سایت ثبت نام عصر جدید ۳ فصل سوم (مسابقه و تماشاچی)

1

مهلت ثبت نام عصر جدید فصل سوم ، سایت عصر جدید ، سایت ثبت نام عصر جدید فصل سوم ، اپلیکیشن عصر جدید ، شرکت عصر جدید ، مسابقه عصر جدید ، ورود به پنل عصر جدید ، سایت عصر جدید فصل سوم ، هزینه ورود به عصر جدید

نحوه ثبت نام عصر جدید فصل سوم

برای ثبت نام در عصر جدید ۳ اعم از شرکت در مسابقه و یا تماشاچی ابتدا وارد سایت عصر جدید با آدرس asrejadid.ir شوید و عضویت خود را ثبت کنید و سپس گزینه ها و موارد خواسته شده را در کادر خود پر کنید

ورود به پنل عصر جدید

شرایط شرکت در برنامه:

حضور خانم ها و آقایان در تمامی رده های سنی آزاد است.
شرکت در این دوره برنامه عصر جدید، منوط به داشتن استعداد و ویژگی خاص، فقط در زمینه مهارت های هنری، ورزشی و سرگرمی، خواهد بود.
لازم است در طراحی اجرای مورد نظر خود به این نکته توجه داشته باشید که امکان اجرا در فضای داخلی استودیو و روی صحنه وجود داشته باشد.
رعایت موازین اخلاقی و شرعی طبق قوانین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی الزامی است.
حضور شرکت کنندگان در استودیو برنامه (شهر تهران) و مطابق با برنامه زمانبندی گروه برنامه ساز، الزامی است و شرکت کننده موظف است در زمان مقرر در محل تعیین شده حضور داشته باشد.
امکان اجرای نمایش های گروهی، برای افرادی که مهارت گروهی دارند، وجود دارد.

قوانین و شرایط ارسال ویدئو

ویدیو دارای کیفیت مناسب صدا و تصویر باشد.
حداکثر مدت زمان هر ویدیو ۵ دقیقه باشد.
تصاویر موبایلی به صورت افقی ضبط شود.
جمله”این ویدیو جهت شرکت در برنامه عصر جدید تهیه می شود.” بعد از معرفی شرکت کننده، در ابتدا و یا انتهای ویدیو حتما باید بیان شود.
رعایت موازین اخلاقی و شرعی در تهیه ویدیو الزامی است.
امکان ارسال تصاویر آرشیوی وجود ندارد.
قبل از بارگذاری ویدیو لازم است فرم مربوط به شرکت کننده در برنامه با دقت تکمیل شود.

سوالات متداول بخش ثبت نام تماشاچی

چطور باید در بخش تماشاچی ثبت نام کرد ؟

در ابتدا می بایست عضو سایت عصر جدید شده و یا اگر قبلا ثبت نام کرده اید وارد پنل کاربری خود شوید. سپس در بخش ثبت نام تماشاچی اطلاعات خود و همه کسانی که قرار است در برنامه حضور پیدا کنند را وارد کنید.

 اگر پرینت بلیت را فراموش کنیم باید چه کار انجام دهیم ؟

در بخش ثبت نام تماشاچی گزینه ای برای نمایش بلیت وجود دارد با وارد کردن کد ملی و کد بلیت که برای شما پیامک شده است میتوانید پرینت بلیت خود را دریافت کنید .

حتما باید کارت ملی داشته باشیم ؟

برای ثبت نام به عنوان تماشاچی، داشتن یکی از موارد کارت ملی و یا شناسنامه الزامی میباشد و هنگام ورود به مجموعه هم حتما باید اصل کارت ملی یا شناسنامه همراهتان باشد .

آیا باید نسخه چاپی بلیت را همراه خود بیاوریم ؟

بله، برای ورود به برنامه عصر جدید نسخه چاپی بلیت هر فرد به صورت جداگانه با کارت ملی وی تطابق داده میشود لذا همراه داشتن کارت ملی و بلیت الزامی می باشد. و در صورت عدم همراه داشتن موارد ذکر شده امکان ورود به برنامه وجود نخواهد داشت.

آیا همه میتوانند در برنامه شرکت کنند؟

خیر، افراد زیر ۱۸ سال امکان ثبت نام ندارند

هر فرد میتواند چند بار بعنوان تماشاچی حاضر شود ؟

محدودیت برای حضور در برنامه برای هر کد ملی و شخص یکبار در طول ماه میباشد . ( به جز افرادی که در لیست انتظار برنامه قبلی ثبت نام شده اند )

آیا پس از دریافت بلیت امکان لغو حضور وجود دارد ؟

خیر، در صورت عدم حضور در برنامه امکان ثبت نام مجدد برای شما وجود نخواهد داشت و فردی از لیست انتظار به عنوان جایگزین شما انتخاب خواهد شد.

لیست انتظار چیست ؟

در صورت وجود ظرفیت خالی در بخش تکمیل ظرفیت تماشاگران،۲۴ ساعت مانده به ضبط برنامه برای افرادی که در لیست انتظار ثبت نام کرده اند. پیامک ارسال میگردد و به آنها دسترسی و امکان چاپ بلیت فراهم میگردد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. محدثه می گوید

    ثبت نام تماشاچی عصر جدید