پسر میترا استاد: نجفی دست بزن داشت / او همیشه کلت کمری همراه داشت!

0

پسر ۱۳ ساله میترا استاد گفت: نجفی دست بزن داشت. مدام مادرم را کتک می‌زد یکبار مانع شدم دست مرا شکست. قرار بود با مادرم بیرون برویم من از مدرسه با آژانس بازگشتم پول آژانس نداشتم امدم تا از مادرم پول آژانس را بگیرم که متوجه شدم مادرم مرده است.

سرپرست دادسرای امور تهران، از قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران به اسم میترا نجفی خبر داد و گفت که این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.سخنگوی قوه قضائیه در خصوص خبر دستگیری شهردار اسبق تهران در این رابطه هم گفت: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم اما می‌دانم تاکنون شخصی به عنوان متهم این قتل دستگیر نشده است.

همسر محمدعلی نجفی نگهداری اسلحه ناپدری میترا استاد (نجفی) کیست کارگزاران چه کسانی هستند قتل همسر قتل با اسلحه سوابق محمد علی نجفی بیوگرافی محمدعلی نجفی اصلاح طلبان چه کسانی هستند ازدواج مجدد

پسر ۱۳ ساله میترا استاد گفت: نجفی دست بزن داشت. مدام مادرم را کتک می زد یکبار مانع شدم دست مرا شکست. قرار بود با مادرم بیرون برویم من از مدرسه با آژانس باز گشتم پول آژانس نداشتم امدم تا از مادرم پول آژانس را بگیرم که متوجه شدم مادرم مرده است.

وی گفت: شوهر مادرم مجوز اسلحه داشت و همیشه اسلحه را در خانه نگه می داشت. وقتی به خانه رسیدم یک زن و مرد که دختر آقای نجفی و راننده وی بود در حال شکستن در خانه بودند و در نهایت وارد خانه شدیم و جسد مادرم را پیدا کردیم.

منبع:ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ