گری هوپر ، بمب پرسپولیس در استقلال منفجر می‌شود؟

0

آندره‌آ استراماچونی از کیفیت مهاجمان استقلال راضی نیست و این موضوع را جدی‌تر از همیشه، با نیمکت نشین کردن تبریزی و دیاباته در بازی مقابل گل گهر نشان داد. استقلالی‌ها هم برای حل مشکلات خط حمله، قصد خرید یک گزینه بزرگ را دارند. بازیکنی که نامش اولین بار تیر ماه امسال و برای پیوستن به پرسپولیس مطرح شده بود. بعضی رسانه‌ها، خبری به نقل از سان و میرور کار کردند که هوپر، با قراردادی دو ساله پرسپولیسی شده است. خبری که معلوم شد جعلی بوده و با وجود استقبال طرفداران پرسپولیس از این انتقال، حضور او در ایران برای جانشینی بودیمیر هیچوقت جدی نشد. حالا، هوپر این بار به صورت رسمی با استقلال وارد مذاکره شده و در صورت توافق، بعید نیست به زودی پیراهن این تیم را بپوشد.

نقل و انتقالات استقلال تهران سرمربی استقلال تهران بیوگرافی گری هوپر بازیکنان استقلال اهواز (خوزستان) بازیکن جدید استقلال تهران اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گری هوپر، یک بازیکن مشهور و یک گزینه بزرگ، برای حضور در ایران است. مهاجمی ۳۱ ساله که کارنامه‌ای موفق در گلزنی و سابقه آقای گلی فوتبال اسکاتلند را دارد. هوپر از ۱۹ سالگی، نامش را به عنوان مهاجمی گلزن مطرح کرد. او ابتدا در سطح چهارم فوتبال انگلیس، ۱۱ گل زد و سال بعد، با زدن ۲۴ گل در سطح سوم فوتبال انگلیس اسکانتورپ یونایتد را به چمپیونشیپ رساند. هوپر در چمپیونشیپ هم ۱۹ گل زد و در رده سوم بهترین گلزنان لیگ قرار گرفت تا سلتیک، با بیش از ۶ میلیون یورو سراغ او برود. دوران سه ساله حضور هوپر در اسکاتلند فوق العاده دنبال شد. او دو بار با سلتیک به قهرمانی رسید و یک بار هم خودش با ۲۴ گل، عنوان آقای گلی را بدست آورد. دو فصل دیگر هم با ۲۰ و ۱۹ گل، آماری درخشان داشت. آمار هوپر بعد بازگشت به فوتبال انگلیس، افت کرد. با این حال زدن ۱۲ گل برای نورویچ و ۱۳ گل برای شفیلد هم در چمپیونشیپ، کارنامه خوبی محسوب می‌شود. تنها فصل حضور در لیگ برتر انگلیس، هوپر توانست ۶ گل در بهترین لیگ فوتبال جهان بزند. هوپر در فصل ۲۰۱۷/۱۸ با ۱۰ گل، دومین گلزن برتر شفیلد در چمپیونشیب بود. آن هم در شرایطی که تمام گل‌هایش را، نیم فصل اول زد و نیم فصل دوم خانه نشین شد.

یک سال و نیم گذشته برای هوپر، خوب دنبال نشده و به همین دلیل، او به خاورمیانه آمده تا فوتبالش را در لیگ‌های این منطقه دنبال کند. هوپر از شروع سال ۲۰۱۸، به مدت ۱۵ ماه در هیچ مسابقه‌ای به میدان نرفت و اواخر فصل پیش، ۶ بازی در ترکیب شفیلد انجام داد و روی دو گل هم تاثیر گذار بود. در پایان فصل، قراردادش با شفیلد به پایان رسید و حالا، بدون تیم است. ابتدای فصل، یک بار شایعه حضورش در پرسپولیس مطرح شد و حالا، او فاصله چندانی با استقلال ندارد. بازیکنی که اگر به فرم یک سال و نیم قبل برگردد، می‌تواند یک گلزن بزرگ به فوتبال ایران اضافه کند. به شرطی که استقلالی‌ها، از آمادگی جسمانی او بعد از ماه‌ها دوری از فوتبال مطمئن شوند.

منبع: وب سایت برنامه نود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ