پاشا جمالی بازیگر نقش مهیار در سریال نون خ +عکس

0

پاشا جمالی در نقش مهیار دارای کاراکتری طنز می باشد. او در سریال نون خ عاشق یکی از چهار دختر نورالدین خانزاده می شود که برای ازدواج با او به دلیل اختلاف های خانوادگی شان دچار مشکلات جذابی می شوتد که قسمتی از سریال این داستان به این موضوع ارتباط دارد.

 عکس جدید بازیگران بیوگرافی پاشا جمالی بازیگران سریال نون خ بازیگران سریال شهرزاد

زندگینامه و بیوگرافی پاشا جمالی

پاشا جمالی متولد دهه ۶۰ است و طبق گفته های خودش از همان کودکی به بازیگری علاقه خاصی داشته است. تا مقطع لیسانس در دانشگاه تهران به تحصیل پرداخته است.

پاشا جمالی کار بازیگری را از تئاتر شروع کرده است. او پس از مدتی به سینما وارد شد. بازی در سریال شهرزاد نیز از بهترین اتفاقات زندگی او در دهه ۹۰ می باشد.

در این سال‌ها پاشا جمالی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران نهال دشتی با ۴ مرتبه، مهسا نصیری با ۳ مرتبه، نسیم ادبی با ۳ مرتبه، رامین ناصرنصیر با ۳ مرتبه و پریناز ایزدیار با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با پاشا جمالی داشته‌اند.

 

نقش پاشا جمالی در سریال شهرزاد

پاشا جمالی در سریال شهرزاد ایفای نقش اصغری را به عهده داشت. پاشا جمالی در سریال شهرزاد نقش شاگرد هاشم دماوندی (مهدی سلطانی) را بازی می کند. او در این سریال جزء بازیگران نقشه اول و اساسی نیود اما به دلیل کاراکتر طنزی که داشت مورد توجه مخاطبان این سریال قرار گرفت.

عکس جدید بازیگران بیوگرافی پاشا جمالی بازیگران سریال نون خ بازیگران سریال شهرزاد

پاشا جمالی و نهال دشتی در سریال شهرزاد

عکس جدید بازیگران بیوگرافی پاشا جمالی بازیگران سریال نون خ بازیگران سریال شهرزاد

فیلمهای پاشا جمالی

  • فیلم سینمایی یک شهروند معمولی
  • فیلم سینمایی موریانه
  • فیلم سینمایی لانه زنبور
  • سریال نمایش خانگی شهرزاد (در سه فصل)
  • سریال نوروزی نون خ
  • دستیار کارگردان سریال کلاه قرمزی ۹۴
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ