کتکاری در فوتبال بانوان ایران/ مشت و لگد به سبک مبارزات خیابانی! +فیلم

0

شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان تیم‌های ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم فوتبال گل گهر بازی را با حساب ۲ بر صفر پیروز شد.

این دیدار یک نقطه تاریک داشت و درگیری ۲ تیم یک اتفاق زشت در فوتبال بانوان را رقم زد به نوعی که این درگیری فیزیکی یکی از بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن را راهی بیمارستان کرد.

لو رفته فوتبال بانوان کتک کاری در فوتبال فوتبال زنان فوتبال بانوان عکس ورزش بانوان عکس کتک‌کاری صحنه های خنده دار فوتبال زنان دعوا و درگیری درگیری در فوتبال ایران خشونت زنان جالب فوتبال بانوان اخبار لیگ برتر فوتبال اخبار فوتبال داخلی اخبار تیم ذوب آهن اصفهان

این دیدار شب گذشته ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در اصفهان آغاز شد و در نهایت با درگیری فیزیکی و خشونت با حساب ۲ بر صفر به سود نماینده سیرجان به پایان رسید.

بی اعتنایی در مورد تخلفات در فوتبال و درگیری در لیگ‌های آقایان کار را به جایی رسانده که در فوتبال بانوان نیز به خودشان اجازه می‌دهند با درگیری فیزیکی حرفشان را به کرسی بنشانند.

گفته می‌شود تصمیمات داوری باعث درگیری در این بازی شده است که البته این شایعه از سوی کمیته داوران رد شد.

در همین خصوص فاطمه فهیمی مسئول بخش بانوان کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با داوران این بازی صحبت کردم و آن‌ها به من گفتند که خطا یا اشتباهی در کار آن‌ها رخ نداده است، اما من باید راجع به این موضوع با ناظر آن بازی هم صحبت کنم تا تصمیمات لازم را در ارتباط با دیدار ذوب آهن و شهرداری سیرجان بگیریم.

دانلود

فاطمه عادلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تیم شهرداری سیرجان با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید. آنها در طول بازی زمان را تلف کردند و هر چند دقیقه روی زمین می‌افتادند تا زمان به نفع آنها تمام شود.

لو رفته فوتبال بانوان کتک کاری در فوتبال فوتبال زنان فوتبال بانوان عکس ورزش بانوان عکس کتک‌کاری صحنه های خنده دار فوتبال زنان دعوا و درگیری درگیری در فوتبال ایران خشونت زنان جالب فوتبال بانوان اخبار لیگ برتر فوتبال اخبار فوتبال داخلی اخبار تیم ذوب آهن اصفهان

وی افزود: بازیکن شماره ۱۰ این تیم (سارا ظهرابی نیا) تعویض شد اما از رفتن بیرون زمین خودداری کرد. داور تذکر داد اما او آهسته آهسته از زمین بیرون رفت. من به او گفتم، لطفا فوتبال بازی کن، تنها همین جمله را گفتم. او واکنش تندی نشان داد و داور به او کارت داد. پس از آن درگیری و تنش بالا گرفت بازیکن این تیم طوری مرا کتک زد که تا چند ساعت تنگی نفس داشتم.

بازیکن ذوب آهن ادامه داد: یکی از بازیکنان شهرداری سیرجان نیز با مشت به سر بازیکن شماره ۵ تیم ذوب زد که تا ۴ صبح در اورژانس بودیم تا حالش مساعد بشود. سرمربی تیم شهرداری سیرجان نیز وارد این درگیری‌ها شد و به دروازه‌بان تیم ذوب آهن توهین کرد. باورم نمی‌شود این تنش‌ها و درگیری‌ها در فوتبال بانوان رخ بدهد. ما بازیکنان فوتبال بانوان هستیم و باید برای رشد و توسعه هرچه بهتر این رشته تلاش کنیم. این رفتارها در شان فوتبال بانوان نیست.

***

رمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن درباره گفت: دیدار دو تیم شهرداری سیرجان و ذوب آهن در شرایطی به درگیری و زد و خورد رسید که بازیکنان سیرجان شروع کننده دعوا بودند.

بیان محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: دیدار دو تیم شهرداری سیرجان و ذوب آهن به درگیری انجامید این در حالی که ۵-۶ بازیکن تیم ذوب‌آهن در اثر این درگیری‌ها مصدوم شدند. یکی از بازیکنان را به اورژانس بردیم چون شرایط خوبی نداشت.

وی افزود: بازیکنان شهرداری سیرجان با مشت و لگد به جان بازیکنان ذوب افتادند. عکس‌های این درگیری‌ها موجود است. فیلم مسابقه نیز گواهی براین مدعاست. بازیکنان ذوب‌آهن حتی دراین بازی کارت زرد هم دریافت نکردند. اما بازیکنان سیرجان اخراج شدند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن ادامه داد: بازیکن تعویضی تیم شهرداری سیرجان هنگام خارج شدن از زمین آنقدر آهسته بیرون آمد که یکی از بازیکنان ذوب آهن گفت: کمی سریع تر بیرون بیا، این جمله باعث شد تا آنها با مشت و لگد به سمت نیمکت ذوب آهن حمله کنند. بازیکنان سیرجان خیلی وقت تلف کردند.

محمودی یادآورشد: در تمام دورانی که عضو تیم ملی بودم و در زمان مربیگری ام این چنین توهین‌ها و فحاشی‌ها را در بازی فوتبال بانوان ندیده بودم. می گویند من با مشت و لگد به بازیکنان حمله کرده‌ام. اگر مدرکی برای این حرف شان دارند نشان بدهند من بعد ازآن فوتبال را برای همیشه کنار می‌گذارم.

وی تصریح کرد: باشگاه ذوب آهن به طور جدی پیگیر این موضوع است و از حق خود و بازیکنان دفاع خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ