بالاخره سیتروئن C3 با چه قیمتی به دست مشتریان می‌رسد؟

0

به تازگی برخی از مخاطبان که چند ماه پیش توانسته بودند سیتروئن C3 را از سایپا سیتروئن خریداری کنند، با ارسال پیام هایی نارضایتی خود را در خصوص عدم پاسخگویی شفاف این شرکت اعلام کرده اند.

البته باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به مشکلات تبادل ارز، خودروسازان به ناچار مجبور به تحمل تاخیر در تحویل خودروها شده اند و مدیرعامل سایپا نیز چندی پیش اعلام کرد که مشکلات برای تولید و تحویل سیتروئن C3 حل شده است. اما امروز گلایه مشتریان C3 این است که واحد ارتباطات سایپا پاسخ های عجیب را در خصوص تاخیر در تحویل خودرو به آن ها تحویل می دهد.

یکی از مخاطبان که از راه تلفنی با شرکت سایپا سیتروئن در ارتباط است، می گوید که گویا این شرکت علاقه دارد تا مشتریان از خرید C3 انصراف دهند و اعدادی به آن ها اعلام می شود که در هیچ جایی ثبت نشده است. این مشتری که تا به امروز دو بار برای پیگیری تحویل خودرویش با شرکت تماس گرفته است، با این جمله رو به رو شده که « بیایید از خرید C3 انصراف دهید و به جای سود انصراف ۱۲ درصد، به شما ۲۷ درصد سود می دهیم»!

این مشتری می گوید که ماه گذشته کارشناسان سایپا سیتروئن به صورت تلفنی به او قیمت حدود ۱۶۰ میلیون تومان را اعلام کرده و دیروز نیز، دوباره عدد را تغییر کرده و گفته که باید قیمت تمام شده ی سیتروئن C3 را بیش از ۲۰۰ میلیون تومان در نظر بگیرید.

با اینکه فعالیت بخش ارتباطات سایپا سیتروئن امروز عملکرد بهتری را نسبت به بسیاری از شرکت های خودرویی دارد و برای دلگرمی مشتریان، هر از چند گاهی اطلاعاتی را از طریق شبکه های اجتماعی در اختیار عموم قرار می دهند. همچنین بارها از جانب مدیران این شرکت به صورت رسمی اعلام شده که دو هزار نفر مشتری سیتروئن C3 نگرانی در خصوص عدم تحویل خودرو نداشته باشند و با کمی تاخیر بالاخره خودروها در اختیارشان قرار می گیرد.

منبع : اسب بخار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ