صبا ایزدپناه بازیگر نقش کژال در سریال نون خ +عکس

0

عکس های صبا ایزدپناه بازیگر نقش کژال یکی از چهار دختر «نورالدین خانزاده» با بازی سعید آقاخانی در سریال طنز «نون خ» در شبکه یک در نوروز ۹۸

نام بازیگران زن ایرانی عکس جدید بازیگران صبا ایزدپناه کیست بازیگران سریال نون خ اینستاگرام صبا ایزدپناه

بیوگرافی صبا ایزدپناه

صبا ایزدپناه متولد دی ماه سال ۱۳۶۹ در تهران است و دانش آموخته رشته بازیگری تئاتر در مقطع فوق لیسانس و فارغ التحصیل دانشگاه تهران می باشد.

ایزدپناه بازیگری را از تئاتر شروع کرده و در زمینه تاتر فعالیت زیادی داشته و کارنامه بلندبالایی دارد. نمایش هایی، چون دولوروسا، مدآ، رویای یک نیمه شب، تابستان، سرزمین بادکنک‌ها از جمله اجراهای او هستند.

صبا ایزدپناه همچنین در زمینه کارگرانی نیز کار کرده و نمایشی را روی صحنه برده است. این هنرمند جوان به جز نقش آفرینی در تاتر به عنوان مدرس بازیکری در موسسه و در دبیرستان سمپاد فرزانگان وابسته به سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان نیز تدریس می‌کند. او به‌تازگی اولین تجربه تلویزیونی خود را در سریال «ن.خ» به‌دست آورد.

یکی از بامزه‌ترین بخش‌های سریال نون .خ وجود سه شخصیت دختر این سریال است که نقش فرزندان نورالدین خانزاده را بازی می‌کنند. در این میان شخصیت کژال از جمله شخصیت‌های دوست‌داشتنی سریال است که نقش او را صبا ایزدپناه بازی می‌کند.

موفقیت‌های صبا ایزدپناه در بازیگری شامل موارد زیر می‌شود: دریافت تندیس و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن برای نمایش «کارخانگی» در بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران در سال۹۶ کسب تندیس و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن برای نمایش «اسارت تن» از جشنواره‌ی شهر در سال۸۸ تقدیر به عنوان بهترین پژوهش گر فرهنگی و آموزشی در جشنواره ی هنرهای نمایشی در سال۸۶

صبا ایزدپناه با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:

وقتی کوچیکتر بودیم با خطوط فرش ها داستان
می ساختیمو برای هر طرحشون اسم میذاشتیم.
شما هم این سرگرمی جذاب رو توو کودکی هاتون تجربه کردید؟؟؟
راستش ما هنوز هم فرش ها برامون پر از داستانن.

نام بازیگران زن ایرانی عکس جدید بازیگران صبا ایزدپناه کیست بازیگران سریال نون خ اینستاگرام صبا ایزدپناه

اسم این سری عکس ها “سرِی صبا”
برای اینکه حس می کنیم دستسازه های رومی چون ” بادِ صبا ” همراه همسفرهامون خواهد شد.

در حمایت از دستسازه های رومی
ممنونم از ارغوان، یاسی، سمیه که اسم من رو روی اثر هنریشون گذاشتن … ‌

نام بازیگران زن ایرانی عکس جدید بازیگران صبا ایزدپناه کیست بازیگران سریال نون خ اینستاگرام صبا ایزدپناه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ