گلایه شمسی فضل‌اللهی از عوامل سریال «بوی باران»

0

شمسی فضل‌اللهی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص تیتراژ پایانی سریال بوی باران گفت: پس از اینکه چند قسمت از مجموعه تلویزیونی «بوی باران» روی آنتن رفت متوجه شدم نام من در تیتراژ پایانی این مجموعه در آخرین بخش‌های تیتراژ درج شده و از این بابت دلخور شدم و این موضوع را پیگیری کردم، اما فایده‌ای نداشت و نتوانستم جواب قانع کننده‌ای بگیرم.

وی در خصوص مدت زمانی که برای بازی در سریال «بوی باران» صرف کرده است بیان کرد: مجموعه تلویزیونی «بوی باران» در ابتدای سال ۹۶ کلید خورد و تا پایان خرداد ماه سال ۹۸ ضبط آن ادامه داشت، در طول این دو سال من و دیگر اعضای گروه درگیر ساخت این مجموعه تلویزیونی بودیم. من به علت اینکه انتخاب آثار برایم از اهمیت بالایی برخوردار است، پس از بررسی عوامل و شناخت بازیگرانی که قرار بود در سریال «بوی باران» با آن‌ها همبازی شوم، حضور در این مجموعه را پذیرفتم، به همین جهت نتوانستم در این مدت دوساله در کاردیگری حضور پیدا کنم.

فضل‌اللهی افزود: در ابتدای کار من و «نرگس محمدی» برای ایفای نقش در این مجموعه تلویزیونی انتخاب شدیم و به دلیل اینکه ما دو نفر وقت آزاد بیشتری نسبت به دیگر بازیگران مجموعه داشتیم سکانس‌های مربوط به ما در سریال زودتر از بقیه بازیگران ضبط شد.

وی در خصوص ایفای نقش بسیار خوب بازیگران سریال «بوی باران» بیان کرد: کار با بازیگران توانمندی چون نرگس محمدی و رویا نونهالی بسیار خوب بود و آن‌ها توانستند به خوبی از پس نقش‌های خود بر بیایند و همبازی‌های خوبی برای من بودند، در نهایت امیدوارم که کار برای مخاطبان این مجموعه نیز جذاب بوده باشد چراکه فکر می‌کنم برای یک بازیگر این مسئله بسیار مهم است که مخاطبانش از کارش لذت ببرند.

سریال بوی باران بیوگرافی شمسی فضل الهی بازیگران بوی باران (عروس تاریکی) اخبار فیلم و سریال اخبار بازیگران

این بازیگر پیشکسوت با اشاره به نام سریال «بوی باران» افزود: پیشنهاد من برای نام این سریال «عروس» بود و بر آن تاکید کردم، زیرا نام «عروس تاریکی» که در ابتدا انتخاب شد برای مردم جذاب نبود و وقتی سریال را با نام «عروس تاریکی» معرفی می‌کردم بازخورد خوبی دریافت نمی‌کردم، اما در نهایت نام مجموعه کاملا تغییر کرد و «بوی باران» نام‌گذاری شد.

وی به عدم پرداخت فیلمنامه نویسان به شخصیت‌های مسن و میانسال در آثار امروزی اشاره و خاطرنشان کرد: مدت زیادی است که نویسندگان به کاراکتر‌های میان‌سال و مسن کمتر می‌پردازند و همین امر شرایط کار برای بازیگران میانسال و مسن در کار‌ها را محدود کرده است، از سوی دیگر دقت و گزیده کاری من مسئله‌ای است که همواره من را در انتخاب کارهایم محدود کرده و باعث شده است از بین چند کار تنها یک کار به نظرم جذاب باشد و تمایل داشته باشم که در آن به ایفای نقش بپردازم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ