برای یادگیری آرایش کامل عروس چه دوره هایی را باید بگذرانیم؟

0

آرایش کردن یکی از ضروریاتی است که همه خانم ها تا حدودی با آن آشنا هستند اما نحوه صحیح انجام آن نیز نیاز به آموزش و تمرین دارد. آرایش عروس یکی از مهمترین قسمت های حرفه آرایشگری محسوب می شود. عروس که به عنوان ستاره مجلس است باید دارای بهترین آرایش باشد به همین دلیل آرایش عروس از اهمیت بالایی برخوردار است و معمولا آرایشگران حرفه ای این کار را بر عهده می گیرند. خوشبختانه آموزشگاه دترلند از خدمات آموزشی بالایی برخوردار است و علاقه مندان می توانند با گذراندن دوره آموزش گریم عروس و سایر دوره های آموزشی در زمینه های مختلفی جذب بازار کار شوند.

آماده سازی قبل از آرایش

معمولا برای اینکه آرایش عروس تمیز و بی نقص در آید، ابتدا باید آماده سازی پوست انجام گیرد. بهتر است که عروس خانم ها برای اینکه دارای چهره ای بی نظیر شوند، از چند هفته قبل، رسیدگی به خود را شروع کنند. استفاده از ماسک های صورت و کرم های مرطوب کننده کمک زیادی به طراوت و شادابی پوست خواهد کرد. همچنین رعایت رژیم غذایی، خواب مناسب و ورزش نیز علاوه بر حفظ تناسب اندام، سموم را از بدن خارج کرده و کمک زیادی به زیبایی چهره خواهد کرد. معمولا چند روز قبل از مراسم عروسی، برخی از عروس خانم ها تمایل دارند اقداماتی نظیر پاکسازی پوست را بر روی چهره شان انجام دهند. معمولا این روش برای خانم هایی که پوستشان دارای جوش و لک است بسیار مهم و کمک کننده است. عمل پاکسازی صورت کمک زیادی به سفید شدن و شادابی پوست خواهد کرد. در این روش، لایه های مرده پوست برداشته شده و همچنین جوش های مختلف از روی صورت پاک خواهد شد. برای یادگیری نحوه پاکسازی صورت می توانید در دوره آموزش پاکسازی صورت آموزشگاه دترلند شرکت کنید.

یادگیری آرایش عروس آرایش کامل عروس آرایش

گریم عروس

شاید به این نکته توجه کرده باشید که این روزها دیگر آرایش های غلیظ رواج ندارند و سبک های آرایشی به سمت سادگی پیش رفته است به گونه ای که با دیدن چهره فرد حتی متوجه آرایش وی نخواهیم شد. گریم کردن حرفه ایست که این روزها جایگزین آرایش های سنتی شده است. یک آرایشگر حرفه ای به وسیله کرم های مخصوص گریم، عیوب و نواقص چهره فرد را برطرف کرده و سپس به وسیله یک میکاپ و یا آرایش مناسب، رنگ و لعاب را به چهره فرد باز خواهد گرداند. گریم و آرایش عروس نیز نیازمند تجربه و دقت فراوان است. یک آرایشگر حرفه ای قادر است که به وسیله هنر خود، زیبایی های چهره را دو چندان کرده و در عوض عیوب صورت را بپوشاند.

یادگیری آرایش عروس آرایش کامل عروس آرایش

انواع سبک آرایش عروس

در گذشته تنها یک نوع آرایش برای عروس وجود داشت. آرایشی کاملا غلیظ به همراه خط چشم، سایه چشم و رژ گونه فراوان که چهره عروس خانم را در زیر رنگ های مختلف مخفی می ساخت. امروزه سبک های آرایشی مختلفی به میان آمده که مهمترین آنها سبک لایت، سبک مدیوم و سبک غلیظ است. در سبک لایت معمولا یک آرایش ملایم با رنگ هایی کم رنگ و لطیف بر روی چهره عروس انجام می گیرد و موجب می شود که چهره واقعی عروس کاملا مشخص باشد. امروزه این سبک آرایشی بیشتر مورد پسند عروس خانم هاست. لازم به ذکر است که آرایش های سبک اروپایی معمولا لایت هستند. در سبک آرایشی مدیوم، میکاپ کمی غلیظ تر انجام می شود. در این سبک بخشی از اجزای صورت به صورت غلیظ و بخشی دیگر به صورت ملایم آرایش می شود. مثلا در صورتی که رژ لب به صورت غلیظ بر روی لب زده شود، آرایش چشم ملایم زده می شود. سبک آرایشی غلیظ همان روش سنتی آرایش عروس است که تمامی اجزاء چهره به صورت غلیظ آرایش می شود. معمولا این سبک آرایشی زیاد طرفدار ندارد اما برخی از فرهنگ ها هنوز هم این نوع آرایش را به عنوان آرایش عروس می شناسند در نتیجه با وجود اینکه استفاده از آن بسیار کاهش یافته اما هنوز هم طرفداران خود را دارد. معمولا آرایش های خلیجی و عربی نیز در حوزه آرایش غلیظ قرار می گیرد.

یادگیری آرایش عروس آرایش کامل عروس آرایش

آرایشگری برای چه کسانی مناسب است؟

تنها علاقه به آرایش کردن برای آرایشگر شدن کافی نیست، یک آرایشگر علاوه بر داشتن مهارت در حرفه آرایشگری و گریم و همچنین آشنایی با انواع وسایل آرایشی، باید دارای روابط اجتماعی خوب و توانایی جذب مشتری داشته باشد. دانش میکاپ آرتیست یا آرایشگر باید به روز بوده و با تمام مدل های آرایشی جدید آشنایی داشته باشد.

شرکت در کلاس های آموزش آرایشگری

شرکت در کلاس های آموزشی علاوه بر آموزش پایه حرفه آرایشگری، کمک زیادی به آپدیت دانش آرایشگران نیز خواهد کرد. در صورتی که تمایل دارید در کلاس های آرایشی شرکت کنید، بهتر است که به دنبال آموزشگاه آرایشگری معتبری باشید تا نکات و موارد مهم را به صورت دقیق فراگیرید. به همین دلیل ما آموزشگاه دترلند را به شما معرفی می کنیم. این آموزشگاه برگزار کننده کلاس های مختلف آرایشگری با کادری مجرب است و دانش آموختگان پس از گذراندن دوره های آموزشی، مدرک رسمی خود را از سازمان فنی و حرفه ای دریافت خواهند کرد. این آموزشگاه مسائل و نکات آرایشی را کاملا به صورت کاربردی آموزش می دهد و دانش آموخته پس از پایان دوره به راحتی وارد بازار کار خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ