کشف ۱۱ خودرو bmw صفر مدل سال ۱۹۹۴! +عکس

0

در یک اتفاق باور نکردنی ۱۱ دستگاه بی‌ام‌و صفر کیلومتر سری ۵ مدل ۱۹۹۴ در انبار یکی از شهر‌های بلغارستان یافت شد.

منابع محلی ادعا می‌کنند که شرکتی خودرو‌ها را برای اجاره دادن خریداری کرده اما به دلایل ناشناخته مجوز لازم را دریافت نکرد. در نتیجه نگهداری در شرایط نامناسب آسیب‌های جزئی به خودرو‌ها وارد شده اما با پولیش برطرف خواهد شد.

بنا به گفته‌ی منابع محلی، تمامی خودروها در سال ۱۹۹۴ تولید شده اما برای استفاده پلاک نشده‌اند. اکثر آن‌ها از نوع ۵۲۰e هستند ولی برخی مدل‌های قوی‌تر ۵۲۵s نیز در بین آن‌ها دیده می‌شوند. منابع مطلع ادعا می‌کنند این خودروها توسط یک شرکت سرویس اجاره‌ی خودرو در اوایل دهه‌ی ۹۰ میلادی خریداری شده‌اند اما بنا به دلایلی نامشخص هرگز پلاک نشده‌اند.

مجله خودرو ماشین قدیمی صفر کیلومتر شرکت بی ام و شرکت bmw دنیای خودرو خودرو قدیمی بی ام و قدیمی بلغارستان اسم ماشین های قدیمی BMW 5 Series BMW

تصاویری که مشاهده می‌کنید ۱۱ سدان لوکس ژرمنی را در شرایط فعلی خود که دقیقاً هم نو نیستند نشان می‌دهند. بدنه و سقف برخی خودروها خوردگی و خط و خش دارد اما خب این موارد نتیجه‌ی نگهداری بد هستند.

البته کابین خودروها داستان دیگری داشته و به نظر می‌رسد که تنها با یک شست‌وشوی مناسب به حالت نو بازخواهند گشت. شما می‌توانید این خودروها را به خاطر فرمان، اهرم تعویض دنده و صندلی‌ها کاملاً صفرکیلومتر بدانید. حتی روی صندلی برخی خودروها نیز پلاستیک‌های کارخانه دیده می‌شود.

شایعاتی درباره‌ی فروش این خودروها در ماه‌های آینده به گوش می‌رسد اما فعلاً خبری نیست. کاربران فیس‌بوک ادعا می‌کنند قیمت پایه‌ی این خودروها بسته به شرایط نگهداری حدود ۱۵ هزار یورو خواهد بود.

موضوع جالب اینکه گفته می‌شود این خودروها به‌صورت رسمی پلاک نمی‌شوند زیرا قوانین محلی بلغارستان اجازه‌ی استفاده از خودروهایی با استانداردهای آلایندگی قدیمی را نمی‌دهند. تنها راه‌حل ممکن صادرات این خودروها به آلمان است، جایی که محصولات ب‌ام‌و می‌توانند پلاک‌های مخصوص مدل‌های ویژه و کلاسیک را دریافت کنند.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ