افتتاح بزرگترین هایپر مارکت کشور در بازار بزرگ ایران

0

صبح امروز طی مراسمی، بزرگترین شعبه فروشگاه هایپر استار در “بازار بزرگ ایران” همراه با استقبال بسیار زیاد مردمی افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

مدیر روابط عمومی بازار بزرگ ایران با اعلام این خبر گفت: امروز بزرگترین هایپر استار ایرانی در ضلع غربی بازار بزرگ ایران و به مساحت ۱۸/۵۰۰ مترمربع افتتاح شد.

هایپر مارکت های تهران جمشید اثنی عشری کیست بزرگترین فروشگاه زنجیره ای بازار بزرگ ایران ایران مال اخبار تهران اخبار بانک آینده آدرس شعب هایپر استار

دکتر جمشید اثنی عشری افزود: این فروشگاه یکی از بخش های بازار بزرگ ایران است که به دنبال افتتاح فاز به فاز مراکز اصلی این مجموعه راه اندازی شده است.

وی گفت: در آیین افتتاح این فروشگاه و در یک حرکت نمادین به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، روبان ۱۶۰متری فروشگاه به دست شهروندان و بانوان ایرانی قیچی شد که این اقدام به نوبه خود به لحاظ طول روبان و مشارکت حداکثری مردم در مراسم افتتاح فروشگاه، قابل توجه بود.

به اعتقاد اثنی عشری حضور دراین فروشگاه فرصتی است تا شهروندان بتوانند ضمن خرید از آن، از جاذبه های بازاربزرگ ایران مانند بازار سنتی ،باغ کتاب جندی شاپور، سالن های سینما، باغ ماهان ، باغ دیدار و سایر اماکن بی نظیر بازار بزرگ ایران دیدن نمایند.

وی افزود: این فروشگاه متناسب با جدید ترین فناوری و روش جاری فروشگاه‌های بزرگ دنیا راه ندازی شده و از لحاظ چیدمان کالاها و راهنمای مشتری نیز سرآمد است.

دانلود فیلم اصلی

به گفته اثنی عشری بیش از ۳۸۰۰۰ قلم کالا در چندین بخش مانند محصولات مصرفی شامل محصولات بسته‌بندی‌شده، لبنی، آرایشی و بهداشتی، اقلام خوراکی، لوازم‌خانگی برقی و غیر برقی، پوشاک، کفش و کالای خواب و… در این فروشگاه عرضه شده که توسطه ۷۰۰ نفر نیروی فروشنده به مردم عرضه خواهد شد.

وی گفت: این فروشگاه شش هزار پارکینک دارد که مشتریان به طور رایگان می توانند از آن استفاده نمایند. گفتنی است بازار بزرگ ایران به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تجاری، خرید، تفریحی و فرهنگی است که در نزدیکی دریاچه چیتگر و در منطقه ۲۲ تهران در حال تکمیل شدن است .

هایپر مارکت های تهران جمشید اثنی عشری کیست بزرگترین فروشگاه زنجیره ای بازار بزرگ ایران ایران مال اخبار تهران اخبار بانک آینده آدرس شعب هایپر استار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ