قتل پزشک با پیچ گوشتی توسط خانم منشی

0

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان، از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان رامهرمز خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در خصوص خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در کیلومتر ۲۵ جاده رامهرمز به اهواز، دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان به مأموران پلیس آگاهی شهرستان رامهرمز ابلاغ شد.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد مقتول به هویت (ح-ج) پزشک متخصص داخلی و ساکن اهواز بوده که در مسیر اهواز به رامهرمز به قتل رسیده و جسدش در کنار جاده رها شده است.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان رامهرمز با به‌کارگیری توان علمی و روش‌های نوین کشف جرم پس از تلاش های مستمر، قاتل به هویت (ف-ع) را که منشی خانم مطب مقتول بوده، در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که متهم در تحقیقات پلیس به درگیری با مقتول داخل خودرو در مسیر اهواز به رامهرمز اعتراف کرده است، افزود: قاتل با ضربات متعدد پیچ گوشتی مقتول را از پای درآورده و پس از آن وی را در کنار خیابان رها کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اعتراف قاتل که انگیزه قتل ارتکابی را اختلافات شخصی اعلام کرده است، بیان کرد: متهم به همراه پرونده برای رسیدگی تحویل مرجع قضایی شد.

منبع: روزنامه خراسان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ