انتخاب یک ستِ هدیه متفکرانه

0

ارزش معنوی انتخاب یک هدیه، به مراتب از ارزش مادی آن بیشتر است. مناسبت­ها و روزهای مهم زندگی هر شخص، بهترین زمان برای ابراز حس قدرشناسی، ابراز علاقه، جشن گرفتن باخانواده و دوستان و البته هدیه دادن و هدیه گرفتن است. مجموعه وادا لاکچری شما را در این شرایط و مناسبت­ها تنها نخواهد گذاشت و برای شما بهترین­ها را رقم خواهد زد.

یک هدیه متفکرانه و خاص، خط فکری ویژه­ ای را دنبال می­کند، چرا که تهیه و فراهم کردن آن مستلزم ذهنِ­ آگاه و هنردوست است. توجه ویژه به زمان حال خود نوعی ذهن­ آگاهی است، چرا که حضور مستمر در لحظه به تمرکز بر بینش درونی و خلاقیت در زندگی می­انجامد. جشن­ها و مناسبت­ها بهانه­ ی خوبی برای تمرین دادن ذهن به سوی خلاقیت است. تیم وادا لاکچری با ایجاد خلاقیت­های جدید، شما را در انتخاب یک هدیه زیبا و شیک یاری خواهد کرد و به شما این اطمینان را می­دهد که با هدیه­ های ما خاص­تر دیده خواهید شد.

هدیه خاص لاکچری خرید هدیه

اگر به بطن واژه هدیه نگاه کنیم، خواهیم دید که مفهومی هم­چون مهربانی، عشق، محبت، شفقت و حق­شناسی را در خود دارد که شاید این واژگان در معنای لغت­نامه ­ای آن نباشد، اما عمق این احساسات را ادا خواهد کرد. فارغ از این­که هدیه ما چه میزان بزرگ یا کوچک است، بخش بزرگی از آن، دلیل هدیه دادن است و احساسی که در مخاطبتان ایجاد می­شود غیرقابل چشم­پوشی است. این موضوع زمانی­که هدیه را با الهام از قلبتان تهیه کرده باشید، نمود بیشتری پیدا می­کند. یک روش برای نشان دادن میزان اهمیتی که مخاطبمان برایمان دارد و در ادامه­ ی آن تعمیق رابطمان وجود دارد، این است که با دقت در ویژگی­های فردی و علایق مخاطبمان، سعی در تهیه هدیه­ زیبا و شیک که درخور او باشد، کنیم.

چه مواردی یک هدیه را زیبا و با ارزش می­کند؟

روند تهیه هدیه ­ای که در ورای آن خط فکری و احساسی ویژه­ ای نمایان باشد. توجه به این موضوع، می­تواند سوالات زیر را برای شما مطرح کند:

– چه ترکیب­ بندی، بار معنایی و احساس درونی مرا به نمایش خواهد گذاشت؟

– با چه روش و متُدی مدل ذهنی­ام را نشان دهم؟

– چگونه بدون پیش زمینه ذهنی قضاوت کنم و در روش­های از مُد افتاده قدیمی تجدید نظر کنم؟

– چگونه یک ست هدیه زیبا و لاکچری را تهیه کنم و قلب مخاطبم را به دست بیاورم؟

نگران نباشید. وادا لاکچری با تیم قوی و کارشناسان باتجربه خود، در این زمینه شما را یاری خواهد کرد و اضطراب ناشی از خرید کادو و هدیه را با احساس لذت یک خرید سخاوتمندانه، عوض خواهد کرد. ست ­های هدیه ­های وادا لاکچری ، در عین سادگی، شیک ولاکچری بوده و شما را به یک هدیه بدون اضطراب و کامل دعوت خواهد کرد.

تیم وادا لاکچری در این­جا شش راه، برای یک هدیه متفکرانه را به شما معرفی می­کند:

۱اول به خودت هدیه بده

وقتی فداکار هستید و در قبال همه جز خودتان لطف و بخشندگی دارید و اولویتتان جلب رضایت اطرافیان است و نیازهای خودتان را نادیده می­گیرید، لذت زیادی هم از زندگی نخواهید برد، چرا که آدم شاد و رضایت­مندی نخواهید بود. در غالب این موارد شما از کیسه­ ی عزت­نفس خویش استفاده می­کنید و نور درونی­تان را کمرنگ و کمرنگ­تر خواهید کرد. همین امروز که تولدتان است با تمام عشق و لذت، برای خودتان یک جشن کوچک بگیرید. خود را به کافه­ ای که دوست دارید، دعوت کنید، برای خود هدیه ­ای که دوست دارید بخرید و برای خودتان لحظات شادی را رقم بزنید، چون این شما هستید که باید شاد و با رضایت قلبی ادامه دهید. شما اگر خود را عمیقا دوست نداشته باشید و رضایت قلبی خود را به دست نیاورید، نمی­توانید عشق و محبت عمیقی به اطرافیان داشته باشید. در این لحظه در نگاه شما و دیگران، حضورتان کمرنگ می­شود و باعث خواهد شد که از لحظات ناب دورهم بودن لذت کافی را نبرید. بهترین هدیه ­ای که می­توانید بدهید، هدیه­ ای است که از احساسات واقعی و قلبتان همراه با عشق، نشأت گرفته باشد.

بنابراین:

– به طور منظم ورزش کنید، ورزش­هایی مانند یوگا که ذهنتان را آرام می­کند.

– برای خودتان وقت بگذارید و تفریح کنید.

– زمان­ هایی را به تنهایی قدم بزنید.

– ماهیت وجودی خویش را با مدیتیشن درک کرده و آن ­را بشناسید.

و هزاران موارد دیگر که در این مقاله نمی­گنجد. پس خود را عمیقا دوست بدارید.

۲برنامه­ ریزی کنید.

برای یک هدیه متفکرانه و با احساس، نباید همان روز موعود، مثلا روز تولد مخاطبتان به فکر بیفتید. توصیه ما به شما این است که از چند روز قبل، احساسات و علایق طرفتان را آنالیز کرده و در این جهت، ذهن خودتان را به چالش بکشید. برنامه­ ریزی به شما این امکان را می­دهد که فکرتان را خلاق­تر بار آورده و در نهایت این چالش را با پیروزی طی کنید. تیم وادا لاکچری شما را برای انتخاب هدیه در مراسم­ ها یک گام به جلو هدایت کرده و در مسیر برنامه ­ریزی همراه شما خواهد بود.

در مسیر یک برنامه ریزی صحیح برای هدیه متفکرانه، سوالات زیر را از خود و دیگران بپرسید:

– شما ارزش یک هدیه را در چه چیز می­بینید؟

– انتظار دارید هدیه­ گیرنده از هدیه شما چه احساسی را دریافت کند؟

– چه کارها و مواردی را باید انجام دهید که مدل ذهنی و احساسی شما در کادو نمایان شود؟

– چگونه می­توانید انرژی مثبتتان را به هدیه­ گیرنده منتقل کنید؟

۳حضور کامل خود و احساستان را هدیه دهید.

اکثر ما می­دانیم که هدایای فیزیکی و مادی، غالبا بعد از مدت زمانی ارزش خود را از دست می­دهند اما آنچه در ذهن و قلبمان باقی می­ماند، خاطرات و اثرات خوب یا بد آن­هاست.  این موضوع به هنر شما در خلاقیتِ ارتباط برقرار کردن با دیگران بستگی دارد. به مهارت­ها  و تجربه­ های خود که می­توانید با دیگران به اشتراک بگذارید، بیندیشید. این یک روش عالی و احساسی برای به اشتراک گذاشتن مواردی است که آن­ها را بلد هستید و در آن­ها خلاقیت دارید.

به عنوان مثال:

– چگونه غذای خوشمزه و مناسب بپزید.

– چگونه مخاطبتان را با سازی که می­توانید بنوازید، خوشحال کنید.

– چگونه عکس­ های به یاد ماندنی بگیرید.

۴احساسات درونی­تان را به اشتراک بگذارید.

نوشته ­ای که از احساسات و عمق قلب شما برآمده باشد، می­تواند به خودی خود یک هدیه متفکرانه و حساب شده باشد. فرستادن نامه یا پیام و یا یک کارت­ پستال که در آن احساس قلبی خود را بیان کنیم، خود نوعی هدیه متفکرانه است که احساس عشق، حق­شناسی و بخشش را القا می­کند. این موضوع در غالب موارد سبب تحکیم و عمیق­تر شدن رابطه نیز می­شود.

باهم چند مورد را مرور می­کنیم:

– با دوستان و اعضای فامیلِ کسی که می­خواهید برای او هدیه تهیه کنید، تماس بگیرید و از آن­ها بخواهید خاطره و یا عکس مشترکی که با او دارند را برای شما بازگو کرده و یا ارسال کنند.

– خاطرات را بر روی کاغذهای زیبا بنویسید و به همراه عکس­ها لوله کرده و در داخل بطری­های آرزو بیندازید.

– بطری را به مخاطبتان هدیه دهید و از او بخواهید هرروز یک مورد را باز کند تا روز خود را به زیباترین شکل ممکن آغاز کند.

۵شخصی سازی هدیه

زمانی­که برای هدیه دادن وقت می­گذارید و برنامه ­ریزی می­کنید، در واقع به شخصیت هدیه­ گیرنده توجه کرده­ اید و به این موضوع که او به چه مواردی اهمیت می­دهد یا چه چیزی او را خوشحال می­کند دقت داشته ­اید. از کلماتی که از قلب شخص شما خارج می­شود و یا از موضوعاتی که بین شما و مخاطبتان جاری است، استفاده کنید چرا که با استفاده از این موضوع، این لحظه را در ذهن او همیشه ثبت خواهید کرد؛ یا از علایق طرف مقابل بهره ببرید تا او متوجه این موضوع شود که شما به او توجه داشته ­اید. به عنوان مثال اگر برادرتان به عکاسی علاقه­ مند است شاید نزدیک­ترین چیزی که ذهنتان برسد، خرید یک دوربین عکاسی برای او باشد و یا اگر دوستتان به ماهی­گیری علاقه دارد، شاید یکی از گزینه­ ها خرید وسایل ماهی­گیری باشد.

۶هدیه­ ای که با فکر وا حساس باشد را به یک سنت تبدیل کنید.

هرچه فکر عمیق­تر واحساس قوی­تری ورای هدیه ­ای که می­دهید باشد، عمق و احساس رابطه شما بیشتر خواهد شد و جایگاه روابط شما مستحکم­تر می­شود.

تیم وادا لاکچری، کارشناسان باتجربه و هنرمندی را گرد هم آورده تا به شما این اطمینان را بدهد که هدیه­ هایی که ما برای مخاطبانتان طراحی کرده­ ایم، هدیه­ هایی زیبا، شیک و لاکچری بوده که عمق رابطه شما را بیشتر می­کند. چرا که این هدایا با برنامه­ریزی درست، آنالیز شخصیتی، رنگ­شناسی صحیح و با احساسات قوی تهیه شده­اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ