نحوه شرکت در برنامه عصر جدید چگونه است؟ +زمان پخش

21

شرکت در برنامه عصر جدید ، برنامه عصر جدید شبکه سه ، ثبت نام برنامه عصر جدید شبکه ۳ ، حضور در برنامه تلویزیونی asrejadid ، زمان پخش برنامه استعدادیابی عصر جدید احسان علیخانی

مجموعه برنامه “عصر جدید” با موضوع استعدادیابی در حوزه‌های ورزشی، سرگرمی و هنری با اجرای احسان علیخانی در ۵۲ قسمت ۷۰ دقیقه ای به روی آنتن می رود.

مسابقه بزرگ استعداد یابی “عصر جدید” کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی است و رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی داوران این مسابقه استعدادیابی هستند .

طراحی دکور این مجموعه زیر نظر سیامک احصایی ساخته شده است و آریا عظیمی‌نژاد نیز ساخت موسیقی‌های این رقابت بزرگ را بر عهده دارد.

مسابقه استعداد یابی کشف استعداد کودک شرکت در برنامه عصر جدید ساعت پخش برنامه عصر جدید داوران برنامه عصر جدید جدول پخش شبکه سه ثبت نام در برنامه عصر جدید برنامه عصر جدید شبکه سه برنامه احسان علیخانی اینستاگرام برنامه عصر جدید اینستاگرام احسان علیخانی asrejadid

ساعت پخش برنامه عصر جدید

مجموعه برنامه “عصر جدید” از ۲۷ بهمن ماه آغاز می شود و هر هفته شنبه و یکشنبه ها از ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه روانه آنتن شبکه سه می شود .

نحوه شرکت و ثبت نام

جهت ثبت نام در مسابقه می توانید به سایت asrejadid.ir مراجعه کنید .

ضوابط واجدین شرایط شرکت در برنامه:

  1. حضور خانم ها و آقایان در تمامی رده های سنی آزاد است.
  2. شرکت در این دوره برنامه عصر جدید، منوط به داشتن استعداد و ویژگی خاص، فقط در زمینه مهارت های هنری، ورزشی و سرگرمی، خواهد بود.
  3. لازم است در طراحی اجرای مورد نظر خود به این نکته توجه داشته باشید که امکان اجرا در فضای داخلی استودیو و روی صحنه وجود داشته باشد.
  4. رعایت موازین اخلاقی و شرعی طبق قوانین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی الزامی است.
  5. حضور شرکت کنندگان در استودیو برنامه (شهر تهران) و مطابق با برنامه زمانبندی گروه برنامه ساز، الزامی است و شرکت کننده موظف است در زمان مقرر در محل تعیین شده حضور داشته باشد.
  6. امکان اجرای نمایش های گروهی، برای افرادی که مهارت گروهی دارند، وجود دارد.

قوانین ارسال تصاویر:

  1. ویدیو دارای کیفیت مناسب صدا و تصویر باشد
  2. حداکثر مدت زمان هر ویدیو ۵ دقیقه باشد
  3. تصاویر موبایلی به صورت افقی ضبط شود.
  4. جمله”این ویدیو جهت شرکت در برنامه عصر جدید تهیه می شود.” بعد از معرفی شرکت کننده، در ابتدا و یا انتهای ویدیو حتما باید بیان شود.
  5. رعایت موازین اخلاقی و شرعی در تهیه ویدیو الزامی است.
  6. امکان ارسال تصاویر آرشیوی وجود ندارد.
  7. قبل از بارگذاری ویدیو لازم است فرم مربوط به شرکت کننده در برنامه با دقت تکمیل شود.

مسابقه استعداد یابی کشف استعداد کودک شرکت در برنامه عصر جدید ساعت پخش برنامه عصر جدید داوران برنامه عصر جدید جدول پخش شبکه سه ثبت نام در برنامه عصر جدید برنامه عصر جدید شبکه سه برنامه احسان علیخانی اینستاگرام برنامه عصر جدید اینستاگرام احسان علیخانی asrejadid

استعداد‌های دیده‌نشده با «عصر جدید» کشف می‌شود

محمد یمینی مجری طرح برنامه «عصر جدید» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه سال‌هاست کار‌های سینمایی انجام می‌دهد، گفت: به دعوت احسان علیخانی، افتخار همکاری در مجموعه «عصر جدید» را پیدا کردم.

وی ادامه داد: برای اولین بار است چنین پروژه‌ای در ایران اجرا می شود؛ فضایی بزرگ به لحاظ اجرایی و طراحی دارد. در ابتدا ما دغدغه این موضوع را داشتیم که هزینه این پروژه چقدر خواهد بود و نیاز به چه تعداد متخصص داریم تا نیرو‌های کاربلد را در جای خود قرار دهیم و چون این پروژه تا حالا در ایران اتفاق نیفتاده بود، به زمان بیشتری نیاز داشت.

مجری طرح بزرگترین مسابقه استعدادیابی ایران بیان کرد: ۷ ماه پیش پروژه تصویب شد و از مهرماه به طور رسمی کار را شروع کردیم. حدود ۵۰ درصد از عوامل از اول مهرماه سر کار بودند، اتاق فکر‌ها تشکیل و طراحی‌ها انجام شد. بعد از انتخاب لوکیشن، دکور اصلی را طراحی کردیم و تصمیم گرفتیم کار‌های اداری را هم در لوکیشن برنامه انجام دهیم. به دلیل موقعیت جغرافیایی، مرکز شهر را انتخاب کردیم که هم به سازمان نزدیک باشیم و هم تماشاگران به راحتی در برنامه حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه در روز‌های ضبط برنامه، نزدیک به ۷۰۰ نفر در لوکیشن حضور دارند،گفت: در پروژه «عصرجدید» ۵۰۰ نفر به شکل مستقیم و غیرمستقیم، مشغول کار هستند.

یمینی درباره رسالت برنامه عنوان کرد: بسیاری از آدم‌ها استعداد دارند، اما به‌ دلیل دوری از امکانات پایتخت یا به هر دلیل دیگری، هیچ وقت دیده نمی‌شوند از این رو سعی کردیم بستری برای همه افراد مهیا کنیم و تا آنجا که در توان داریم، فرصت را برای همه یکسان ببینیم. معیار ما کسانی هستند که استعداد دارند و تا کنون فضایی مهیا نبوده که استعداد خود را ارائه بدهند؛ به نظرم از این زاویه، رسالت برنامه ارزشمند است.

مجری طرح «عصر جدید» با اشاره به ساخت این برنامه با استاندارد‌های جهانی تصریح کرد: می‌توانم با تاکید بگویم «عصر جدید» برنامه تلویزیونی است که با استاندارد‌های جهانی ساخته می‌شود؛ از طراحی و روند آغاز دریافت و داوری ویدیو‌های ارسالی و مرحله ثبت‌نام شرکت‌کنندگان و اتفاقات پشت صحنه تا مرحله‌ای که بینندگان یک قسمت از برنامه را روی آنتن می‌بینند.

وی پیرامون جزئیات برنامه توضیح داد: بیش از ۵ هزار نفر فیلم ارسال کردند، ما به دنبال استعداد خاص بودیم از این رو  یک هیئت ۲۰ نفره متخصص در حوزه‌های مختلف، فیلم‌ها را با دقت رصد کردند. سعی کردیم انتخاب‌ها عادلانه باشد و حتما آن فرد، استعداد و توانمندی واقعی داشته باشد و ویدئوی ارسالی او ساختگی نباشد؛ استعدادش، قابل عرضه با مقتضیات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موجود باشد.

یمینی گفت: در هر برنامه ۷ شرکت‌کننده حاضر هستند و از بین آن‌ها یک اجرا با رای داوران، مستقیما به مرحله بعد می‌رود و یک اجرا در هر برنامه، با رای مردم به مرحله نهایی خواهد رفت، البته هر داور ۳ اعتبارنامه هم دارد که در طول ۲۶ قسمت می‌تواند به اعتبار خود ۳ نفر را برای مرحله نهایی انتخاب کند. مجری و گروه سازنده برنامه نیز سه اعتبارنامه دارند که می‌توانند سه شرکت‌کننده را انتخاب کنند و در نهایت ۵۴ نفر در مرحله نهایی به رقابت می‌پردازند و شش نفر به مرحله فینال می‌روند.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 21 )
  1. علی‌رستمی می گوید

    سلام‌من‌همه‌‌‌‌ی‌کاراشو‌انجام‌دادم‌پس‌چرا‌ارسال‌نمیشه

  2. وحید نویدی می گوید

    با سلام من هرچی تلاش میکنم اصلا ویدیوارسال نمیشه میشه راهنمایی کنین

  3. محسن می گوید

    باسلام بنده بعنوان تماشاگر در برنامه مخوام حظور داشته باشم.

  4. محمدرضا حیدری می گوید

    هرکاری میکنم ویدیو ارسال نمیشه چرا من فرمو پر کردم.

  5. سیدمحمد می گوید

    احسان جان عزیزوگرامی محری شماره یک ایران تیم عصرجدیدتیمی هست که بایدمامخاطبان کاری کنیم به تک تک اعضای زحمت کش عصرجدیدشمش طلابدهندکه واقعامن پیگیری این کارمیکنم اگربایدبرم پشت درب مجلس یک سال بنشینم به خداوندی خدااین کارمیکنم.واقعادهان آدم بازمیمونه خیلی برنامه قوی هست طول تاریخ اینجوربرنامه ای نداشتیم.من به این دلیل میتونم دنبال اینکاربگیرم چون توچادرزندگی میکنم چادرم جمع میکنم باخودم میبرم تهران وشروع میکنم به تبلیغ واقعاحقتونه واقععاشمشطلاحقتونه..خیلی قدم بزرگی برای ایران برداشتید

  6. اشکان می گوید

    سلام من میخوام ثبت نام کنم بلد نیستم لطفا کمکم میکنید؟؟؟

    1. محمدرضا می گوید

      سلام ممنون از برنامتون.میشه بگین چجوری وکی ثبت نام میکنین؟

    2. سلام علی آبانجو می گوید

      asrejadid.ir بگیر

  7. رضا می گوید

    با سلام.
    هر چند نظر بیننده ها کلا واسه این برنامه اهمیت نداره ولی واقعا به نظر خدتون این برنامه استعداد یابیه. طرف اومده با اون حافظه و حضور ذهن یا اونی که طرح دستی میکرد .اگه اینا استعداد نیستند پس استعداد جیه. طرف با قوری استکان اومده رای میاره. لین همه استعداد از نظر داورای انیشتن شما استعداد نیستند. اصلا صلاحیت قضاوت ندارند. اون آهنگ سازتون که کلا اجازه به هیچ خاننده ای نمیده بخاد شناخته بشه. همه سلیقه ای برخورد میکنند. دکتر چه ربطی به استعداد های اینشکلی داره. واقعا با این گروه داوری نوبرش را آوردید. هنوز خد داورها نمیدونند استعداد چیه میان رای اونمدلی میدند.واقعا آخرشند.

  8. محمدعلی‌پارسا می گوید

    سلام‌خیلی‌دوست‌دارم‌به‌عنوان‌تماشاچی‌درعصرجدید‌شرکت‌کنم،لطفا‌راهنمایی‌کنیدممنون‌محمدعلی‌پارسا‌از‌اراک

  9. سلام علی آبانجو می گوید

    با سلام خدمت دست اندرکاران آقای علیخانی من کلی برنامه ریزی کردم فیلم فرستادم هرکاری میکنم میگه درحال ارسال ویدئو ببخشید اگه میشه ویدئو من رو چک کنید ممنون میشم

  10. مهران می گوید

    سلام چرا ویدیو ارسال نمیشه لطفا راهنمایی کنین

  11. مبينا می گوید

    سلام خسته نباشید من میخواستم به عنوان تماشاچى در برنامه شرکت کنم میشه کمکم کمید؟

  12. سید امید هاشمی پاامامی می گوید

    سلام واقعا خیلی برنامه زیبای درست کردین ممنون و سپاس گذارم

  13. مهدی بازیار می گوید

    چراهرکاری میکنم ویدئوارسال نمیشه فرمم روهم پرکردم

  14. Amin می گوید

    سلام ببخشید یک کلیپ در برنامه عصرجدید مربوط به پزشک جراح کام بود.چجوری میتونم اسم و فامیل پزشک رو پیداکنم.باتشکر

  15. زهره امير می گوید

    باسلام خدمت اقای علیخانی این دومین پیامی ست که.میفرستم خیلی به کمک احتیاج دارم خواهش میکنم دیگه نمیدونم به.کجا و از کجا کمک بخوام نمیتونیم جهیزیه ام رو فراهم کنم پدر بازنشسته ام باحقوق یک و خورده ای چی میشه خرید تو روخدا فکرنکنید سواستفاده میکنم من فقط کمک خواستم اگر کمکم کنید هم من هم پدر مادرم خوشحال میکنید همیشه ازتون یاد میکنم فکر کنید منم خواهرتونم ،ناامید نمیشم از درگاه خدا

  16. مرضیه می گوید

    سلام آقای علیخانی من اسمم مرضیه است ۲۳سالمه دانشجوئم از یکی از شهرستانای استان زنجان مجردم وضعیت مالیه من خیلی داغونه طوری ک مجبور شدم تو اوجه جوونی چشم رو هر چی هست و نیست ببندم اگ مشکل مالیه من حل نشه حتی باید بیخیال درس و دانشگام بشم شما ک دستتون تو کار خیره تو رو ب حقه ۵تن ی کمکی ب من بکنین

  17. مونس می گوید

    سلام اتباع خارجه ک کدملی ندارن،برا ثبتنام در مسابقه چیکار کنن؟؟

  18. رعنا می گوید

    /باسلام
    من ک کدملی ندارم چجوری میتونم تو مسابقه شرکت کنم.راهنمایی کنین لطفن

  19. سبحان می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید، ببخشید من میخوام در سری دوم عصر جدید شرکت کنم . میخواستم بدونم که از چه موقع و در چه سایتی میتونم ثبت نام کرده و ویدئوی خودمو ارسال کنم؟؟؟ باتشکر