بالاخره خودرو سیتروئن C3 به دست مشتریان رسید + قیمت

1

صبح امروز تعدادی از پیش‌خرید کنندگان سیتروئن C3 که دارای حواله تحویل شهریورماه بودند خودروی خود را تحویل گرفتند.

این خودرو در اردیبهشت‌ماه سال جاری به صورت پیش فروش با آورده ۶۰ میلیون تومان به مشتریان با موعد تحویل شهریور، مهر و آبان واگذار شده بود که قیمت نهایی این محصول جدید در تاریخ ۲۴ آذرماه مشخص شد. این قیمت تعجب بسیاری از مشتریان را برانگیخته بود و باعث اعتراض شدید آنها شد.

هرچند که مشتریان به این قیمت‌ها اعتراض داشتند ولی سایپا آن را منطقی دانسته و از متقاضیان درخواست کرده است که نسبت به تسویه حساب حواله‌های خود اعلام کنند.

سایپا میگوید: بسیاری از مشتریان، قیمت این خودرو را با خودروی ۲۰۰۸ ایران خودرو مقایسه می‌کنند و میگویند چرا سایپاسیتروئن باید بیشتر از ۲۰۰۸ قیمتگذاری کند. جدا از اینکه از لحاظ مشخصات محصول، سیتروئن C3 بسیار خاص‌تر و متفاوت از خودروی ۲۰۰۸ است و قیمتگذاری آن در بازار ارتباطی با آن ندارد، اما در همین راستا، لازم به ذکر است که پیش فروش خودروی ۲۰۰۸، بیش از ده ماه قبل از پیش فروش سیتروئن سی ۳ بوده است (۹۶/۰۴/۰۳) و اصلا در آن بازه زمانی، موضوع نرخ ارز نیمایی مطرح نبوده است و اینکه قیمت این خودرو در زمان ارسال دعوتنامه اول، نهایی گردیده بود و تغییرات قیمتی این خودرو، مطابق با قانون افزایش قیمت خودرو می‌باشد و نه بر اساس قانون کشف قیمت برای خودرو‌های جدید.

قیمت محصولات سایپا قیمت سیتروئن c3 زمان تحویل خودروهای ثبت نامی سایپا جدیدترین خودروی سایپا ثبت نام سیتروئن c3 xr تازه های خودرو در ایران پیش فروش سیتروئن c3 xr اخبار شرکت سایپا اخبار خودرو

هرچه که هست این خودرو به دست تعدادی از مشتریان رسیده و قیمت اعلامی فروشندگان بین ۳۵۰ تا ۳۶۰ میلیون تومان است. برخی از کارشناسان، قیمت فعلی این خودرو را بسیار حبابی دانسته و ناشی از نوبرانه بودن آن در بازار میدانند. کارشناسان قیمت منطقی این خودرو در شرایط فعلی تحریم را حدود ۲۶۰ تا ۲۸۰ میدانند و قیمت بیشتر این محصول در بازار، ارزش خرید نخواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. حیدری می گوید

    ای کاش به جای اینکه خودرو تولید کنیم خودرو مونتاژ کنیم.
    شرایطی رو در نظر بگیرید که تمام شرکتهای بزرگ خودروسازی جهان در ایران خط تولید داشته باشند. خط تولید با یک عالمه از کارگران ایرانی شروع بکار می کند در نتیجه مشکل بیکاری خیلی کمتر می شود. وقتی بهترین خودروها در کشور خودمان تولید شود خب مردم ما هم می توانند بهترین ماشینها را با قیمتها مناسب خرید کنند و سوار شوند و به صنعت خودرو نه تنها ضربه ای وارد نشده بلکه رونق اقتصادی هم ایجاد شده و کلی جوان جویای کار هم مشغول به کار شده اند.