بیوگرافی رویا حسینی (مجری) +عکس اینستاگرام

2

رویا حسینی مجری و گوینده شبکه دو سیما، شبکه جام جم ، مددکار و جامعه شناس مشاور خانواده

دکتر رویا حسینی متولد ۱۳۵۰ در تهران است. فارغ‌ التحصیل کارشناسی علوم اجتماعی با گرایش مددکاری اجتماعی و کارشناسی ارشد مطالعات زنان و خانواده ازدانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و در حال حاضر دانشجوی دکتری جامعه شناسی می‌ باشد، او مجری گری برنامه های خانواده رو برعهده دارد.

همسر رویا حسینی مجری چادری عکس مجری زن تلویزیون زندگی خصوصی مجریان بیوگرافی مجریان بیوگرافی رویا حسینی اینستاگرام مجریان اسامی مجریان تلویزیون اسامی گویندگان رادیو ازدواج مجریان اخبار سلبریتی ها

فعالیت اجتماعی‌ اش را از آموزش و پرورش به عنوان معلم دینی و قرآن و علوم اجتماعی در مدارس ابتدایی و راهنمایی شهر تهران آغاز کرده است و حضور اتفاقی گروه تهیه و تولید برنامه‌ تلویزیونی در مدرسه محل خدمتش، او را از سال ۱۳۷۱ به وادی رسانه کشانده است با برنامه‌های من یار مهربانم، مداد سبز، با شبنم، حدیث بیداری، شما بفرمایید، تصویر زندگی و … ادامه یافته است

گفت‌وگو با مجری زن تلویزیون

زمانی که وارد خانه رویا حسینی، مجری برنامه خونه زندگی شدم، یک مطب برایم خیلی جلب توجه کرد و آن، اینکه منزل خانم حسینی کاملاً سنتی و ایرانی آراسته شده بود؛ خانه ای که کدبانوی آن مجری برنامه خونه زندگی و سفر ایمن است. این مجری سخنور در سال ۱۳۷۶ ازدواج کرده است.

تهیه غذا در خانه

خانم ها تمایل دارند، بهترین غذا را برای همسر و فرزندان خود تهیه و تدارک ببینند تا خانواده دور سفره جمع شوند و با هم غذا میل کنند ولی با توجه به اینکه اغلب بانوان شاغل هستند، پرداختن به غذای منزل و توجه به خوراک خانواده کمی متفاوت تر جلوه می کند.

به غذا، رنگ و بوی عشق بدهید

ذائقه انسان ها هر ۱۰ سال یک بار، تغییر می کند و این بدین معناست که ممکن است خوراکی با غذاهایی را که در ۱۰ سال گذشته خیلی دوست داشتیم، کنار بگذاریم و خوراکی هایی را که از خوردن آن فراری بودیم و دوست نداشتیم، میل کنیم. بهترین آشپزها معتقدند، اگر به آشپزی علاقه داشته باشید می توانید بهترین غذاها را آماده کنید. پس با توجه به این نظر ما هم می توانیم با افزودن کمی عشق به مواد اولیه، غذا را خوش طعم تر کنیم.

با قطع آب، عصبی نمی شوم

با توجه به شرایط، امکان قطعی آب وجود دارد. ولی با تدبیر می توانیم در مواقع بحرانی خود را کنترل کنیم. حتی این اتفاق ممکن است هنگام آشپزی رخ بدهد که تسلط بر شرایط و کنترل اوضاع در زمانی که مهمان نیز داریم، کار بسیار سختی است.

کله پاچه دوست دارم

غذاهای سنتی مثل حلیم و کله پاچه را دوست دارم. البته تبحری در پختن آنها ندارم ولی دوست دارم زمانی که همگی دور هم جمع هستیم، این غذاها را صرف کنیم. مثلاً در ماه مبارک رمضان، حلیم می خوریم و در صورتی که صبح زود از خواب بیدار و برای رفتن به کوه آماده شویم، کله پاچه می خوریم.

همسر رویا حسینی مجری چادری عکس مجری زن تلویزیون زندگی خصوصی مجریان بیوگرافی مجریان بیوگرافی رویا حسینی اینستاگرام مجریان اسامی مجریان تلویزیون اسامی گویندگان رادیو ازدواج مجریان اخبار سلبریتی ها

ماجرای ازدواج رویا حسینی

بعد از اینکه در سال ۷۶ با همسرم در دانشگاه آشنا شدم، پس از مدتی به خواستگاری آمد و ازدواج کردیم. با یکدیگر زندگی را زیر یک سقف آغاز کردیم و با توجه به اینکه تجربه آشپزی نداشتم ولی آشپزی کردم. به همین دلیل آنها همیشه انتظار دارند با شیرینی و دسر پذیرای آنها باشم. همسرم، ماکارونی، لازانیا و خورش بادمجان دستپخت مرا دوست دارد. برای خرید منزل، با هم هماهنگ هستیم و بخشی از خرید را من انجام می دهم و بخشی دیگر را همسرم به عهده می گیرد.

تفاوت غذای فریزری و غذای تازه

در واقع غذای فریزری برای من حکم این را دارد که باقیمانده غذا اسراف نشود. ما همیشه انتظار داریم در خانه، غذای گرم و خانگی آماده باشد تا همه دور هم، غذا را صرف کنیم.

اگر سرخ کن نباشد

اگر در منزل ماکروفر، چای ساز، قهوه جوش، سرخ کن و تستر نباشد، هیچ اتفاقی نمی افتد، چون هنر آشپزی به این وسایل نیست. برای آشپزی، وجود اجاق گاز مهم است.

نذری هم می پزم

ما ایرانی ها با نیتی که در تهیه نذری داریم، دوست داریم بهترین غذا را برای نذری اماده کنیم. من هم همچون بقیه نذر می کنم و معمولاً نذری را خودم می پزم. البته به کمک تعدادی از دوستان و فامیل که اغلب هم شله زرد و عدس پلو نذر می کنم.

عادت های غذایی خود را تغییر نمی دهم

برای سفارش غذا در رستوران، اصلاً رغبتی ندارم که غذای جدید را تست کنم. همیشه ترجیح می دهم غذای همیشگی را سفارش دهم. در مورد غذاهای محلی هم ترجیح می دهم، غذاهای محلی را در آن شهر به خصوص امتحان کنم. مثلاً خورش خلال را در کرمانشاه بخورم.

غذا خوردن با عزیزان مزه دارد

اگر یک پیشنهاد دو نفره برای شام داشته باشم، تصمیم گیری برایم سخت است، چون من دوست دارم با مادرم، همسرم، یکی از دوستان صمیمی، برادر و خانواده ام غذا بخورم. تا به امروز به هیچ پیشنهادی، به عنوان یک فرصت دو نفره نگاه نکرده ام ولی اگر قرار باشد فقط یک نفر مرا همراهی کند، آن یک نفر هم حتماً یکی از این عزیزان خواهد بود که حتماً در هنگام خروج از رستوران، غذایی را هم تهیه می کنم و برای بقیه عزیزان می برم.

چک نهایی خانه با آقای خانه

وقتی می خواهیم برای سفر آماده شویم فردی که قرار است چک نهایی منزل را انجام دهد؛ به قولی شیر آب و فلکه گاز را ببندد، همسرم است. من زیاد در این کارها وارد نمی شوم، البته به همسرم هم زیاد مطمئن نیستم ولی به هر حال او این وظیفه را به عهده دارد.

Jadidtarin Aksaye Roya Sadat Hosseini – Mojri

رویا حسینی در اینستاگرامش نوشت:

برادرم شهید سید سعید حسینی سی و یکمین سالگردشه! جزو دانش اموزان نخبه ریاضی کشور ؛ که همیشه با من درس ریاضی کار می کرد و چقدر خوب کنارش مشق ریاضی می نوشتم . وقتی رفت تمام معادلات ریاضی جهان در نظرم بهم خورد .

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. آرش می گوید

    مجری یعنی خانم زهره عاشورلو ، جذاب _ متین _ ناز _ خوش اندام . زیباترین زنی هستند که تا به حال دیدم .

  2. آرش می گوید

    خانم رویا حسینی هم جذاب هستند ولی خانم زهره عاشورلو یک چیز دیگری هستند . جذاب ، تو دل برو ، چهره و اندام عالی .