برای وریا غفوری ، نژاد مهم است یا انسانیت؟

4

اظهار نظر سلبریتی ها در خصوص مسائل سیاسی بدون داشتن تخصص لازم از جمله آفت های جامعه به شمار می رود.

در همین راستا، وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال مدتی است که خود را در انواع مسائل سیاست داخلی و خارجی صاحب نظر دانسته و به اظهارنظر می پردازد!

 

امیرحسین ثابتی، از فعالان سیاسی در خصوص مواضع متناقض وریا غفوری در صفحه توئیتر خود نوشت: « وریا غفوری که چندی قبل از حمایتهای ایران از مردم فلسطین و یمن انتقاد کرده بود، حالا در مصاحبه ای از مسئولان ایران خواسته تا مانع حملات ترکیه به کردهای سوریه شوند! این تناقض فقط یک علت دارد، اینکه وریا کرد است و کردها را برتر از اعراب میداند، کاش انسانیت برایش مهم بود نه نژاد!»

 

وریا غفوری بچه کجاست نژاد پرستان مذهب وریا غفوری سنی است سلبریتی بیسواد دروغ سلبریتی ها بیوگرافی وریا غفوری امیرحسین ثابتی کیست

منبع : جام نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. نخود شناس می گوید

    کلاً آقای غفوری نخود هر آش شده.

  2. سارا می گوید

    بترکه چش حسوداش. کوره کورد باشرف

    1. علیرضا می گوید

      دختر نادان چه حسادتی. تمام هم و غم ما فقط یه چیزه. و اونم تفکر قبل از اظهار نظر. جهل و نادانی تا چه حد بایستی باشه. فقط کمی سواد سیاسیتون رو بالا ببرید…. و یا حداقل درباره چیزی که تخصص ندارید اظهار نظر نکنید. و بیش از این به شعور خودتون توهین نکنید. کجای مطالب گفته شده در سایت اشتباه بود. آیا غیر از اینه که ایشون بدون سواد سیاسی صحبت میکنن. و نژاد پرستن؟ و از اون جاهل تر و نادان تر شماهایی هستید که ازش طرفداری میکنید.

  3. می گوید

    شما خبرنگارای فضول هستید که براش حاشیه درست میکنید
    ادب هم خوب چیزیه