امیدواریم فردوسی پور مدام مجبور به عذرخواهی نشود

0

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، عادل فردوسی‌پور مجری خوب و محبوب برنامه ۹۰ شب گذشته بار دیگر نشان داد که به دلیل مشغله‌های فراوانش وقت کافی برای کسب اطلاعات دقیق و کافی ندارد و به همین دلیل اظهارنظرهایی انجام می‌دهد که نه تنها کارشناسی شده نیست بلکه ابتدایی‌ترین اطلاعات را هم در مورد موضوع‌های مورد بحث خود ندارد.

شب گذشته فردوسی‌پور در حالی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را مقصر ماجراهای سوژه خود اعلام کرد که حتی بیانیه کمیته صدور مجوز حرفه‌ای را که آبان ماه امسال منتشر شده را یک بار تا پایان نخوانده بود که اگر حداقل این متن چند پاراگرافی را مطالعه می‌کرد می‌دانست که برای باشگاه تراکتورسازی از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، مجوزی صادر نشده است!

باشگاه ماشین‌سازی تبریز (گسترش فولاد) در آن زمان فقط مجوز ملی دریافت کرده که مطابق با استانداردهای داخلی کشور است و برای آماده‌سازی باشگاه‌ها جهت رساندن به سطح حرفه‌ای.

ظاهراً مجری مطلع برنامه ۹۰ رویه‌ای جدید در پیش گرفته و آن اعلام نظر در مورد مسائل تخصصی بدون اطلاع صحیح و دقیق است. ماجرای پاتوسی، بازیکن خارجی استقلال که همین چند هفته پیش در برنامه ۹۰ رخ داد نمونه‌ای دیگر بر این مدعاست و در نهایت هم فردوسی‌پور مجبور به عذرخواهی شد. امیدواریم این مجری محبوب مدام  مجبور به عذرخواهی در برنامه ۹۰ نشود!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ