دوستانه گذشته اش مقابل عربستان به تساوی ۲ – ۲ رسید و قرار است ۲۴ مهرماه به مصاف ایران برود.

از بازیکنان مطرح این تیم می‌توان به گابریل والورده، رائول کاسترو، دیه گو وایار، کامپوس، مورنو و … اشاره کرد. در فهرست این تیم تنها ۴ بازیکن لژیونر هستند و دیگر بازیکنان در لیگ داخلی بازی می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ