زمان بازی استقلال و الدحیل قطر +پیش بازی

0

ساعت و تاریخ بازی استقلال با الدحیل قطر

تیم فوتبال استقلال ایران در حالی باید در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ مقابل الدحیل قطر قرار بگیرد که در بازی گذشته مقابل این تیم متحمل شکست ۳ بر صفر شد و با ۴ امتیاز  در رده سوم جدول گروه C قرار دارد. آبی پوشان ایران در ۴ بازی گذشته به یک پیروزی، یک تساوی و ۲ شکست رسیدند و از سویی دیگر شاگردان روی فاریا با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارند.

زمان بازی الدحیل قطر – استقلال ایران

دیدار تیم های استقلال ایران و الدحیل قطر، دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۸ از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

ساعت بازی امروز استقلال تاریخ بازی بعدی استقلال برنامه بازیهای استقلال باشگاه الدحیل قطر بازیکنان تیم الدحیل قطر اخبار لیگ قهرمانان آسیا اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

استقلالی ها ابتدا در نخستین دیدار آسیایی خود مقابل الدحیل قطر ۳ بر صفر شکست خوردند و در دومین بازی در تهران رو در روی العین قرار گرفتند و هر چند فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند، اما به تساوی یک – یک رضایت دادند. سپس در قطر به مصاف تیم سر سخت الهلال رفتند و در دقایق ابتدایی با ۲ ضربه سر به گل رسیدند و پس از آن بازی را کنترل کردند تا تک گل گومیس سودی نداشته باشد و به برد شیرینی برسند اما در بازی برگشت رو در روی این تیم هرچند مقاومت خوبی کردند اما با تک گل جووینکو شکست خوردند.

استقلالی‌ها در حالی برای دیدار برابر الدحیل قطر آماده می شوند که تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به دلیل مصدومیت و محرومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند و همین موضوع کار را برای فرهاد مجیدی سخت کرده است.

وریا غفوری کلیدی‌ترین بازیکن تیم استقلال پس از مصدومیت طولانی به شرایط خوبی رسیده و می‌تواند با صلاحدید کادرفنی بازی کند. همچنین طارق همام هم شرایط مطلوبی دارد تا در صورت نیاز به زمین بیاید. فرشید باقری هم که به دلیل مسائل انضباطی از تیم بیرون بود، می تواند از ابتدا بازی کند.

البته از سویی دیگر اللهیار صیادمنش، خسرو حیدری و فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت از ترکیب استقلال دور هستند و میلاد زکی پور و محمد دانشگر هم محروم هستند که به نظر می رسد به جای آنها امیدنورافکن و روزبه چشمی بازی خواهند کرد.

دیدار آبی پوشان برابر نماینده قطر در سرنوشت آسیایی این تیم نقش مهمی دارد و شکست احتمالی در این بازی امید آن‌ها را برای صعود از بین می‌برد.

آبی‌ها در ۳ بازی گذشته در لیگ برتر۶  امتیاز کسب کردند و مقابل پدیده شهر خودرو شکست خوردند تا تیم سوم جدول رده بندی باشند. این تیم در آخرین بازی موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ از سد استقلال خوزستان بگذرد و فرهاد مجیدی نخستین برد خود را در دوران سرمربیگری در استقلال کسب کرد.

فرهاد مجیدی در دومین تجربه سرمربیگری خود باید روز دوشنبه به مصاف الدحیل برود، بازی که پیروزی در آن برای آبی‌ها حکم مرگ و زندگی را دارد و می تواند شانس صعود استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را همچنان زنده نگه دارد. مجیدی پس از پشت سر گذاشتن بازی اول حالا در شرایطی در دومین تجربه خود به مصاف الدحیل می‌رود که بازی حساسی محسوب می شود.

از سویی دیگر شاگردان روی‌فاریا پرتغالی با برد در دیدار های گذشته از روحیه خوبی برای دیدار برابر استقلال برخوردار هستند. الدحیل یکی از قدرتمندترین تیم‌های حال حاضر فوتبال قطر و آسیا است که در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال هم گروه است و این تیم با ۴ بازیکن جدیدی که جذب کرده این روز ها بسیار زهر دار شده و این موضوع می تواند برای شاگردان مجیدی خطرناک باشد.

مهدی بن عطیه مراکشی، شویا ناکاجیما ژاپنی، یوسف العربی مراکشی و ادمیلسون برزیلی آماده هستند تا این تیم را برابر استقلال پیروز کنند. یوسف العربی مهاجم تیزچنگ مراکشی الدحیل به احتمال زیاد در پایان فصل جایگزین مهدی طارمی در الغرافه می شود تا عمرالسوما به الدحیل برود.

یوسف العربی و ادمیلسون جونیور از ستارگان زهردار شوالیه های قرمز به شمار می روند و از میان دو بازیکن مطرح شده، ادمیلسون جونیور بهترین بازیکن و شناخته شده ترین بازیکن الدحیل است. این تیم در پایان لیگ ستارگان پایین تر از السد قرار گرفت اما در رقابت های جام امیر الشحانیه را ۲ بر صفر شکست داد و از روحیه بالایی برخوردار است.

این تیم هفته نخست استقلال را  شکست داد و سپس از الهلال شکست باخت اما رو در روی العین به یک تساوی و یک پیروزی رسید تا در رده دوم جدول باشد.

کریم بوضیاف، کاپیتان الدحیل و سلطان البریک، ۲ بازیکن کلیدی تیم نمی‌توانند به خاطر آسیب دیدگی الدحیل را در تهران همراهی کنند اما المعز علی، آقای گل جام ملت های آسیا مقابل استقلال بازی می کند و خط دفاعی آبی پوش باید مراقب این بازیکن باشند.

همچنین با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم داوری این مسابقه از کشور اردن است. ادهم محمد داور اول این مسابقه است و احمد مونس و محمود مصطفی حسن کمک داورهای اول و دوم این مسابقه خواهند بود تا احمد فیصل به عنوان داور چهارم در تهران حاضر شود.

محمد سعید المصری از کشور سوریه مسئول برگزاری این مسابقه است و وون جونگ چول از کره جنوبی کار نظارت بر تیم داوری را بر عهده دارد.

ترکیب احتمالی استقلال ایران: 

سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، علی کریمی، فرشید باقری، آیاندا پاتوسی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان و مرتضی تبریزی

ترکیب احتمالی الدحیل قطر:

کلود امین، مهدی بن عطیه، بسام الراوی، احمد یاسر، لوئیز مارتین، ادمیلسون جونیور، ناکاجیما، مراد ناجی، یوسف العربی، المعزعلی و مادیبو

رونمایی از پیراهن‌های تیم‌های فوتبال استقلال و الدحیل

ساعت بازی امروز استقلال تاریخ بازی بعدی استقلال برنامه بازیهای استقلال باشگاه الدحیل قطر بازیکنان تیم الدحیل قطر اخبار لیگ قهرمانان آسیا اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ