حمله شوم ۴ جوان به خلوت عروس و داماد زرندی در باغ

0

دادیار شعبه سوم دادسرای زرند گفت : با هوشیاری مامورین پلیس آگاهی شهرستان زرند در کمتر از ۲۴ ساعت اعضای باند شیطان صفت متشکل از چهار جوان در شهرستان زرند دستگیر شدند.

یعقوب احمدی دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت : باند چهار نفره در کمین زوج های جوان و دخترانی که برای تفریح به روستا یا مکان خالی از سکنه می رفتند با بستن پارچه ای به سر و صورت خود، در فرصت مناسب از تنهایی و خلوتی مکان استفاده و اقدام به آزار واذیت و سوء استفاده جنسی، زورگیری و سرقت به عنف می کردند.

دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند افزود : با اعلام و شکایت شاکی ها، این پرونده به‌ صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه در کمترین زمان ممکن توسط مامورین پرتلاش پلیس  آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شناسایی و دستگیر شدند و متهمین به جرم خود اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه طبق گزارشات و تحقیات به عمل آمده متهمان یک بار دست به این جنایت نزده‌اند و چندین بار با همین قصد به جاهای خلوت حاشیه شهر رفته‌اند و در یکی از مناطقی که مردم برای تفریح می‌آمدند به دختران جوان تجاوز می‌کردند که متاسفانه شهروندان به خاطر حفظ آبرو و … از شکایت درمراجع قضایی خودداری کردند گفت: کسانی که از این باند شاکی هستند مراتب را پلیس آگاهی و یا به دادسرای عموی و انقلاب شهرستان اطلاع دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ