ازدواج همزمان یک مرد با چهار خواهر! + عکس

0

جیگمی وانگچوک پادشاه بوتان با ۴ خواهر متعلق به یک خانواده متشخص بوتانی ازدواج کرد!!

در مراسم ازدواج او که فقط خانواده‌های مهم و موبدان معابد حضور داشتند، برای اولین کودک او نیز نامی تعیین شد. هم اکنون او صاحب ۱۰ فرزند است ۵ دختر و ۵ پسر.

کشور بوتان پادشاه بوتان بودایی Bhutan

جیگمی خسار نامگیال وانگچوک پادشاه بوتان از سال ۲۰۰۶ میلادی است. وی متولد ۲۱ فوریهٔ ۱۹۸۰ است که در ۲۱ دسامبر سال ۲۰۰۶ به‌دلیل کناره گیری پدرش از حکومت، به پادشاهی بوتان رسید.

او تا سال ۲۰۱۱ که کیم جونگ اون او را پشت سر گذاشت، جوانترین رییس کشور جهان بود.

کشور بوتان پادشاه بوتان بودایی Bhutan

پادشاهی بوتان Bhutan کشوری است در جنوب آسیا. پایتخت آن تیمفو (تیمپو) است.

بوتان به علت نداشتن موقعیت استراتژیک، همچنین کوهستانی و سخت‌گذر بودن منطقه هرگز مورد توجه استعمارگران قرار نگرفت و حکومت همواره در اختیار پادشاهان محلی بوده‌است. در قرن ۱۷ به علت هم‌جواری بوتان با منطقهٔ تبت و شهر لهاسا مرکز بوداییان، بوتان به تدریج تحت تاثیر افکار بودایی قرار گرفت، و در این کشور حکومت بودایی شکل گرفت.

بوتان حکومت مذهبی بودایی دارد و معابد بوداییان از اماکن مرکز قدرت سیاسی محسوب میشود.

کشور بوتان پادشاه بوتان بودایی Bhutan

بوتان در ارتفاعات هیمالیا و در بین کشورهای چین و هند, و در شرق نپال قرار دارد. میزان بارندگی در این کشور بیش از ۳۰۰ سانتی متر در سال میباشد، و درجه حرارت آن به ۲۷ درجه سانتی گراد در جنگلهای جنوبی می‌رسد. کوههای هیمالیا بیشتر کشور را در بر میگیرد.دره‌های مرکز بوتان فراخ و حاصلخیز است.جلگه باریک دورارز که جنگلی نیمه استوایی است، در امتداد مرز هند جای دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ