علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور +سوابق

0

پس ‌از آنکه پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات دفتر رئیس‌جمهوری از سمت خود کنار رفت، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور روز گذشته در حکمی علیرضا معزی را به سمت «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور» منصوب کرد.

گفتنی است علیرضا معزی که پیش‌ از این دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت، مدیرمسئول روزنامه خبر ورزشی و صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول سایت خبر آنلاین بود.

گفتنی است که بیش از ۶۰۰ فعال رسانه‌ای، ماه گذشته در نامه‌ای خطاب به رئیس دستگاه قضا، به خاطر اقدامات ضد امنیت ملی سایت خبر آنلاین خواستار محاکمه مدیر آن شده بودند.

مالک خبرآنلاین لیبرالها چه کسانی هستند صاحب روزنامه خبر ورزشی سوابق محمود واعظی سوابق پرویز اسماعیلی روزنامه های اصلاح طلب روزنامه خبر ورزشی رسانه‌های اصلاح طلب خبرآنلاین بیوگرافی علیرضا معزی انتصابات دولت روحانی انتصابات جدید اصلاح طلبان چه کسانی هستند

در متن حکم محمود واعظی برای علیرضا معزی آمده است:

جناب آقای علیرضا معزی

با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی، به موجب این حکم به سمت «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

محمود واعظی      

رئیس دفتر رئیس جمهور

منبع : کیهان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ